Tietokoneesta HDMI äänet vahvistimeen
|
|
Member
|
19. toukokuuta 2013 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Mites sais HDMI kaapelilla äänet vahvistimeet siten ettei siitä tule ulos saantia telkkuun vaan äänet tulis suoraan vahvistimesta? Sais tuo RCA johdon pois, kamala humina
T: Marko
|
Moderator
6 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2013 @ 13:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös AV-vahvistin lähtökohtaisesti toimi noin? HDMI vahvariin, joka toistaa äänet ja jatkaa kuvan telkkarin ruudulle.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Member
|
19. toukokuuta 2013 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
jep mut mä en halua et se jatkaa telkkuun saakka jos ei halua
|
Moderator
6 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2013 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti markony: jep mut mä en halua et se jatkaa telkkuun saakka jos ei halua
Tuota en ole tutkinut, mutta selvinnee varmaan vahvarin asetuksista. Haluatko siis niin, että telkkari on päällä ja näyttää omaa kuvaansa, mutta ääni tulee tietokoneelta? Vai mitä haittaa siitä on, että myös kuva menee telkkarille (jonka voi tietty pitää pois päältä, jos vain musiikkia kuuntelee).
Toinen vaihtoehto on viedä äänet koneelta optisella piuhalla digitaalisesti, jos koneessa ja vahvarissa sellainen liitäntä on.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Member
|
19. toukokuuta 2013 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Telkkarin ei tarvisisi olla päällä jos kuuntelee tietokoneella musiikkia. Meil on aika pitkä matka tietokoneelta telkkuun niin optinen johto ei mahdollinen. Sillai turha pitää telkkua auki jos kuuntelee musiikkia tietokoneen kautta. Mun mielestä se ei toimi jos se on liitetty ulostulo telkkuun, silloin tarvii olla telkku auki
|
Moderator
6 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2013 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi olla vahvistinkohtaista, mutta niillä muutamalla AV-vahvistimella, joita olen käyttänyt ja kokeillut, ei ole ollut mitään merkitystä onko TV päällä. Vahvistin toistaa äänet ja pukkaa kuvan eteenpäin riippumatta siitä onko telkkari päällä vai ei.
|
Mainos
|
|
|
Member
|
19. toukokuuta 2013 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos sulle, kokeillaan :)