User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 09:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > afterdawnclan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AfterDawnClan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2012 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ric_91:
Oottehan jo osallistunu? ^^
http://www.jimms.fi/sf3dkilpailu
Joo osallistuin, toisin kuin Lerpulla niin minulle kyllä tuo palkinto kelpaisi. No tuskin se tänne tulee, mutta aina toivoa saa =)

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2012 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
Joo osallistuin, toisin kuin Lerpulla niin minulle kyllä tuo palkinto kelpaisi. No tuskin se tänne tulee, mutta aina toivoa saa =)
No jos tulis niin varmaan laittasin samantien myyntiin.. Voin tietty osallistua ja myydä sen sitten omalle väellä -50% ovh:sta ilman alv:ia

btw: tuo maximus iv exteme lojuu edelleen kaapissa odotellen uuta kotia, anyone?

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2012 @ 21:15

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2012 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
No jos tulis niin varmaan laittasin samantien myyntiin.. Voin tietty osallistua ja myydä sen sitten omalle väellä -50% ovh:sta ilman alv:ia
=) Tee se.. äkkiäkös sä jonkun paketin väsäät.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
ric_91
Suspended due to non-functional email address
_
20. maaliskuuta 2012 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä helkuttia, osasitte hyvän serverin valita (knife/pistols only...)!
Ei siinä mitään nyt olis 4 jäsentä pelissä, mut meikä heitettiin pihalle, lukis ne säännöt joskus... :S

Super_BF_Hero got Round banned for using M249!

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular
Member

3 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siinä mitään nyt olis 4 jäsentä pelissä, mut meikä heitettiin pihalle, lukis ne säännöt joskus... :S

Nii-in no etpä ollut ainoa.

Kristo112
Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86:
Nää.. Liian laimee palkinto että lerpun pöksyt kostuis :smoke:

Kaksi asiaa jos lähdetään tuollaisiin peleihin mukaan:

1. Mikkiä on minusta pakko käyttää. Ei mikkiä, ei mukaan. Mainittakoon että emäntä virkkaa vieressä ei ole riittävä syy olla käyttämättä mikkiä. Eteenkään tuollaisen matsin aikana

2. 2,5? ei juuri ole pois keltään. Itseä ei liikuttaisi vaikka sen hinta olisi 10? lärvi. Summa on niin pieni että se hukkuu huonompiinkin kohteisiin kuten reikään joka on taskun pohjalla. Vaikka summa on erittäin pieni, rahassa piilee aina tietty ongelma... Vaikka olen ostanut teille joillekkin joululahjoja tai antanut muita kivoja yllätyksiä, niin se 2,5? PITÄÄ löytyä jos mukaan lähtee. Vaikka summa on pieni eikä taloudellinen tilanne tuollaisesta summasta hetkahta, on se maksettava. Kyse on periaatteesta.
Kohta 1
No toivottavasti ei sitten haittaa jos minulla kuuluu muuta mölyä vierestä jos saisin jonkun hyvän mikin pelejä varten sitten joskus :S
Sandecker
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Lerpun piikkiin meni :D se siellä pelasi ja meninpä sit seuraksi kun ei muutakaan ollut meneillään. Ja kyllä se ihan hyvin rullasi itellä, vähän ehkä turhauttavaa vaan tuommoinen 64 slottinen pistooliservu aina välillä...

Theres nothing left in my right brain, and theres nothing right in my left brain..

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytynee sitten hankkia jostain verkkopankkinettimaksujuttutunnukset että pääsen rahoistani eroon :smoke:

Member

2 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112:
No toivottavasti ei sitten haittaa jos minulla kuuluu muuta mölyä vierestä jos saisin jonkun hyvän mikin pelejä varten sitten joskus :S

Mölyllä ei ole merkitystä, käytät sitten vain push-to-talkia (eli mikki aktivoituu vain silloin kun painat nappia, ei automaattisesti äänen mukaan). Ja tuo boldattu sana kuuluisi olla "kun", pelaaminen on melko ankeaa jos infoa ei pysty jakamaan koko tiimille nopeasti :/

Jo mukaan, vaikkakin vasta alustavasti, ilmottautuneita pyytäisin ilmoittamaan minulle jossakin muodossa pienen sanasen taitotasostaan. Minua kiinnostaa lähinnä se, millä osa-alueella pärjäätte parhaiten/vähiten huonoiten. Tämä siksi, että mikäli hommaan lähdetään, olisi hyvä alkaa jo nyt selvittämään kuka kentällä pistetään mihinkin hommaan. Koska karttoina on vuorotellen all-vehicles ja (ainakin_melkein)-inf-only -karttoja, pyytäisin jokaista miettimään, mitä tykkäätte tehdä inf-only:ssä (esim. Bazaar ja Metro) ja mitä alusta käytätte mieluiten kartoissa, joissa on kaikkea mahdollista (esim. Firestorm ja Caspian).

Mukaan voi myös laittaa mahdolliset inhokit. Esimerkiksi itse pystyisin isommissa kartoissa käyttämään jettiä ja tankkia, mutta AA:han tai kopteriin en mielelläni menisi. Pienemmissä kartoissa käytän mieluiten assaultia, vähiten mieluiten sniperia (tai IFV:tä).

Pelaajia on nyt alustavasti se 7 (minä, Snaqulator, Lerppu, ric_91, Lapio, Kristo ja Xtrim), joten vielä muutama tarvitaan lisää. 10 olisi hyvä saada täyteen. Kuten sanottu, taidolla ei ole juurikaan merkitystä. Mikrofoni ja mahdollisuus sitoutua hommaan (peliajat ja nimellinen serverimaksu) ovat ne, mitkä ratkaisevat. Itselläni on pari aDC:n ulkopuolista tyyppiä joita voin kysyä mukaan, mutta kummankaan innostuksesta osallistua en osaa sanoa yhtään mitään. Vielä tämän viikon aikana olisi kuitenkin hyvä saada tietää ketä on mukana, joten halukkaat pistää viestiä tulemaan!

"What. The. Fuck." -Desmond Miles

Sandecker
Junior Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Milf_82:
Jo mukaan, vaikkakin vasta alustavasti, ilmottautuneita pyytäisin ilmoittamaan minulle jossakin muodossa pienen sanasen taitotasostaan. Minua kiinnostaa lähinnä se, millä osa-alueella pärjäätte parhaiten/vähiten huonoiten. Tämä siksi, että mikäli hommaan lähdetään, olisi hyvä alkaa jo nyt selvittämään kuka kentällä pistetään mihinkin hommaan. Koska karttoina on vuorotellen all-vehicles ja (ainakin_melkein)-inf-only -karttoja, pyytäisin jokaista miettimään, mitä tykkäätte tehdä inf-only:ssä (esim. Bazaar ja Metro) ja mitä alusta käytätte mieluiten kartoissa, joissa on kaikkea mahdollista (esim. Firestorm ja Caspian).

Mukaan voi myös laittaa mahdolliset inhokit. Esimerkiksi itse pystyisin isommissa kartoissa käyttämään jettiä ja tankkia, mutta AA:han tai kopteriin en mielelläni menisi. Pienemmissä kartoissa käytän mieluiten assaultia, vähiten mieluiten sniperia (tai IFV:tä).

Pelaajia on nyt alustavasti se 7 (minä, Snaqulator, Lerppu, ric_91, Lapio, Kristo ja Xtrim), joten vielä muutama tarvitaan lisää. 10 olisi hyvä saada täyteen. Kuten sanottu, taidolla ei ole juurikaan merkitystä. Mikrofoni ja mahdollisuus sitoutua hommaan (peliajat ja nimellinen serverimaksu) ovat ne, mitkä ratkaisevat. Itselläni on pari aDC:n ulkopuolista tyyppiä joita voin kysyä mukaan, mutta kummankaan innostuksesta osallistua en osaa sanoa yhtään mitään. Vielä tämän viikon aikana olisi kuitenkin hyvä saada tietää ketä on mukana, joten halukkaat pistää viestiä tulemaan!
Ugh!

Theres nothing left in my right brain, and theres nothing right in my left brain..

Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meikäl se on fifty fity.
Kokemusta on todella vähän hiiri näppäimistö yhdistelmästä, mutta kyllä tämä jotenkin menee. Taito on aika huono, mutta jotenkin tiimissä onnistuu paremmin (En tiä oliko viime lauantai tuuria). Mikki ja tuo raha on asiat joissa ei tule ongelmaa. Kai sitä varapelaajaksi pitäisi lupautua.
Suurin ongelma kummiskin tulee tossa harjoittelussa, syy taas vanhemmat. Kuten sanoin tilanne on vielä fifty fifty.

EX: ASUS AM3+ [M5A88-V EVO] ¤ AMD 960T + Corator DS ¤ XFK 6870 Dual fan ¤ SilverStone Strider Essential ¤ Kingston SSD 90 Gb ¤ Kingston HyperX blu 8 GB 1333MHz DDR3 ¤ Sony Optiarc AD-5260S ¤ Rosewill RK-9000 Cherry MX Switch ¤ Antec One Hundred ATX ¤ Win 7 Home ¤
Läppäri: Asus X550LB-XO115H
Kiitän ja kumarran.
Member

2 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Temez1:
Meikäl se on fifty fity.
Kokemusta on todella vähän hiiri näppäimistö yhdistelmästä, mutta kyllä tämä jotenkin menee. Taito on aika huono, mutta jotenkin tiimissä onnistuu paremmin (En tiä oliko viime lauantai tuuria). Mikki ja tuo raha on asiat joissa ei tule ongelmaa. Kai sitä varapelaajaksi pitäisi lupautua.
Suurin ongelma kummiskin tulee tossa harjoittelussa, syy taas vanhemmat. Kuten sanoin tilanne on vielä fifty fifty.
Sanot porukoille että turpa kiinni ja meette teatteriin jos ei kiinnosta kattella. Eli olet mukana, hyvä.

Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanot porukoille että turpa kiinni ja meette teatteriin jos ei kiinnosta kattella. Eli olet mukana, hyvä.
Juu kai se sit onnistuu "Sanot porukoille että turpa kiinni ja meette teatteriin jos ei kiinnosta" =D

EX: ASUS AM3+ [M5A88-V EVO] ¤ AMD 960T + Corator DS ¤ XFK 6870 Dual fan ¤ SilverStone Strider Essential ¤ Kingston SSD 90 Gb ¤ Kingston HyperX blu 8 GB 1333MHz DDR3 ¤ Sony Optiarc AD-5260S ¤ Rosewill RK-9000 Cherry MX Switch ¤ Antec One Hundred ATX ¤ Win 7 Home ¤
Kiitän ja kumarran.
Member

3 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mukana ollaan. Itse tykkään eniten medic ja sniper classeista, mutta muutkin kyllä onnistuu. Isommissa kentissä sitten lentäminen sujuu ihan hyvin, tankitkin myös.

Serverimaksun maksamisen ei pitäis olla mikään ongelma.

Member

2 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xtrim:
Joo, mukana ollaan. Itse tykkään eniten medic ja sniper classeista, mutta muutkin kyllä onnistuu. Isommissa kentissä sitten lentäminen sujuu ihan hyvin, tankitkin myös.

Loistavaa. Mukana on nyt siis 9 pelaajaa. Sain juuri rekryttyä kaksi pelaajaa aDC:n ulkopuolelta, molemmat juuri vaadittavan tasoisia, joten kohta alkaa olemaan minimimäärä kasassa. Se tarkoittanee sitä, että parin päivän sisään saamme todennäköisesti ilmoittautumisen tehtyä ja serverin vuokrattua :)

Kristo112
Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Xtrim:

Loistavaa. Mukana on nyt siis 9 pelaajaa. Sain juuri rekryttyä kaksi pelaajaa aDC:n ulkopuolelta, molemmat juuri vaadittavan tasoisia, joten kohta alkaa olemaan minimimäärä kasassa. Se tarkoittanee sitä, että parin päivän sisään saamme todennäköisesti ilmoittautumisen tehtyä ja serverin vuokrattua :)
itse olen OK tankkien ja helikopterien kanssa jetit voin jättää suosiolla välistä,ja jos olette battlelogista katselleet,voitte huomata että snipuna oleminen on ihan ok mut en mielummin sillä pelais kauhiasti :S,suosikit ovat varmaan itellä ne 3 vikaa eniten ehkä suosin eniten supportia LMG:iden ja c4 takia :P voin pelata myös assaultia jos tarvii,ihan kivaa ressata muita kun voi(kun ruumiit eivät ole keskellä katua jota valvoo joku saatanan kämpperi jossain puskassa keskellä ei-vitun-mitään(sori kielenkäytöstä >:S))

edit: Harjottelu ajoilla ei oo itellä kauheesti väliä kunhan eivät ole joskus aamuyöllä arkipäivinä,viikonloppuna on ihan sama,oon jopa aamu 6 ylläällä :P
Edit:
Ja omasta C4:sen käytöstä voin sen verran sanoa että sain vähän aikaa sitten sille sen tähden niin jos tarve tulee voin riehua ne kädessä Superin kanssa ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2012 @ 23:46

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Saa nähdä koska saan servuosuuden maksamisen mahdolliseksi, ainakin siihen asti jättäydyn suosiolla varamieheksi ettei haukuta siivellä elelijäksi. Jos en saa hommaa toimimaan ensi viikoksi niin voin kuitenkin tulla täyttämään sen kahdeksannen paikan, jos vakiomies ei pääse pelaamaan.

Mikäli ylipäätään kelpaan siihen hommaan :D
Usein peli kuitenkin sujuu kohtuullisesti (ja välillä se sujuu sitten todella huonosti, minkä statseista voi päätellä..). toivottavasti sattuu torstai-illoille tästä eteenpäin sopiva vireystila etten joudu ammatikseni penkkiä lämmittämään (tai siis sitä penkkiä, josta ei pelata öhhöh höö).

ric_91
_
20. maaliskuuta 2012 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomasin itsekki et olin antanu varmaan virheellisen nickin BFBC2 osioon, oikea on ric1991

EDIT:

Jos kelpaan joukkoon mukaan ( http://bfbcs.com/stats_pc/ric1991 & http://bf3stats.com/stats_pc/Super_BF_Hero ), niin itse tykkään pelata todella vaihtelevasti kaikkia pelityyppejä ja luokkia. Siksi esim k/d-ratio onkin jäänyt vähän päälle yhden kun vaihdan yleensä joka roundilla luokkaa ja roundien sisällä aseita. Silloin ei jää tuntumaa tiettyyn aseeseen ja pelisuoritus kärsii. Toisaalta olen kehittynyt monipuolisesti vaikka missään tilanteessa en ole se 'paras pelaaja'.

Yleensä olen tykännyt reconista, mutta bf3:ssa vaihdoin supporttiin c4:sten perässä, jotta saadaan tankit raivattua kentältä :p Pidän myös tiimityöskentelystä, joten olen yleensä se joka juoksee herättelemään kuolleita kavereita tulilinjalle kun sattuu assaultti mukaan, vaikka välillä tulee kuoltua itsekin siinä rytäkässä.

Monesti jää harmittamaan se kunnon tiimityöskentelyn puute ja suojatulen puuttuessa on vähän vaarallista juosta c4:t kädessä vihollislijan tankkirivistöä kohti, vaan minä en pelkää :D

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2012 @ 22:50

Member

2 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2012 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

EDIT:

*paljon asiaa varsinkin supportista*

Kysymys aseluokista oli lähinnä inf-only -karttoihin. Muissa kartoissa (mitä on huomattavasti enemmän), ei kitillä ole niinkään väliä. Ehdottomasti eniten siellä kaivataan engejä alusten kunnossapidon takia ja vihollisten alusten kunnossapidon kaatamisen varmistamiseksi.

Tuli vielä katseltua noita sääntöjä tarkemmin, ja semmoinen lisäys vaatimuksiin, että osa kartoista on B2K-lisäosasta, joten se on pakollinen. Pari pelaajaa voidaan tietenkin ottaa myös ilman kyseisiä mappeja, mutta vähintään 8 on saatava, jotta nuo pelit voidaan pelata täydellä miehityksellä. Aika monella se näyttää battlelogin mukaan olevankin, joten ongelmaa ei pitäisi syntyä.

Sitten vielä tuohon ric_91:n supportiin: Kun pelataan isoja karttoja, olisi tietenkin ihan hyvä jos kuteja olisi saatavilla, mutta välttämätöntä se ei ole. Vihulaiselta putoaa kyllä kittejä maahan ja harvoin siellä pääsee padit loppumaan. Singosta saattaa käydä ohjukset vähiin BF3:n titaanitankkien myötä, mutta kuolemakin tulee yllättävän usein. C4:sta ei myöskään ole niin suurta hyötyä, sillä harvemmin pääsee kunnon pelissä sellaiselle etäisyydelle, mistä pystyisi meleellä tiputtamaan tankin. Jonkun täytyy aina olla hämäämässä ja se voi tarkoittaa yhden tiimiläisen uhraamista. Eli support on loppujen lopuksi melko turha isoissa kartoissa. Kuitenkin enemmän tärkeä kuin recon :/

Kristo112
Member
_
20. maaliskuuta 2012 @ 23:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

EDIT:

*paljon asiaa varsinkin supportista*

Kysymys aseluokista oli lähinnä inf-only -karttoihin. Muissa kartoissa (mitä on huomattavasti enemmän), ei kitillä ole niinkään väliä. Ehdottomasti eniten siellä kaivataan engejä alusten kunnossapidon takia ja vihollisten alusten kunnossapidon kaatamisen varmistamiseksi.

Tuli vielä katseltua noita sääntöjä tarkemmin, ja semmoinen lisäys vaatimuksiin, että osa kartoista on B2K-lisäosasta, joten se on pakollinen. Pari pelaajaa voidaan tietenkin ottaa myös ilman kyseisiä mappeja, mutta vähintään 8 on saatava, jotta nuo pelit voidaan pelata täydellä miehityksellä. Aika monella se näyttää battlelogin mukaan olevankin, joten ongelmaa ei pitäisi syntyä.

Sitten vielä tuohon ric_91:n supportiin: Kun pelataan isoja karttoja, olisi tietenkin ihan hyvä jos kuteja olisi saatavilla, mutta välttämätöntä se ei ole. Vihulaiselta putoaa kyllä kittejä maahan ja harvoin siellä pääsee padit loppumaan. Singosta saattaa käydä ohjukset vähiin BF3:n titaanitankkien myötä, mutta kuolemakin tulee yllättävän usein. C4:sta ei myöskään ole niin suurta hyötyä, sillä harvemmin pääsee kunnon pelissä sellaiselle etäisyydelle, mistä pystyisi meleellä tiputtamaan tankin. Jonkun täytyy aina olla hämäämässä ja se voi tarkoittaa yhden tiimiläisen uhraamista. Eli support on loppujen lopuksi melko turha isoissa kartoissa. Kuitenkin enemmän tärkeä kuin recon :/
"Singosta saattaa käydä ohjukset vähiin BF3:n titaanitankkien myötä"tämä on syy miksi minä käytän c4:sta singon sijasta.Ei tarvi ku 1-3 c4 paikasta riippuen nii se o tankki murusina maissa :P
Member

2 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2012 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112:
"Singosta saattaa käydä ohjukset vähiin BF3:n titaanitankkien myötä"tämä on syy miksi minä käytän c4:sta singon sijasta.Ei tarvi ku 1-3 c4 paikasta riippuen nii se o tankki murusina maissa :P

"-- harvemmin pääsee kunnon pelissä sellaiselle etäisyydelle, mistä pystyisi meleellä tiputtamaan tankin."

Ja tämä on se syy minkä takia käytät sinkoa C4:sen sijasta matseissa. Tarkennan vielä:

C4:lla saa tankin alas seuraavissa tilanteissa:
A) Pommit maahan ja puskaan piiloon
B) Ninjajuoksu tankin taakse ja kaboom
C) Tuurilla tullut tilanne, missä tankki tarjoillaan perse edellä räjäytettäväksi

Matseissa et käytä C4:sta primaryna tankkien räjäyttämiseen, koska:
A) Et tuhlaa tiimin arvokasta aikaa makaamalla pusikossa
B) Et ala leikkimään sankaria ja uhraamaan itseäsi tankille, kun sen saa alas muutenkin
C) Tuurin ei voi ikinä luottaa

En väitä, ettenkö olisi itsekin joskus (kovemmassakin porukassa) posautellut tankkeja C4:lla, mutta ensisijaisesti tankit tuhotaan singoilla. Supportin tarpeellisuutta tullaan testaamaan ennen pelien alkua, mutta tällä hetkellä en itse osaa sanoa sen enempää puolesta kuin vastaankaan. C4 on ehkä kuitenkin vähiten turha laite supportin kannettavaksi, joten liikkuvan ammuslaatikon mahtuessa kokoonpanoon tulee mukaan todennäköisesti muoviräjähdettä.

Member
_
21. maaliskuuta 2012 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tohon vielä, että kristo käyttää kamikaze autoja. En tarkoita että se on tiimityöskentelun kannalta järkevää.
Niin itse en ole vielä muuta kun assua pelannukkaan kunnolla, joten jos edes pääsen mukaan on se ehdoton ykkönen. Perhana kun pitäs tuo lisäosa hankkia =S No kai se on mahdollista kun aDC on kyseessä =)

Kiitän ja kumarran.
ric_91
_
21. maaliskuuta 2012 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätään vielä että C4 tykkään käyttää pienissä kaupunkikentissä jossa pääsee suojassa juoksentelemaan, mutta esim caspianissa pelaan lähes poikkeuksetta engineerinä, vaikka eilen sainkin tuhottua siellä 2 tankkia kerralla 5:llä c4:llä kun yrittivät prkl vallata meidän asemaa ja kääntivät mulle selkänsä ;p Mutta siis enginä lähden mielellään mukaan varsinkin jos kentällä on tankkeja. Metrossa taas olen assaulttina joten olkaa huoleti vaikka kuolisitte sinne, super_bf_hero pelastaa!

Member

2 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2012 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä hetkellä tilanne näyttää seuraavalta:

Tuossa siis tämän hetken ilmoittautujat ja mahdolliset pelipaikat saatavilla olevan infon perusteella. Päättelin paikkaehdotukset omien ehdotustenne ja battlelogin perusteella, joten ne eivät ole mitään muuta kuin tämän hetkinen suuntaa antava ohje siitä, onko meillä tarvittava määrä pelaajia peleihin. Ilmoittakaa minulle mitä ajoneuvoa käyttäisitte mieluiten 8on8 pelissä. Vaihtoehtoina ovat jetti, tankki, kopteri, aa, ifv ja jokapaikanhöylä (eli infantry). Ottaisin todella mielelläni jokaisen mielipiteen vastaan mahdollisimman pian, sillä haluisin hieman hahmotella kokonaistilannetta ja miettiä, riittääkkö meillä pelaajat ilmoittautua mukaan NL:ään.

Myös virallisia ilmottautumisia aletaan ottamaan vastaan tästä hetkestä eteenpäin. Se tarkoittaa sitä, että ilmottauduttuasi olet valmis kirjautumaan seuraavan viikon aikana Nordic Leaguen sivuille, liittymään joukkueeseen ja maksamaan ensimmäisen serverimaksun. Sen enempää kyselemättä lasken tällä hetkellä virallisesti ilmottautuneiksi itseni, Snaqun ja Lerpun.

Mainos
_
__

_
ric_91
_
21. maaliskuuta 2012 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ihan kohtuullinen kuljettaja ja ampuja pyörillä liikkuvilla ajoneuvoilla, mutta jettejä en ole kertaakaan osannut lentää 20s kauempaa :D Kopteria voin myös lentää, mutten pysty samalla ampumaan eli pitää olla vaikka se kuljetushelikopteri jossa sivuilla aseet miehistölle.. mutta siis ykkösenä kuljetan tankkeja ym pyörillä kulkevia kotteroita.

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > afterdawnclan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy