User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > sonyn vai pioneerin viritinvahvistin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sonyn vai Pioneerin viritinvahvistin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ManWithNoFame
Newbie
_
19. joulukuuta 2012 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep. Kotiteatterin 5.1 kaiutinpaketti olisi vähän niin kuin jo katsottu. Ei niistä sen enempää, ettette vain saa minua enää toisiin aatoksiin (hifistit, prkl)... :)

Ja viritinvahvistin vaihtoehdot olisi nyt rajattu kahteen: Sony 7.1 STRDH520 tai Pioneer VSX322K.
Sonyyn saisi 7 kaiutinta kiinni ja siinä on joku HDMI1080p ylösskaalaus. Nämä ominaisuudet Pioneerista puuttuvat. Sitten kaksi vahvistimeen liitettävästä laitteista on kyllä Sonyja, BluRay-soitin ja PS3, onko samalla merkillä vahvistimen kanssa jotain merkitystä/etua?
Pioneerissa olisi taas puolestaan enemmän HDMI-paikkoja (ruhtinaalliset 6), enemmän tehoja (5 x 130W), joku D/A muunnin sekä joku DLNA. Kuten fiksuimmat jo huomasivatkin, olen alan varsinainen ammattilainen... :D

Mielipiteitä ja perusteluita, kiitos. Kumman kannalle kääntyisitte? Ja onko jollekin perus-petterille, niin kuin minä, mitään väliä D/A muuntimilla tai DLNA-jutskilla?

Kiitos jo etukäteen. Linkit vielä heitän tuohon:

http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa...CFaJ3cAodZAYAYA

http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aa...istin-str-dh520
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2012 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päteviä vahvistimia molemmat, itse olen ihan tykännyt tuosta STR-DH520:stä, kaikinpuolin hyvä laite.

Vanhempien kotiteatteriin tuli juuri Pioneerin VSX-827K - eli hieman aprempi malli tuosta linkkaamastasi ja hyvältä sekin vaikuttaa. Kaukosäädin tosin jotenkin epälooginen.

D/A muunnin muuntaa digitaalisen signaalin analogiseksi, mielestäni sinun ei kannata näistä ruveta välittämään sen kummemmin.

DLNA on ihan mukava ominaisuus, se mahdollistaa esimerkiksi verkkoon kytketyltä tietokoneelta kuvien, musiikin ja videon suoratoiston verkkoon kytkettyyn vahvistimeen.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
ManWithNoFame
Newbie
_
27. joulukuuta 2012 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
Päteviä vahvistimia molemmat, itse olen ihan tykännyt tuosta STR-DH520:stä, kaikinpuolin hyvä laite.

Vanhempien kotiteatteriin tuli juuri Pioneerin VSX-827K - eli hieman aprempi malli tuosta linkkaamastasi ja hyvältä sekin vaikuttaa. Kaukosäädin tosin jotenkin epälooginen.

D/A muunnin muuntaa digitaalisen signaalin analogiseksi, mielestäni sinun ei kannata näistä ruveta välittämään sen kummemmin.

DLNA on ihan mukava ominaisuus, se mahdollistaa esimerkiksi verkkoon kytketyltä tietokoneelta kuvien, musiikin ja videon suoratoiston verkkoon kytkettyyn vahvistimeen.
Kiitoksia tiedoista. :)
Negative81
Suspended due to non-functional email address
_
28. joulukuuta 2012 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Keräät 70? ja hankit http://www.hifikulma.fi/epages/Kaupat.s...kyoTXNR414musta

Onkyot testivoittajien kärkeä. Ei noissa linkkaamissasikaan mitään vikaa, mutta laadultaan hieman huonompia.

I7 2600K 4,2Ghz, Corsair 1000w, 8Gb DDR3 1666mhz, 2x MSI 680 Lightning 2GB Sli, Windows 7 64 bit Professional, ASus PB278Q 27" 2560x1400.
Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2012 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: Onko tarkoituksena ostaa pioneer vsx 322 vai 527?

Mikä on kun ei taidot riitä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2012 @ 19:32

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > sonyn vai pioneerin viritinvahvistin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy