yksityisviestit
|
|
M.A.K.E.
Suspended due to non-functional email address
|
2. marraskuuta 2009 @ 00:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten jollekin saa lähetettyä yksityisviestin?
|
Moderator
14 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 02:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Uudella foorumilla se on erittäin helppoa. Painat ketjussa (esimerkiksi vaikka tässä ketjussa) kenen tahansa käyttäjän nimen vieressä olevaa nuolta ja valitset "Lähetä yksityisviesti". Toinen vaihtoehto on viedä hiiri navigoinnin vasemmassa laidassa olevan nuolen päälle, valita "Yksityisviestit", sitten painiketta "Luo uusi yksityisviesti" jonka jälkeen voit määritellä vastaanottajan nimen ja sitten kirjoittaa viestin.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
Senior Member
6 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 08:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Uudella foorumilla se on erittäin helppoa. Painat ketjussa (esimerkiksi vaikka tässä ketjussa) kenen tahansa käyttäjän nimen vieressä olevaa nuolta ja valitset "Lähetä yksityisviesti". Toinen vaihtoehto on viedä hiiri navigoinnin vasemmassa laidassa olevan nuolen päälle, valita "Yksityisviestit", sitten painiketta "Luo uusi yksityisviesti" jonka jälkeen voit määritellä vastaanottajan nimen ja sitten kirjoittaa viestin.
En tiedä mitä softaa se Quiote käyttää, mutta ainakin minulla tuo "nuoli navigoinnissa" on oikeassa reunassa. ;)
E: Ajatuskatkos varmaan, mutta pakko oli näpäyttää. :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2009 @ 08:45
|
Moderator
14 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 16:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytän lahtelaisia suuntia eli vasen on oikea ja oikea vasen, oliko muuta =)
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
leffa1
Member
|
2. marraskuuta 2009 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
miten löydän omat keskustelut mihin olen vastannut =)
tää uudistetrtu sivuosto on vähä vaikee vielä
en löydä vaikka olen etsinyt aika pitkään
AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10
|
Moderator
7 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leffa1: miten löydän omat keskustelut mihin olen vastannut =)
tää uudistetrtu sivuosto on vähä vaikee vielä
en löydä vaikka olen etsinyt aika pitkään
Tämä ominaisuus (kuten asetukset sivukin) puuttuu vielä toistaiseksi, mutta tulee varmasti pian.
Seuraa tätä ketjua, siellä dRD ilmoittelee kun uusia ominaisuuksia/muutoksia tulee: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/810837
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2009 @ 17:01
|
leffa1
Member
|
2. marraskuuta 2009 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos paljon vastauksesta
AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
|
1. tammikuuta 2010 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Luettujen yksityisviestien poisto puuttuu.
Tuliskos tohon lähiaikoina pientä korjausta,
että vois poistella noita yksityisviestejä.
Vanhassa Ad,ssä oli viestien poisto.
|