3D KUVAA
|
|
Pnoona
Newbie
|
19. elokuuta 2011 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisko joku kertoa miten saan tietokoneesta 3D-kuvaa Samsungin 3D-tv:lle.
Näytön ohjain GTX 550TI. Tarvitaanko Nvidian omat 3D-lasit vai riittävätkö Samsungin 3D-lasit.
|
Member
|
26. elokuuta 2011 @ 09:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Nzxt Lexa S | Asrock p67 pro 3 | Intel i5 2500k 3,3 Ghz | Powercolor HD6950 2gb | Kingston Hyperx Genesis 8 gb 1600 mhz | Nexus NX-5000 R3 530W
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
26. elokuuta 2011 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pnoona: Voisko joku kertoa miten saan tietokoneesta 3D-kuvaa Samsungin 3D-tv:lle.
Näytön ohjain GTX 550TI. Tarvitaanko Nvidian omat 3D-lasit vai riittävätkö Samsungin 3D-lasit.
Riittää...
T: Vesku
Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
|
Flex
Newbie
|
23. lokakuuta 2011 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Tere!
Itekkin oon miettinyt tätä samaa asiaa kun löytyisi tuo 3d tv, mutta tuo linkki meni yli hilseen. Tv on nyt kiinni hdmi:llä tietokoneessa.
Saaanko näkymään esim. youtuben 3d videot jotenkin tv:ssä?
Entä perus 3d leffat?
|
vinikka
Member
3 tuotearviota
|
27. lokakuuta 2011 @ 08:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flex: Tere!
Itekkin oon miettinyt tätä samaa asiaa kun löytyisi tuo 3d tv, mutta tuo linkki meni yli hilseen. Tv on nyt kiinni hdmi:llä tietokoneessa.
Saaanko näkymään esim. youtuben 3d videot jotenkin tv:ssä?
Entä perus 3d leffat?
Saa tietenki näkymään raahaat vain playerin tai selaimen töllöön ja paat koko näytölle ja painat 3D näppäintä. Ei sen kummempaa.
|
Flex
Newbie
|
30. lokakuuta 2011 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tolleen minäkin sen kuvittelin tapahtuvan, mutta ei.
TV on mulla kokoajan tietokoneen näyttönä.
Asennettu on nvidia 3dplay ohjelmisto ja näytönohjainkin tukee 3d:tä, kuten myös tv.
Mutta pelkästään youtuben 3d nappia painamalla ei tapahdu mitään vaikka olis lasit päässä ja tv:n asetuksista 3d päällä.
|
vinikka
Member
3 tuotearviota
|
23. marraskuuta 2011 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flex: Tolleen minäkin sen kuvittelin tapahtuvan, mutta ei.
TV on mulla kokoajan tietokoneen näyttönä.
Asennettu on nvidia 3dplay ohjelmisto ja näytönohjainkin tukee 3d:tä, kuten myös tv.
Mutta pelkästään youtuben 3d nappia painamalla ei tapahdu mitään vaikka olis lasit päässä ja tv:n asetuksista 3d päällä.
Pistä youtuben asetuksista (SBS) 3d stereoscopic päälle ja scaalaa koko näytölle Eli siinä on 2 samaa kuvaa vierekkäin sitten paina Kaukosäätimestä 3D nappia ja pistä aktiivilasit päähän ja virta päälle. Ei mitään höpö-höpö sini-puna laseja.
|
Pnoona
Newbie
|
24. marraskuuta 2011 @ 09:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla lähti toimii ihan ok, ilma mitään vippaskonsteja, kunhan vaan käyttää lähteenä 3D materiaalia. Molemmat sekä Samsung Tv, että Optoman videotykki molemmat tunnistavat automaattisesti 3D-materiaalin.
Vaahtis
|
vinikka
Member
3 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2011 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pnoona: Mulla lähti toimii ihan ok, ilma mitään vippaskonsteja, kunhan vaan käyttää lähteenä 3D materiaalia. Molemmat sekä Samsung Tv, että Optoman videotykki molemmat tunnistavat automaattisesti 3D-materiaalin.
Johtuskohan se siitä että sulla näytönohjain tukee 1.4 HDMI:tä? Jos tietsikalta kattelet 3D kuvaa?
|
Mainos
|
|
|
Pnoona
Newbie
|
9. joulukuuta 2011 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vinikka: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pnoona: Mulla lähti toimii ihan ok, ilma mitään vippaskonsteja, kunhan vaan käyttää lähteenä 3D materiaalia. Molemmat sekä Samsung Tv, että Optoman videotykki molemmat tunnistavat automaattisesti 3D-materiaalin.
Johtuskohan se siitä että sulla näytönohjain tukee 1.4 HDMI:tä? Jos tietsikalta kattelet 3D kuvaa?
Näin on.
Tosin signaali menee Yamahan AV-vahvistimen kautta (tukee 3D läpivientiä), joka jakaa kuvan molempiin sekä tykkiin että tv:seen!
Kaikki toimii aivan loistavasti!
Vaahtis
|