User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 14:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > onnistuuko pc:ltä musiikin soittaminen viritinvahvarin kautta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onnistuuko PC:ltä musiikin soittaminen viritinvahvarin kautta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maijapaivi
Newbie
_
9. joulukuuta 2013 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen täysin "Uuno" sekä PC-että viritinvahvaripuolella,mutta uskaltaudun kuitenkin kysymään seuraavaa.Olen yrittänyt soittaa musiikkia omista tiedostoistani PC:ltä Onkyo TX-NR609:n kautta, mutta ei onnaa,vaikka johdot olen liitänyt PC-in tuloon vahvarilla ja ohjeen mukaan myös tietokoneelle.Missä teen virheen,vai eikö se vain onnistu ilman jotain lisävempaimia?Vai mihin minun pitäisi johdot liittää??
Senior Member
_
9. joulukuuta 2013 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko muistanu valita vahvarista oikean tulon? Mitään ei kuulu jos oikea tulo ei ole valittu vahvarista. Useimmiten vaffit ei osaa itse vaihtaa tuloa, jos kyseessä ei ole esim. HDMI-liitäntä.

Samsung NP370R5E-S08SE | Intel Core i5 3210M @ 2,5GHz | Intel HM76 | 8GB DDR3 1600MHz | Seagate ST1000LM024 HN-M101MBB 1TB 5400 RPM | ATI AMD Radeon HD 8750M 1024MB/Intel HD Graphics 4000 @ 1366x768x32 | Windows 8 64-bit
Vipeltäjä
Junior Member

7 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2013 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen kokemuksesta käyttämään optista liitäntää. Maatasot ja muut häiriötekijät eivät aiheuta hurinoita. Tietsikka on varsin tuottelias niiden suhteen!
Mutta jos ihan pakko käyttää PC:n analogisia liitäntöjä, laita ne johdot out (ei In):D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. joulukuuta 2013 @ 10:34

Senior Member

32 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2013 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa http://www.eu.onkyo.com/downloads/1/1/9...TX-NR609_Fi.pdf sivulla 17 on kuva minne se tietokone HDMI kaapelilla kytketään, sisältää varmaan kaiken mahdollisen ohjeen vahvistimeen suomeksi.

En viitsi alkaa tässä selittelemään tietokoneen ääni kaistan tuloa siitä ns. kaiutin/kuuloke linjasta, tai digital linjasta, sekin varmaan onnistuu johonkin laitepaikkaan mutta vaatii perehtymistä enemmän, jos nimittäin ei satu olemaan läppäriä ja HDMI liitäntää.

HDMI liitäntä siten saat sen yksinkertaisimmin ja vähimmällä piuha sotkulla.
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2013 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokoneen ääniasetuksista valittu oikea toistolaite/ulostulokanava?

Intel Core i5 2500k @ 4.7 GHz | KÜHLER H2O 620 | Kingston Hyper-X 4x4GB DDR3 1600 MHz Dual-channel | R9 290 Crossfire, cooled by Arctic Accelero Hybrid | 2x OCZ Agility 3 60Gt RAID0 | Kovalevyjä ~13 TB | Gigabyte Z77X-UP7 | Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > onnistuuko pc:ltä musiikin soittaminen viritinvahvarin kautta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy