User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 05:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > kirjautuminen ad:hen ja hardware.fi:hin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
kirjautuminen AD:hen ja Hardware.fi:hin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2014 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mä kirjaudun HW.fi:hin niin miksi ihmeessä mä automaattisesti uloskirjaudun AD:sta? Melko ärsyttävä ominaisuus.
Admin

9 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2014 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti friis:
Jos mä kirjaudun HW.fi:hin niin miksi ihmeessä mä automaattisesti uloskirjaudun AD:sta? Melko ärsyttävä ominaisuus.
Kiitokset ongelman raportoinnista. Tutkitaanpas mistä johtuu. Ei todellakaan pitäisi noin toimia.

Kysytään vielä täsmennyksenä, että käytätkö siis samaa selainta? Kun kirjaudut AfterDawniin, pitäisi kirjautumisen tapahtua samalla kertaa myös mm. Hardware.fi ja Puhelinvertailu.com -sivustoille.

Jos taas kirjaudut Hardware.fi:iin eri selaimella, kirjautuvat muiden selaimen istunnot samalla ulos.


Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. huhtikuuta 2014 @ 13:09

Senior Member

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2014 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää olikin tällänen keksi ongelma. Harwaren keksit oli siis blokattu. Tosin en mä silti ymmärrä miksi HW:hen kirjautuminen uloskirjasi mut AD:sta. No nyt on keksit sallittu ja pystyy olemaan kirjautuneena molempiin.

las ballenas son el camino
Mainos
_
__
 
_
Admin

9 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2014 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo AD:sta uloskirjautuminen johtuu kirjautumisen toimintaperiaatteesta. Eli normaali login-prosessi menee seuraavasti:

1) Käyttäjä kirjautuu sisään (joko suoraan sivulla olevan formin kautta tai erillisen kirjautumissivun kautta)
2) Palvelin tarkistaa kirjautumistiedot
3) Onnistuneen sisäänkirjautumisen jälkeen selain ohjataan sivulle, jolla asetetaan keksit kaikkiin domaineihin, joita kirjautuminen koskee (ad, hw, pv, x2.fi, edukas.fi ja monet muut afterdawnin maadomainit)

Jos keksit on estetty, käy Hardware.fi:n tapauksessa siten, että vaiheessa 2 kirjautuminen hyväksytään (käyttäjätunnus ja salasana ovat oikein), jolloin vanhat kirjautumistiedot nollataan ja luodaan uudet, ja tallennetaan ne tietokantaan, mutta vaiheessa 3 selain ei olekaan tallentanut keksejä, jolloin kirjautuminen keskeytyy, eikä myöskään muiden domainien keksejä aseteta.

Tuossa kohtaa voisi varmastikin olla tarkistus sille, onko keksien tallentaminen estetty.

Jari Ketola
Administrator
http://www.AfterDawn.com
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > kirjautuminen ad:hen ja hardware.fi:hin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy