|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
AfterDawnClan
|
|
ric_91
Suspended due to non-functional email address
|
19. syyskuuta 2012 @ 02:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Huhuh..
Olipa taas rankka sessio. Seurailin yhtä tyyppiä tuossa noin viikon, kun ei meinannut tuo puukko sattua hänen kaulalleen missään vaiheessa (samalla kdr laski 1.61 -> 1.58). Tyyppi pyörittää klaanisa kanssa omaa serveriä, jossa pelataan vain AK:n conquest largea hardcore modilla. Ei hemmetti että oli työtä, mutta nyt se on sitten ohi: http://www.youtube.com/watch?v=0f42UIXDCP8&feature=youtu.be
Sitten jäljellä vielä scout heli/tank/engineer kultalaatat :(
Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M
HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2012 @ 02:59
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
19. syyskuuta 2012 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
DayZ:sta pitäisi tulla ilmainen,sitten kun siitä tulee stand-alone versio,sen käsityksen sain kun luin sen sivuja
nyt alpha vaiheen pelinä,se on kyllä mielenkiintoinen,itseä kyrpii se kaverien kanssa,että menit minne vain,millä aseilla,minä päivänaikana tahansa,jos joku näkee sinut,niin joko itse annat hänelle naaman täydeltä lyijyä,tai otat sitä itse,olit yksin,tai miten vain,mutta sanon,että jollakulla oli kyllä pokkaa,itsellä taisi olla m16 kädessä,(ei kylläkään panoksia,mutta mistä sen ulkopuoliset tietää),olin bussin vieressä,kaveri oli luuttaamassa viereistä varastoa/taloa,kun joku juoksi ihan pokkana bussiimme,ja ajoi sille helvetin kyytiä pakoon,kyllä oli jätkällä munaa prkl!,mutta bussi meni,ja aseet+muonat :/,tämä tapahtui joku 1-2kk sitten,no,ei muuta kuin bussin perään juoksemaan,ei pysähtynyt vaikka bussia ampui,no,vähän matkan päässä,kun bussi pääsi tiellä,ja hetken tiellä ajettuaan,se kääntyi niitylle,kohti metsää,ajoi sen vierelle crossi,että taisi olla joku "tiimi" tuo crossilla ajaja,ja tuo perkeleen bussinpöllijä...
No,mennyt on mennyttä,ei sille voi mitään...Kun vain tuon ihmisten tappo homman korjaisivat,ei ole kiva mennä pelaamaan,ja kun näet ensimmäisen ihmisen pitkään aikaan,hän yrittää tappaa sinut...
edit,typoja
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2012 @ 19:20
|
Kristo112
Member
|
20. syyskuuta 2012 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: DayZ:sta pitäisi tulla ilmainen,sitten kun siitä tulee stand-alone versio,sen käsityksen sain kun luin sen sivuja
nyt alpha vaiheen pelinä,se on kyllä mielenkiintoinen,itseä kyrpii se kaverien kanssa,että menit minne vain,millä aseilla,minä päivänaikana tahansa,jos joku näkee sinut,niin joko itse annat hänelle naaman täydeltä lyijyä,tai otat sitä itse,olit yksin,tai miten vain,mutta sanon,että jollakulla oli kyllä pokkaa,itsellä taisi olla m16 kädessä,(ei kylläkään panoksia,mutta mistä sen ulkopuoliset tietää),olin bussin vieressä,kaveri oli luuttaamassa viereistä varastoa/taloa,kun joku juoksi ihan pokkana bussiimme,ja ajoi sille helvetin kyytiä pakoon,kyllä oli jätkällä munaa prkl!,mutta bussi meni,ja aseet+muonat :/,tämä tapahtui joku 1-2kk sitten,no,ei muuta kuin bussin perään juoksemaan,ei pysähtynyt vaikka bussia ampui,no,vähän matkan päässä,kun bussi pääsi tiellä,ja hetken tiellä ajettuaan,se kääntyi niitylle,kohti metsää,ajoi sen vierelle crossi,että taisi olla joku "tiimi" tuo crossilla ajaja,ja tuo perkeleen bussinpöllijä...
No,mennyt on mennyttä,ei sille voi mitään...Kun vain tuon ihmisten tappo homman korjaisivat,ei ole kiva mennä pelaamaan,ja kun näet ensimmäisen ihmisen pitkään aikaan,hän yrittää tappaa sinut...
edit,typoja
No jaa,onhan se ikävää menettää kaikki lootti nimim. juuri menetin AS50 TWS:än ja 125 ammusta oli siihen ja repussani oli M16 acog ja 10 lipasta siihen,kaikki toolbar jutut oli mulla,NVG:t,rangefinderit,m9SD(6lipasta),ghillie suit ja kaikki mahollinen,tai siis KAIKKI parhaat lootit oli,myönnettäköön että as50 TWS:ää ei edes ole enää pelissä,koska OP ase ja lämpötähtäin,mutta uskon että on mahdollista että se on kulkenut veteraaneilta veteraaneille eli on mahdollista että se on alkuperäinen ase.
Mutta asiaan,ei DayZ olisi mitään ilman tuota PVP:tä,kunhan kaikki pellet oppisivat poistamaan kaikki DayZ wikiat pois,kaikki lootkartat pois,kaiken mikä auttaa hyvän lootin löytämisessä kaikki siihen edes etäisesti liittyvät sivustot poistettais niin porukka (ja uudet pelaajat) ei tietäis heti kättelyssä minne pitää mennä että saa sen aivan s**tanan tehokkaan kiväärin jolla sitten ammutaan kaikki alottelijat.
Omasta mielestä isompi uhka on häkkerit,ystäväni kuoli kun häkkeri teleporttas hänen taakseen ja tiputti hänet maahan 1km korkeudesta.Ystävälläni oli myös as50 TWS(löysin senkin ruumiilta :)) )
Itse ainakin nautin pelaajakohtaamisista kaupungeissa,on aivan hemmetin jännittävää jos näkee jonkun toisen ja miettii mitä tehdä(ihme,eilen tapasin Chernossa YSTÄVÄLLISEN pelaajan,sillä oli hero skin eli humanity sillä on yli 5k)
Sekin auttaisi jos ammuksista tehtäisiin vielä harvinaisempia,pienemmät loottispawn ajat ja aseista tehtäisiin VIELÄ vaarallisempia(eli VIELÄ kovempi ääni jotta kaikki zombit kuulee ja zombien dmg:tä voisi myös hiukan nostaa samalla)
Itse muistelen siitä standalonesta,että se EI tule olemaan ilmainen,vaan minecraftin tapainen idea eli maksa alussa niin saat kaikki tulevat versiot ilmaiseksi.Toivon todella että se tulee Steamiin ja että ne jotka on ostanut sen combined opsin saisivat jonkinlaisen alennuksen siihen standaloneen.
Asiasta kukkaruukkuun:
Unohdin lisätä sut Tribesiin,pelaatko vielä?Jos pelaat voisitko sanoa nimes uudestaan?
Tai sit lisää vaa mut eli Kristo112.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
21. syyskuuta 2012 @ 06:36 |
Linkki tähän viestiin
|
No,joskus pelaan tribesiä,se vain "kusee" hieman,eli pitää poistaa määrätyt osat siitä,ja asentaa uudelleen,,koska steam on ulkoisella kovolla,
no,joskus tapaa ystävällisen,yleensä kun näkee aseettomana jonkun aseettoman,niin kuikitään vaan pusikosta että missä se toinen on,ja mitä se tekee
"Gereti" pitäisi löytyä
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2012 @ 06:36
|
Kristo112
Member
|
21. syyskuuta 2012 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: No,joskus pelaan tribesiä,se vain "kusee" hieman,eli pitää poistaa määrätyt osat siitä,ja asentaa uudelleen,,koska steam on ulkoisella kovolla,
no,joskus tapaa ystävällisen,yleensä kun näkee aseettomana jonkun aseettoman,niin kuikitään vaan pusikosta että missä se toinen on,ja mitä se tekee
"Gereti" pitäisi löytyä
Ooke.
Ja pieni vinkki sinulle jos mielesi tekee military loottia.
Tee seuraavat:
Etsi ase.Pistooli(mikä tahansa),kirves tai sorkkarauta(kunhan osut päähän tällä niin sorkkarauta käy.)
Kun sinulla on joku noista edellisistä mene Elektron "sniper kukkulalle"(tiedäthän,se suosituin mäki jossa yleensä kyttää joku 2-5 pelaajaa?
Käy kuuset siltä kukkulalta läpi ja tarvittaessa puskat.Yleensä sniput ovat kuusten alla.
Mutta ensiksi,ennen kuin teet noita tarkastuksia,mee sen mäen huipulle,ja sen yli vaikka puun taakse makuulle.Sitten disconnectaat ja mene jollekin täydelle servulle.
Kun olet täydessä tai melkein täydessä servussa käy ne puut ja puskat läpi niinkuin sanoin ja on melko varmaa (about 80%) että löydät sieltä joitakin puskajusseja.Tapa ne ja ota kamat.Saat itsellesi huippu hyvää kamaa JA pelastat Elektron näiltä p*skiaisilta.
Itse löysin juuri kuolleen ruumiin jolla oli m107+4 lipasta ja pdw + 6 g17 lipasta siihen.Ja tietysti NVG:t ja kaikki toolbar itemit :P
Profit on taattua :P
Ja löysin samaisen vuoren rinteeltä/huipulta yhteensä 5 telttaa (vai olikohan se 10?)
joissa oli myös hyvää kamaa.
Suosittelen tätä jos tarvit nopeasti loottia.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
21. syyskuuta 2012 @ 23:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Seelvä,pitää tarkastaa tuo kikka kaverin kanssa,kun hän on nyt aseeton,kun yritti pelastaa minua,jos pyörryn,kun sain viimeksi ak:sta hieman itseeni,niin disconnectasin,no,minulla on ak(vai oliko se cobra peräti?...)
ja olen chernossa päin,niin pitää kaverin kanssa lähteä "hieman" loottailemaan porukan kanssa,varmaan saadaan kasaan 2-3 pelaajan ryhmä kasaan(vähintään :) )
niin pitää testata tuota,kiitos vinkistä,pitää kokeilla viikonlopun aikana,jos kerkeää :)
Edit:Etkä sit Prkl! ammu mua jos näät mut :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2012 @ 23:45
|
Kristo112
Member
|
22. syyskuuta 2012 @ 01:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: Seelvä,pitää tarkastaa tuo kikka kaverin kanssa,kun hän on nyt aseeton,kun yritti pelastaa minua,jos pyörryn,kun sain viimeksi ak:sta hieman itseeni,niin disconnectasin,no,minulla on ak(vai oliko se cobra peräti?...)
ja olen chernossa päin,niin pitää kaverin kanssa lähteä "hieman" loottailemaan porukan kanssa,varmaan saadaan kasaan 2-3 pelaajan ryhmä kasaan(vähintään :) )
niin pitää testata tuota,kiitos vinkistä,pitää kokeilla viikonlopun aikana,jos kerkeää :)
Edit:Etkä sit Prkl! ammu mua jos näät mut :D
En ammu ;)
Pieni toden näköisyys että oltais samalla servulla,mutta tosin ystäväni viimeiset sanat serverillä jolla oli vaan 1 pelaaja hänen lisäksi oli "Ei se ole mahdollista että se on täällä(kamuni oli Elektrossa)"
Mikäs nimesi muuten on pelissä?Jos suostut kamuinesi/haluat,nii voisin koittaa liittyä teidän kanssa samalle servulle että ryhmä kasvais :)
Mutta ei ole pakko,täytyy tosin mainita ettei mulla ole mikkiä(tai no on,mutta se on creative fatal1ty headset(usb)mut siin on vaan se ongelma ettei se mikrofooni toimi siinä headsetissä.Kun otan mikin irtin ja laitan tietokoneen mic slottiin niin toimii mutta ei toimi kuulokkeissa.Osaako kukaan sanoa syytä?
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
22. syyskuuta 2012 @ 03:24 |
Linkki tähän viestiin
|
voisin luulla,että siellä on joku kosketushäiriö/johto mennyt rikki sieltä kuulokkeiden mikkipuolelta,
Mutta,
Gereti [FIN] löytyy steamini
Pelaan nimellä "Gereti" day-z muistaakseni
Yleensä olemme puhepuolen hoitaneet skypen kautta,kun on paljon helpompaa siten, :)
Pää-asiassa olemme pelanneet minä,ja luokkakaverini,sitten satunnaisesti on yksi nettikaverimme pelannut mukanamme silloi ntällöin,kerran pelasimme luokkakaverini itävaltalaisen kaverin kanssa day-z,jokin aika sitten,olisiko siitä parisen viikkoa,joo,kun tulin kipeäksi sillä reissulla (hyvin muistuu mieleen :D )
nyt on tullut pelaamiseen sellainen kuukauden "lovi",kun on kuollut useasti pelissä,ja on ollut näitä grafiikkabugeja,jotka ovat tehneet pelaamisen lähes mahdottomaksi joskus (balotassa tämä tapahtuu,korjaantuu kylläkin pelin uudelleenkäynnistyksessä,virheet syntyvät "kuolleiden" sotilaiden ruumiista (ruumis,ei sovi oikein monikkoon,mikäs se oikea termi nyt tuohon olikaan...)
1.7.2.6 piti korjata tämä,mutta eipä näkynyt,no,kyllä se pelaaminen jotenkin onnistuu,mutta proppu paloi jonkin verran sen bussikeikan jälkeen,,mutta,nyt on taas mahdollisesti yksi nettikaverimme pääsemässä pelaamaan day-z,kun hän sai vast-ikään arma II CO:n,ja hän sai tilaamansa näytönohjaimen,jotta hän pääsisi pelaamaan,Konguboss nimellä taitaa täältä afterdawnista löytyä,ainakin tili,...
Eihän siinä näytönohjaimen tilaamisessa mennyt kuin...kuukausi?,huhhuh,verkkis kyllä osaa,vaikka tuotetta ei ollut varastossa,mutta silti,no,saihan hän sen "three for free" paketin siihen kortin mukaan (radeon 7950)
Mutta,huhhuh,tulipas pitkähkö "viesti" raapustettua tähän,varmaan pitää kyllä mennä nyt pehkuihin,onhan kello jo puoli 4 aamulla...jotta saisi huomenna,tai,tänään jotain tehtyä,
edit,selvennys
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2012 @ 03:24
|
Kristo112
Member
|
22. syyskuuta 2012 @ 15:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: voisin luulla,että siellä on joku kosketushäiriö/johto mennyt rikki sieltä kuulokkeiden mikkipuolelta,
Mutta,
Gereti [FIN] löytyy steamini
Pelaan nimellä "Gereti" day-z muistaakseni
Yleensä olemme puhepuolen hoitaneet skypen kautta,kun on paljon helpompaa siten, :)
Pää-asiassa olemme pelanneet minä,ja luokkakaverini,sitten satunnaisesti on yksi nettikaverimme pelannut mukanamme silloi ntällöin,kerran pelasimme luokkakaverini itävaltalaisen kaverin kanssa day-z,jokin aika sitten,olisiko siitä parisen viikkoa,joo,kun tulin kipeäksi sillä reissulla (hyvin muistuu mieleen :D )
nyt on tullut pelaamiseen sellainen kuukauden "lovi",kun on kuollut useasti pelissä,ja on ollut näitä grafiikkabugeja,jotka ovat tehneet pelaamisen lähes mahdottomaksi joskus (balotassa tämä tapahtuu,korjaantuu kylläkin pelin uudelleenkäynnistyksessä,virheet syntyvät "kuolleiden" sotilaiden ruumiista (ruumis,ei sovi oikein monikkoon,mikäs se oikea termi nyt tuohon olikaan...)
1.7.2.6 piti korjata tämä,mutta eipä näkynyt,no,kyllä se pelaaminen jotenkin onnistuu,mutta proppu paloi jonkin verran sen bussikeikan jälkeen,,mutta,nyt on taas mahdollisesti yksi nettikaverimme pääsemässä pelaamaan day-z,kun hän sai vast-ikään arma II CO:n,ja hän sai tilaamansa näytönohjaimen,jotta hän pääsisi pelaamaan,Konguboss nimellä taitaa täältä afterdawnista löytyä,ainakin tili,...
Eihän siinä näytönohjaimen tilaamisessa mennyt kuin...kuukausi?,huhhuh,verkkis kyllä osaa,vaikka tuotetta ei ollut varastossa,mutta silti,no,saihan hän sen "three for free" paketin siihen kortin mukaan (radeon 7950)
Mutta,huhhuh,tulipas pitkähkö "viesti" raapustettua tähän,varmaan pitää kyllä mennä nyt pehkuihin,onhan kello jo puoli 4 aamulla...jotta saisi huomenna,tai,tänään jotain tehtyä,
edit,selvennys
Asia kunnossa
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2012 @ 15:35
|
Junior Member
|
2. lokakuuta 2012 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Millonka pelataan???
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2012 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
steam id:si?niin voimme sopia aikoja,kristo pelaa ainakin useaan kertaan päivässä(juuri parhaillaankin :) ),itse taas pidän pientää hengähdystaukoa,pelaamalla blacklight retributionia
|
Junior Member
|
2. lokakuuta 2012 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: steam id:si?niin voimme sopia aikoja,kristo pelaa ainakin useaan kertaan päivässä(juuri parhaillaankin :) ),itse taas pidän pientää hengähdystaukoa,pelaamalla blacklight retributionia
Revoltecc niinkuin tuolla topicin eka sivulla näkyy ;)
|
Kristo112
Member
|
2. lokakuuta 2012 @ 23:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: steam id:si?niin voimme sopia aikoja,kristo pelaa ainakin useaan kertaan päivässä(juuri parhaillaankin :) ),itse taas pidän pientää hengähdystaukoa,pelaamalla blacklight retributionia
MITÄ MINUSTA PUHUTAAN?P*SKAAKO?
Hehe,nii pelataan mitä?
Ja niinkuin Gereti totesi,pelaan steamissa melkeinpä koko ajan,viestiä saa laittaa *sniff*...
Mitäs meinaisitte pelailla?
|
Junior Member
|
3. lokakuuta 2012 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112:
No Bäfää tietenkin!?!?!
|
Kristo112
Member
|
3. lokakuuta 2012 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Revoltec: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112:
No Bäfää tietenkin!?!?!
Ai,sitä..No Bäfään en ole koskenu pitkään aikaan,ennen kesälomaa olen viimeksi pelaillut sitä.Taitaa olla jotain 2-6 kuukautta ku oon sitä viimeksi pelannu :P
Ei vaan Bäfä oikein maistu,muuttunu jotenki kuraksi minun mielestä.Ehkä innostun siitä myöhemmin,ehkä en mutta kiinnostukseni on siirtynyt enemmän Dayz:n,Arma 2:sen ja OA:n ja Red orchestra 2:sen pariin.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
3. lokakuuta 2012 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en edes omista bäfää,kakkosta enkä kolmosta,mutta enpä oikein välitäkään,minulla on nuo "omat" moninpelini,joita pelaan(tribes,blacklight retribution,arma 2:n modi DayZ,ja joitain muita...
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2012 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
EVGA:lla olisi pikkuiset arpajaiset käynnissä. Haluaako joku osallistua?
Requirements to participate:
1. You are at least seventeen (17) years of age or older (and have your parent/legal guardian's permission to enter should you be a minor in your state of residence).
2. You are a registered EVGA User (registration is free through EVGA website).
3. You have a stable online connection
4. You have one of the Team Fortress 2, Left 4 Dead 1, Left 4 Dead 2, Battlefield 3 or Counter Strike: Global Offensive games
Prize Levels :
Level 1 : Anyone who plays any length of time is qualified to win in this prize level
Level 2 : Anyone who plays for at least One (1) hour is qualified to win in this prize level
Level 3 : Anyone who plays for at least Two (2) hours is qualified to win in this prize level
http://www.evga.com/articles/00710/default.asp#signup
edit: itsehhän en voi osallistua koska kohta kolme, höh höh höö.......
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2012 @ 09:17
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
6. lokakuuta 2012 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: EVGA:lla olisi pikkuiset arpajaiset käynnissä. Haluaako joku osallistua?
1. You are at least seventeen (17) years of age or older (and have your parent/legal guardian's permission to enter should you be a minor in your state of residence).
4. You have one of the Team Fortress 2, Left 4 Dead 1, Left 4 Dead 2, Battlefield 3 or Counter Strike: Global Offensive games
Prize Levels :
Level 1 : Anyone who plays any length of time is qualified to win in this prize level
Level 2 : Anyone who plays for at least One (1) hour is qualified to win in this prize level
Level 3 : Anyone who plays for at least Two (2) hours is qualified to win in this prize level
Nyt sanonko mitä...suorastaan V***ttaa... :D
koska 15.2 vasta 17v synttärit.... >:(
|
Kristo112
Member
|
6. lokakuuta 2012 @ 14:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: EVGA:lla olisi pikkuiset arpajaiset käynnissä. Haluaako joku osallistua?
Prize Levels :
No jopas,aktiivisena pelaajana tätähän voisi vaikka huvin vuoksi koittaa.
|
Junior Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
LAPITR 8.7.2013 sillälailla!
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 16:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Revoltec: LAPITR 8.7.2013 sillälailla!
Suomennatkos tuon vielä kiitos?
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Revoltec: LAPITR 8.7.2013 sillälailla!
Suomennatkos tuon vielä kiitos?
LAPITR - Lapin Ilmatorjuntarykmentti
ei muuta ku onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
Member
3 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tulipa tuossa ostettua Chivalry: Medieval warfare. Piti aikalailla taistella, että suostui edes toimimaan monien steamin valitusten jälkeen. Itse pelaaminen on kuitenkin todella hauskaa. Ja eikä hintaakaan ollut kuin joku parikymppiä.
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2012 @ 08:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse uhrauduin ostamaan minecraftin viimein,nyt voin pelailla sitten koulussa :)
btw,ei kellään ois winkkiä kiertää windowsin applockerin exe-esto,et saisin duke nukem 3D:n toimimaan? :D
|
Mainos
|
|
|
Member
3 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2012 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gereti: Itse uhrauduin ostamaan minecraftin viimein,nyt voin pelailla sitten koulussa :)
btw,ei kellään ois winkkiä kiertää windowsin applockerin exe-esto,et saisin duke nukem 3D:n toimimaan? :D
Kokeile asentaa ensiksi vaikka omalle koneelle ja siitä sitten siirrät kaikki asennustiedostot koulun koneelle.
Esim. Battelfield 1942 demon sai tuolla tavalla toimimaan.
|
|