User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 06:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > 3d > 3d kuvaa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
3D KUVAA
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Pnoona
Newbie
_
19. elokuuta 2011 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku kertoa miten saan tietokoneesta 3D-kuvaa Samsungin 3D-tv:lle.
Näytön ohjain GTX 550TI. Tarvitaanko Nvidian omat 3D-lasit vai riittävätkö Samsungin 3D-lasit.
Member
_
26. elokuuta 2011 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä auttaako, mutta löysin juuri googletellessa sivun: http://www.3dtorrents.org/index.php?page=howto#12

Nzxt Lexa S | Asrock p67 pro 3 | Intel i5 2500k 3,3 Ghz | Powercolor HD6950 2gb | Kingston Hyperx Genesis 8 gb 1600 mhz | Nexus NX-5000 R3 530W
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. elokuuta 2011 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pnoona:
Voisko joku kertoa miten saan tietokoneesta 3D-kuvaa Samsungin 3D-tv:lle.
Näytön ohjain GTX 550TI. Tarvitaanko Nvidian omat 3D-lasit vai riittävätkö Samsungin 3D-lasit.
Riittää...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Flex
Newbie
_
23. lokakuuta 2011 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tere!

Itekkin oon miettinyt tätä samaa asiaa kun löytyisi tuo 3d tv, mutta tuo linkki meni yli hilseen. Tv on nyt kiinni hdmi:llä tietokoneessa.

Saaanko näkymään esim. youtuben 3d videot jotenkin tv:ssä?

Entä perus 3d leffat?
vinikka
Member

3 tuotearviota
_
27. lokakuuta 2011 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flex:
Tere!

Itekkin oon miettinyt tätä samaa asiaa kun löytyisi tuo 3d tv, mutta tuo linkki meni yli hilseen. Tv on nyt kiinni hdmi:llä tietokoneessa.

Saaanko näkymään esim. youtuben 3d videot jotenkin tv:ssä?

Entä perus 3d leffat?
Saa tietenki näkymään raahaat vain playerin tai selaimen töllöön ja paat koko näytölle ja painat 3D näppäintä. Ei sen kummempaa.
Flex
Newbie
_
30. lokakuuta 2011 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tolleen minäkin sen kuvittelin tapahtuvan, mutta ei.

TV on mulla kokoajan tietokoneen näyttönä.

Asennettu on nvidia 3dplay ohjelmisto ja näytönohjainkin tukee 3d:tä, kuten myös tv.

Mutta pelkästään youtuben 3d nappia painamalla ei tapahdu mitään vaikka olis lasit päässä ja tv:n asetuksista 3d päällä.
vinikka
Member

3 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2011 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flex:
Tolleen minäkin sen kuvittelin tapahtuvan, mutta ei.

TV on mulla kokoajan tietokoneen näyttönä.

Asennettu on nvidia 3dplay ohjelmisto ja näytönohjainkin tukee 3d:tä, kuten myös tv.

Mutta pelkästään youtuben 3d nappia painamalla ei tapahdu mitään vaikka olis lasit päässä ja tv:n asetuksista 3d päällä.
Pistä youtuben asetuksista (SBS) 3d stereoscopic päälle ja scaalaa koko näytölle Eli siinä on 2 samaa kuvaa vierekkäin sitten paina Kaukosäätimestä 3D nappia ja pistä aktiivilasit päähän ja virta päälle. Ei mitään höpö-höpö sini-puna laseja.
Pnoona
Newbie
_
24. marraskuuta 2011 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla lähti toimii ihan ok, ilma mitään vippaskonsteja, kunhan vaan käyttää lähteenä 3D materiaalia. Molemmat sekä Samsung Tv, että Optoman videotykki molemmat tunnistavat automaattisesti 3D-materiaalin.

Vaahtis
vinikka
Member

3 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2011 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pnoona:
Mulla lähti toimii ihan ok, ilma mitään vippaskonsteja, kunhan vaan käyttää lähteenä 3D materiaalia. Molemmat sekä Samsung Tv, että Optoman videotykki molemmat tunnistavat automaattisesti 3D-materiaalin.
Johtuskohan se siitä että sulla näytönohjain tukee 1.4 HDMI:tä? Jos tietsikalta kattelet 3D kuvaa?
Mainos
_
__
 
_
Pnoona
Newbie
_
9. joulukuuta 2011 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vinikka:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pnoona:
Mulla lähti toimii ihan ok, ilma mitään vippaskonsteja, kunhan vaan käyttää lähteenä 3D materiaalia. Molemmat sekä Samsung Tv, että Optoman videotykki molemmat tunnistavat automaattisesti 3D-materiaalin.
Johtuskohan se siitä että sulla näytönohjain tukee 1.4 HDMI:tä? Jos tietsikalta kattelet 3D kuvaa?
Näin on.
Tosin signaali menee Yamahan AV-vahvistimen kautta (tukee 3D läpivientiä), joka jakaa kuvan molempiin sekä tykkiin että tv:seen!
Kaikki toimii aivan loistavasti!

Vaahtis
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > 3d > 3d kuvaa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy