User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 08:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > hyvät kannettavat kaiuttimet?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvät kannettavat kaiuttimet?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ManWithNoFame
Newbie
_
23. toukokuuta 2013 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Olen ajatellut hommata kannettavat kaiuttimet, paljonhan näitä näkyy olevan kaiken maailman iPod-telakoita yms., itse en sellaista iPodia omista, vaan tarvitsen 3.5 mm:n plugilla varustetun yksilön. Toki tälläinen monissa telakoissa näkyy sellainenkin olevan....

Voisiko joku suositella jotain tiettyä kannettavaa kaiutinta? Vähän runsaudenpulaa on näissäkin.... :)

Pari esimerkkiä, siitä mitä olen hakemassa:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st...ategoryId=30661

http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa...intiasema-s715i

Kiitoksia etukäteen!

:)
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2013 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
ManWithNoFame
Newbie
_
25. toukokuuta 2013 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos viestistä.

Vähän liian hintavat minun makuuni. :) Ja myöskin, että lähinnä olen semmoisia / semmoista kaiutinta etsiskelemässä, jonka voi ottaa mukaan esim. ulos rantsille.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
30. toukokuuta 2013 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ManWithNoFame:
Kiitos viestistä.

Vähän liian hintavat minun makuuni. :) Ja myöskin, että lähinnä olen semmoisia / semmoista kaiutinta etsiskelemässä, jonka voi ottaa mukaan esim. ulos rantsille.
Tsekkaas uusin hifimaailma (4/2013). Siellä on laaja vertailutesti langattomista bluetooth kaiuttimista.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
ManWithNoFame
Newbie
_
12. kesäkuuta 2013 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ManWithNoFame:
Kiitos viestistä.

Vähän liian hintavat minun makuuni. :) Ja myöskin, että lähinnä olen semmoisia / semmoista kaiutinta etsiskelemässä, jonka voi ottaa mukaan esim. ulos rantsille.
Tsekkaas uusin hifimaailma (4/2013). Siellä on laaja vertailutesti langattomista bluetooth kaiuttimista.
Kiitoksia vinkistä!

Lehti ostettu. En ole vielä kerennyt perehtyä vertailutestiin.
Mainos
_
__
 
_
reto88
Junior Member
_
27. heinäkuuta 2013 @ 00:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Värkkää pringles-kajareista itelles pöntöt. :D Ite tein tuplamono-viritelmän heittämällä ne ilmaset pöntöt pakkauskelmurullan puolikkaiden päihin. Villasukat vielä tukkeeksi sisälle niin johan antaa bassoa. Rumat on mutta soivat (Ja ilmaset!).

Jos ostamalla ostaa niin tokkopa muutamallakaan kympillä saa tuota settiä parempaa... Ja stereohan olis tullut erilaisella splitterillä. :)
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > hyvät kannettavat kaiuttimet?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy