User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 04:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > 3d > kuinka hyvin te näette 3d efektit? vai onko mun silmissä vikaa? :d
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka hyvin te näette 3d efektit? Vai onko mun silmissä vikaa? :D
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Tertsa84
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2012 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittellä on tuo samsungin 51" plasma 3d töllö.
Hommasin lasit ja pirates 3d lehvan, mut en sitte huomaa kyllä minkäälaista moniulotteisuutta tos..

Nyt haluisin mielipiteitä.

Alkaa olee mulla topiceja vino pino täällä kohta, ku mikää ei tunnu miellyttävän. :)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2012 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tertsa84:
Ittellä on tuo samsungin 51" plasma 3d töllö.
Hommasin lasit ja pirates 3d lehvan, mut en sitte huomaa kyllä minkäälaista moniulotteisuutta tos..

Nyt haluisin mielipiteitä.

Alkaa olee mulla topiceja vino pino täällä kohta, ku mikää ei tunnu miellyttävän. :)
Onko soitin 3D-kelponen?
Tuliko ne 3D:t väännettyä päälle myös töllöstä?
Tuliko lasit ladattua?

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Tertsa84
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2012 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On on ja on.
Tertsa84
Suspended due to non-functional email address
_
29. tammikuuta 2012 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2012 @ 18:29

pkaksp
Moderator
_
30. tammikuuta 2012 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ehkä paras leffa 3D efektien kannalta. Vaihda elokuvaa ja testaile uudelleen.
Tertsa84
Suspended due to non-functional email address
_
30. tammikuuta 2012 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pkaksp:
Ei ehkä paras leffa 3D efektien kannalta. Vaihda elokuvaa ja testaile uudelleen.
Elokuvateatterissa kävin kattoo sen tranformerssin 3dnä, ei siinäkää tuntunu olevan oikee ollenkaa 3d tehosteita, mut siellä ku tuli jotai animaatioita ni niissä tuntu et se kuva tulee silmille, mut tos piratesis en erottanu ku muutaman pikkujutun 3dnä..

No ku turhaa noista leffoista makselee tuplahintaa jos ne on tollasia..

Mut suositelkaas jotai leffoja missä on omasta mielestänne ollu hyvät ehfektit..?
pkaksp
Moderator
_
30. tammikuuta 2012 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Animaatiot toimii aika hyvin. Itse kävin katsomassa tuon Pirates of caribbean 3D:nä leffateatterissa ja pakko myöntää että mielummin olisin katsonut ihan 2D:nä. Yli hypetetty juttu jos näin vois sanoa.
Tertsa84
Suspended due to non-functional email address
_
30. tammikuuta 2012 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pkaksp:
Animaatiot toimii aika hyvin. Itse kävin katsomassa tuon Pirates of caribbean 3D:nä leffateatterissa ja pakko myöntää että mielummin olisin katsonut ihan 2D:nä. Yli hypetetty juttu jos näin vois sanoa.
Samaa mietein transformerssin kohdalla teatteris, mut siellä kuva oli välissä sumea eikä saanu kunnolla selvää, mut tuos omassa töllössä kuva pysyy kuitenki kokoajan hyvänä siinä suhteessa, mut ne tehosteet kyl uupu ainaki tossa leffas..

No jos joku on nähny autot 2 3d trailerin nii mitä ootte siitä mieltä.. Ku seki on animaatio tyyppinen, enkä siinäkää kyllä huomannu mitää erikoista..

Hiukkase on hakkuu ammuntaa ny. :)
Mainos
_
__
 
_
vinikka
Member

3 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2012 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuliko laitettua myös ne lasit päälle? Itellä samanlainen töllö ja mutta erillaiset lasit ihan oikein toimii kyllä 3D.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > 3d > kuinka hyvin te näette 3d efektit? vai onko mun silmissä vikaa? :d
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy