User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 04:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > takakajari ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
takakajari ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
jaska46
Senior Member
_
3. heinäkuuta 2012 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vahvistimena on Sony str-dh500 ja ku kattoo leffaa nii takakajareista tulee tosi hiljaa ääntä ja toisesta kajarista tosi harvoin tulee mitään ääntä ees. mistä mahtais johtuu?

takakajarit on sonab c31 xl

a.f.d on päällä pli ms

ja mistä johtuu kun sammuttaa vahvarin nii lisäbasso jää humisemaan nii kauaks aikaa että sen oma vahvistin sammuu automaattisesti?
Member
_
3. heinäkuuta 2012 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liekö johtus siitä että takakajarit ovat nyt kumminkin ns tehostekaiuttimia,ei niistä dialogi pidäkään kuulua,ainahan voit vahvistimesta säätää niitä kovemmalle.

Tietty katsottava materiaalihan siihen eniten vaikuttaa. Suosittelen systeemin säätämistä ihan testilevyllä kohdalleen.

Humina johtuu paskasta maadoituksesta. Itselläni korjautui vetämällä ylimääräinen piuha vahvistimien runkojen välille.

Sen verran nyt noista kaikenmaailman vahvistimien lisätoiminnoista että henk.koht suositus on ottaa kaikki pois päältä,yöllä jos katsoo leffaa niin ns "night mode" ihan hyödyllinen.

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
jaska46
Senior Member
_
3. heinäkuuta 2012 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaleppo:
Liekö johtus siitä että takakajarit ovat nyt kumminkin ns tehostekaiuttimia,ei niistä dialogi pidäkään kuulua,ainahan voit vahvistimesta säätää niitä kovemmalle.

Tietty katsottava materiaalihan siihen eniten vaikuttaa. Suosittelen systeemin säätämistä ihan testilevyllä kohdalleen.

Humina johtuu paskasta maadoituksesta. Itselläni korjautui vetämällä ylimääräinen piuha vahvistimien runkojen välille.

Sen verran nyt noista kaikenmaailman vahvistimien lisätoiminnoista että henk.koht suositus on ottaa kaikki pois päältä,yöllä jos katsoo leffaa niin ns "night mode" ihan hyödyllinen.
millasella testilevyllä?

ja voiko toi toisen kajarin melkein äänetön aika useesti että sen kajari piuhaa on jatkettu monesta paikkaa?
Member
_
3. heinäkuuta 2012 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotiteatterin testilevyllä.

Jos ne piuhat on päin persettä liitetty ni liekö ovat sitten hieman oikosessa tai paska kontakti.

jaska46
Senior Member
_
3. heinäkuuta 2012 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kotiteatterin testilevyllä.

Jos ne piuhat on päin persettä liitetty ni liekö ovat sitten hieman oikosessa tai paska kontakti.
mistä mä sellaisen testilevyn saan?
Member
_
3. heinäkuuta 2012 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

jaska46
Senior Member
_
4. heinäkuuta 2012 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
https://www.google.fi/search?q=kotiteatteri+testilevy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-a
nyt laitoin ihan ilman jatketun johdon toiselle takakajarille :)

kummasta suunnasta vahvaria muuten katottaan kumpi on vasen ja oikee kajari?
Member
_
4. heinäkuuta 2012 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

jjabi
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. heinäkuuta 2012 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jaska46:
https://www.google.fi/search?q=kotiteatteri+testilevy&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:unofficial&client=firefox-a

Ihan kuuntelupaikalta :D

Kerropas mistä näitä leffoja pyörittelet ja millä piuhalla lähde on kiinni vahvarissa, ja onko elokuvassa varmasti 5.1 ääni?

|AMD PHENOM II X4 B55 AM3 (3,7Ghz||4GB DDR3 1333 mhz||WD 500GB SATAII 32MB||ATI Radeon HD 6850 1GB|| ASUS M4A77D || NZXT:n Guardian 921 RB |

Razer DeathAdder ReSpawn 3500dpi feat. Razer Goliathus

Lisävermeet: Dali Zensor 1 x2, Q-Acoustics 2070, LG 32 Full HD LCD töllö ja Denon AVR-1911.
jaska46
Senior Member
_
4. heinäkuuta 2012 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jjabi:

Ihan kuuntelupaikalta :D

Kerropas mistä näitä leffoja pyörittelet ja millä piuhalla lähde on kiinni vahvarissa, ja onko elokuvassa varmasti 5.1 ääni?
ihan dvd soittimesta joka on scartilla kiinni
Member
_
4. heinäkuuta 2012 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä lottoat,kuljettaako scart 5.1 äänen?

Ei vissiin kiinnostanu lukasta noita linkkejä mitä laittelin.

jaska46
Senior Member
_
11. heinäkuuta 2012 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

mitä johtoja sitten pitää ostaa dvd taakse?
dvd soitin on tämä http://www.parisuhdekauppa.com/index.ph...roducts_id=1014
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. heinäkuuta 2012 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

No jos koittaisit vaikka sillä optisella ottaa äänet ulos...
jaska46
Senior Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79:

No jos koittaisit vaikka sillä optisella ottaa äänet ulos...
mihin se toinen pää sitten tulee?
Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitat sen siihen vahvistimeen kiinni. Luitko ollenkaan noita ohjeita mitä tuonne linkkailin?

Kivahan se on että virheiden varalta kaiken kysyy mutta joskus voisi oma-aloitteisuuttakin harrastaa.

jaska46
Senior Member
_
16. heinäkuuta 2012 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitat sen siihen vahvistimeen kiinni. Luitko ollenkaan noita ohjeita mitä tuonne linkkailin?

Kivahan se on että virheiden varalta kaiken kysyy mutta joskus voisi oma-aloitteisuuttakin harrastaa.
no anteeks ja kyllä mä niitä kattelin. pitäiskö tolla piuhalla sitten auttaa?
Member
_
17. heinäkuuta 2012 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se optinen piuha kuljettaa 5.1 ääniraidan jos dvd:llä sellainen on niin pääset nauttimaan 5.1 äänistä.

jaska46
Senior Member
_
17. heinäkuuta 2012 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mahtaakos se toinen pää sit mennä mun vahvariin
Member
_
17. heinäkuuta 2012 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otat kaksi pätkää rautalankaa,laitat ensin toisen niistä pistorasian toiseen reikään,ja sitten voimakkaasti torpaten toisen langan siihen toiseen vapaana olevaan reikään.

Tunnet valaistumisen ja sen jälkeen tiedät kaiken tietämisen arvoisen. Tätä kutsutaan masokistiseksi valaistumiseksi,tunnut olevan sen tarpeessa.

JA KYLLÄ, SE TOINEN PIUHAN PÄÄ MENEE KIINNI VAHVISTIMEEN!

jaska46
Senior Member
_
17. heinäkuuta 2012 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otat kaksi pätkää rautalankaa,laitat ensin toisen niistä pistorasian toiseen reikään,ja sitten voimakkaasti torpaten toisen langan siihen toiseen vapaana olevaan reikään.

Tunnet valaistumisen ja sen jälkeen tiedät kaiken tietämisen arvoisen. Tätä kutsutaan masokistiseksi valaistumiseksi,tunnut olevan sen tarpeessa.

vitsi sä oot kyl huvittava :D
Member

5 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2012 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

vitsi sä oot kyl huvittava :D
Oletko Jaska vähän vajaa?
Olen todella nuori mies enkä tiedä paljon mitään hifistelystä mutta jotakin olen oppinut kun kaleppo on neuvonut.
Todella huvittavaa kun joku yrittää saada 5.1 ääntä scartilla.
Kuka nykypäivänä edes käyttää scarttia?Muuta kuin PS2 pelaajat.

Mikä on kun ei taidot riitä
Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 00:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hyvä että joku on sentään ottanut onkeensa,pahoittelen kirjoitusasua mutta minkäs teet kun itseriittoinen paskapäinen narsisti neuvoo,kaikenlisäksi savolainen. Kanssani keskustellessa siirrän vastuun luonnollisesti vastapuolelle.

Jaska nyt on trolli,sille ei maha mitään. Onnea jaska http://dagobah.net/flash/successful_troll_2.swf

jaska46
Senior Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enemmän mä tiedän autohifistä
Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä veikkaan kanssa että tietovarantosi kyseisellä alueella on ehtymätön.

Mainos
_
__

_
jaska46
Senior Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt tuli sitten hankittua optinen johto

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > kotiteatterin äänentoisto > takakajari ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy