AfterDawnClan
|
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2011 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Tosiaankin V:tä painamalla näkee tolleen 3d-nä, joka on hyödyllinen joissakin tapauksissa. Lapio taas ihan pihalla kaikesta <3 Yleensä tsekkaan, tuleeko joku mukaan heliin / tankkiin V:llä, joskus tulee katsottua joo noita c4-snipaajia ja muita vihollisia ;)
kkakaakakkalle, ei haittaa, en itsekkään paljoa pelaillut ;)
Noita sigujahan sää (päivittyviä), vaikka bfbc2-stats, sivustolta?, vai pakko olla samaan mössöön editoituna :D ?
Grafiikat mun kuvissa ei ehkä parhaat, mutta eihän se aina olekkaan tärkeintä, vaan jakaa kokemuksensa. Yleensä en tykkää ottaa statsi kuvia, kuitenkin liikaa campatty /spawnittu niiden eteen :) Maisemakuvat on jees.
Muuten, mulla on hauska pieni stoori. Kävin viikonloppuna kaverilla pelaamassa BC2:sta, jolla on puolentoista vuoden vanhaa rautaa (hd 5770 ja joku intelin quadi, eli ihan ok:sti kulkee bc2), jolla sitten pelattiin 1440x900 resolla high grafiikoilla. Hmm.. Oikeesti mä en osannut pelata silleen. Kaikki ruoho, puut ja lehdet välkky ja heilu, en osannu edes kävellä oikeeseen paikkaa :D Ei voinyt mitään, kun on tottunut 1280x720-resoluutioon ja low-grafiikoihin, niin olihan se aika vaikeeta pelata. Heitin grafiikat low ja 1440x900-resolle,niin johan alko kulkee :D Pelikin pyöri sujuvammin, tosin kaveri ei tykkää pelata lowilla, kun herra haluaa high-graffat vaikka lagaiskin, jonka itse näen turhaksi, en tiedä joko ylemmyyden tunteesta / lesoamisesta, vai mistä johtuu :D
Olihan se vähän vaihtelua, mutta en sitten tiedä, kun kesämmällä saan uuden pelikoneen (useat varmaan nähneetkin tulevan kokoonpanoni) ja alan pelata 1920x1080-resoluutiolla ja Advanced-grafiikoilla BC2, niin varmaan pyörryn ;) Pitää alkaa sitten harjoittelee perusteista saakka pelaamaan :D
Tulipa runoiltua mukavasti <3 Sori kaikista hymiöistä, mutta niitä tulee pistettyä paljon :D
EDIT: Muuten ihan selvennykseksi kaikille, minä olen Th3 Slicer Battlefield Bad Company 2-pelissä! Foorumilla Muff77 ja Steamissa Muff77. Porukka vähän sekaantuu, että minulla ei ole bc2:ssa muff-nickia, mutta siihen aikaa kun pelin ostin (pari vuotta sitten?) niin en käyttänyt vielä muff-nickiä, vaan Th3 Sliceria. MW2:sen kautta tuli tuo Muffi-nickki. Tähän päätän tarinoimiseni tältä päivältä :)
Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2011 @ 15:39
|
Member
20 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2011 @ 15:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Esim täältä saa tuollaisia siguja, joissa noita tietoja on. Pitäisi olla päivittyvää mallia.
MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2
|
Member
2 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2011 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ExE_93: Esim täältä saa tuollaisia siguja, joissa noita tietoja on. Pitäisi olla päivittyvää mallia.
Onhan noita pitkin internettiä, mutta olen aina miettinyt päivittyykö ne automaattisesti :/ Muistaakseni ainakin EA:n foorumeilla päivittyy battlefieldin alkuperäisiltä sivuilta otettu kuva, mutta ajattelin että jos sekin johtuu vain kuvan alkuperästä ja EA:n foorumista... Eipä sen niin väliä, jos minun statseja haluaa katsella niin tuosta aDC-logosta pääsee :)
JG:lle: Juu äkkiäkös sen lvl 50 pieraisee :D Pari tuntia samanlaista rushia kuin pari päivää sitten niin yhdessä illassa saat hakattua kolme leveliä lisää.
" What. The. Fuck." -Desmond Miles
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2011 @ 19:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Milf_82: Pari tuntia samanlaista rushia kuin pari päivää sitten niin yhdessä illassa saat hakattua kolme leveliä lisää.
Joojoo :D
190 tuntia tätä menoa vielä matkaa, parhaat prot on siihen aikaan saaneet rank 50 kun aloittavat nollasta :P
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Taisi jäädä kaikilla pelit pelaamatta tänään?
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Taisi jäädä kaikilla pelit pelaamatta tänään?
Kyllä sitä tuli muutama tunti taas pelattua, muttei näimmä samaan aikaan kuin muut.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Taisi jäädä kaikilla pelit pelaamatta tänään?
Kyllä sitä tuli muutama tunti taas pelattua, muttei näimmä samaan aikaan kuin muut.
