User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 04:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > spämmibotti kuriin!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Spämmibotti kuriin!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Junior Member
_
10. lokakuuta 2012 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pysytään tiivisti omassa jossain omassa foorumin_alun softassa jota on rakkaudella hiottu ja runkattu vuosikaudet. Kenen kustannuksella loppupeleissä? Kukaan ei ole turvassa kenen tiedot tietokannasta löytyy ,se on fakta.

Tähänkin tuhlataan turhaa miesvoimaa ,vain jonkun minä itse periaatteen vuoksi vai?
I hate titles

35 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2012 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti whiz_e_wig:
Pysytään tiivisti omassa jossain omassa foorumin_alun softassa jota on rakkaudella hiottu ja runkattu vuosikaudet.

..

Tähänkin tuhlataan turhaa miesvoimaa ,vain jonkun minä itse periaatteen vuoksi vai?
Ei suinkaan, vaan vaihto on jo suunnitteilla, kuten täällä onkin jo mainittu.

Tärkein syy oman forumsoftan rakentamiselle on ollut simppelisti se, että monikielistä, kunnollista forumsoftaa ei ole ollut tarjolla kun forumimme avattiin tuossa vuosituhannen alussa.

Itse asiassa edelleenkään ei ole olemassa kunnollisia, valmiita ratkaisuja millään firmalla, jossa pystyttäisiin yhdistämään yksi käyttäjäkanta 10 eri forumiin ilman kummallisia custom-virityksiä. Nyt ollaan kuitenkin siirtymässä 3rd party softaan, mutta siihenkin vaaditaan - valitusta alustasta riippumatta - varsin huomattava määrä "purkkaa", että kaikki saadaan toimimaan kuten pitääkin (multi-site login, jaettu käyttäjätietokanta, jne).

Lainaus:
Kenen kustannuksella loppupeleissä? Kukaan ei ole turvassa kenen tiedot tietokannasta löytyy ,se on fakta.
Niinno, enemmän turvattomia tiedot tuntuvat phpBB:ssä tms olevan, sitä vastaanhan yleisesti tehdään hyökkäykset/hakkerointiyritykset. Forumsoftasta riippumatta Suomessa tietosuojalainsäädäntö on erittäin tiukka, joten yksikään vakavasti toimintansa ottava firma ei voi oikein sooloilla käyttäjien tietoturvan suhteen. Toisaalta, ihmisten tekemästä koodista löytyy aina aukkoja -- pelkkä vilkaisu CERT-FI:n sivuille riittää kertomaan tuon :-)

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > spämmibotti kuriin!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy