User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > automankka verkkovirtaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Automankka verkkovirtaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sonne77
Newbie
_
18. toukokuuta 2013 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko jollakin tietoa mistä saisi muuntajan, joka kävisi virtalähteeksi mahdollisimman pienillä muutoksilla?
230v->12v, 5-10A.
1pertti
AfterDawn Addict
_
18. toukokuuta 2013 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On aika iso ero siinä, tarvitseeko laite 5 vai 10 amppeeria. 12 V 5 A virtatalähteitä on helppo löytää.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...12-V-virtalahde
http://koodinvuoksi.net/virtalahde-12v-...hde-p-2972.html

Jos virtaa tosiaan tarvitaan 10 amppeeria eli tehon tarve on 120 W luokkaa, tarvittava virtalähde syntynee edullisimmin tietokoneen virtalähdettä modifioimalla. Googlella löytyy ohjeita, kuinka esimerkiksi ATX-virtalähde muutetaan pelkäksi 12 V virtalähteeksi.
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2013 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta löytyy myös 10A versio:
http://www.ebay.com/itm/310648452518

Sitten tietenkin yksi vaihtoehto on käyttää PC:n virtalähdettä.
http://www.lauspalo.com/temp/atvahv/at-vahvistin.shtml
Sonne77
Newbie
_
19. toukokuuta 2013 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksista. Eiköhän tuo verkkokaupan 5 amppeerin muuntaja riitä. Jos ei, niin sitten käyn tuon tietokoneen virtlähteen kimppuun.
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2013 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en kyllä ymmärrä miks autovehkeitä pitää änkee kotia? Jos joku vaikka valaisis mua.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
diudi100
Newbie
_
19. toukokuuta 2013 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79:
Mä en kyllä ymmärrä miks autovehkeitä pitää änkee kotia? Jos joku vaikka valaisis mua.
a) rahan säästäminen jos on entuudestaan autopopit mitä laitella
b) tykkää paskarrella
c) a ja b

yleensä varmaan c...
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. toukokuuta 2013 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kyllä jaksas kiinnostaa. Kotipopparit ihan erikseen ja autopoppikset pysyy autossa ja ylimääräset tallissa. Mut kukin tyylillään, joskus kattonu kauhulla jossain kyläpaikassa kun auton akkuja nurkat täynnä ja miljuuna piuhaa sinnetänne. Tässä nyt sentään haetaan edes muuntajaa virran saantiin.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
21. toukokuuta 2013 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen käyttänyt auton soitinta sisällä kannettavan 20V/5A muuntajalla,ja hyvin toimi ilman ongelmia mokoma

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > automankka verkkovirtaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy