User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > kotiteatteria ostamassa !
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotiteatteria ostamassa !
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Vesihiiri
Newbie
_
18. kesäkuuta 2011 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Budjetti on 300-400e, ja etsin kotiteatteria minun viihdepakettiini johon kuuluu LG 37tuuman FullHD televisio ja ps3. (liitetty tietysti HDMI-piuhalla) Eli tähän kotiteatteri ja olisi parhain että siihen kuuluisi vaan etu-keski-basso tsydeemit, koska turhaa maksaa taka kajareista kun huoneeseeni ei voi semmosia laittaa. Itse olen katsellut tämmösiä : LG 5.1 kotiteatteri HB806PH ja LG 5.1 kotiteatteri HT806TH
. Huomasin tosin että toisessa on Blu-Ray soitin joka on sinäänsä turha koska katselen leffat pleikkarilta eli turhaa maksaisin rahaa? Ylipäätänsä mielestäni halvempi paketti on järkevämpi? BTW pitää olla (musta+lg on plussaa ja mieluiten torni maiset) noin 1m korkuset :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. kesäkuuta 2011 @ 18:46

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > kotiteatteria ostamassa !

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy