Olen ajatellut hommata kannettavat kaiuttimet, paljonhan näitä näkyy olevan kaiken maailman iPod-telakoita yms., itse en sellaista iPodia omista, vaan tarvitsen 3.5 mm:n plugilla varustetun yksilön. Toki tälläinen monissa telakoissa näkyy sellainenkin olevan....
Voisiko joku suositella jotain tiettyä kannettavaa kaiutinta? Vähän runsaudenpulaa on näissäkin.... :)
Vähän liian hintavat minun makuuni. :) Ja myöskin, että lähinnä olen semmoisia / semmoista kaiutinta etsiskelemässä, jonka voi ottaa mukaan esim. ulos rantsille.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ManWithNoFame: Kiitos viestistä.
Vähän liian hintavat minun makuuni. :) Ja myöskin, että lähinnä olen semmoisia / semmoista kaiutinta etsiskelemässä, jonka voi ottaa mukaan esim. ulos rantsille.
Tsekkaas uusin hifimaailma (4/2013). Siellä on laaja vertailutesti langattomista bluetooth kaiuttimista.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ManWithNoFame: Kiitos viestistä.
Tsekkaas uusin hifimaailma (4/2013). Siellä on laaja vertailutesti langattomista bluetooth kaiuttimista.
Kiitoksia vinkistä!
Lehti ostettu. En ole vielä kerennyt perehtyä vertailutestiin.
Värkkää pringles-kajareista itelles pöntöt. :D Ite tein tuplamono-viritelmän heittämällä ne ilmaset pöntöt pakkauskelmurullan puolikkaiden päihin. Villasukat vielä tukkeeksi sisälle niin johan antaa bassoa. Rumat on mutta soivat (Ja ilmaset!).
Jos ostamalla ostaa niin tokkopa muutamallakaan kympillä saa tuota settiä parempaa... Ja stereohan olis tullut erilaisella splitterillä. :)