Eipä se paljoa lohduta jos yksi pelasi
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
mä pelasin just äskön.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 20:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: mä pelasin just äskön.
Mutta et klo 18:00.
Kukaan ei pelannut silloin. Tuo aika on sovittu klaani peleille, ketään ei näkynyt.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2011 @ 20:47
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 21:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: mä pelasin just äskön.
Mutta et klo 18:00.
Kukaan ei pelannut silloin. Tuo aika on sovittu klaani peleille, ketään ei näkynyt.
Parempi onni seuraavalla kerralla. Missäs porukka nyt oli..?
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 22:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Sori, olin leffassa :)
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 22:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Sori, olin leffassa :)
Kaikilla meillä on tietysti menoja, eikä aina jaksa vaikka pelit olisi sovittuna.. Ymmärtäähän sen..
Harmitti vain kun olin valmistautunut pelailemaan ja hoidin muut askareet pois ennen sitä ja sitten ainuttakaan pelaajaan ei ilmaantunut.
kakakakallen kanssa pelailtiin tovi mutta enemmänkin olisi osallistujia saanut olla. Sidrend pelasi jossain välissä myös mutta kolmestaan ei taidettu ehtiä pelaamaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2011 @ 22:27
|
Member
2 tuotearviota
|
3. toukokuuta 2011 @ 23:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan juu... Unohdin täysin ilmoittaa että en pääse tänään paikalle :/ Oli hieman hässäkkää tässä Zuhnan muuton kanssa, joten pelit jäivät valitettavasti väliin. Syvimmät pahoitteluni.
Ja löydän kölille itsekin... :( ->
" What. The. Fuck." -Desmond Miles
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2011 @ 23:51
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2011 @ 06:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Sori, olin leffassa :)
kakakakallen kanssa pelailtiin tovi mutta enemmänkin olisi osallistujia saanut olla. Sidrend pelasi jossain välissä myös mutta kolmestaan ei taidettu ehtiä pelaamaan.
Eipä ehditty ei.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2011 @ 07:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Sori, olin leffassa :)
Eipä ehditty ei.
Ilmotusluontonen asia..
Tänäänkään ei mua kentillä tulla näkemään... :S
Vähä kiirusta on... Harrastukset ja ruottin koe pukkaa päälle o.O
Intel i5 2500K @4.2Ghz // Asrock Z68 Pro3 // Asus GTX 460 // Thermalright True Spirit // G.Skill 1600Mhz 4Gb // Nexus RX-5300 // Samsung Spinpoint F3 1Tb & Western Digital 1Tb in RAID0 mode // Aerocool V-Touch A mattamusta + 5kpl Fractal Design 120mm fans // Razer DeathAdder 3500DPI // DenQ 21" //
3DMark06 result: 25442
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2011 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
WoT stoul mai haaaartt <3
No lauantaina porukka saattas rahdata ahterinsa paikalle vai mitä?
1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2011 @ 16:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: WoT stoul mai haaaartt <3
Futisturnaus painaa todennäköisesti justiinsa päälle.. Toivokaa ettei päästä jatkopeleihin :P
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. toukokuuta 2011 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Sori, olin leffassa :)
+1 Oliko sullakin joululahjalippu? Vantaan Flamingossakin oli hullu lössi, kunn vika päivä käyttää joululahjalippuja, itse en omistanut tälläistä, vaan 2 kaveria, tosin sain sieltä ilmaisen lipun, kun niitä lojui jokapuolella :D Unohdan aina ilmottaa :(
Lauantaina sitten kunnolla pelailee :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: WoT stoul mai haaaartt <3
Futisturnaus painaa todennäköisesti justiinsa päälle.. Toivokaa ettei päästä jatkopeleihin :P
Et halua päästä jatkopeleihin? Kestin tolla fiiliksellä pari vuotta, sen jälkeen meni kokonaan maku, 8v kokonaisuudessaan harrastin :D Nyt oon vaan uinut, ennen harrastin molempia, molemmat alotin 7v ;)
Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2011 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: +1 Oliko sullakin joululahjalippu? Vantaan Flamingossakin oli hullu lössi, kunn vika päivä käyttää joululahjalippuja, itse en omistanut tälläistä, vaan 2 kaveria, tosin sain sieltä ilmaisen lipun, kun niitä lojui jokapuolella :D Unohdan aina ilmottaa :(
Ei ollut joululahjalippuja, mutta kinopalatsissa oli kyllä muutama ihminen joululahjalippujen kanssa... Jonoa oli about 300m.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2011 @ 20:06
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. toukokuuta 2011 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: +1 Oliko sullakin joululahjalippu? Vantaan Flamingossakin oli hullu lössi, kunn vika päivä käyttää joululahjalippuja, itse en omistanut tälläistä, vaan 2 kaveria, tosin sain sieltä ilmaisen lipun, kun niitä lojui jokapuolella :D Unohdan aina ilmottaa :(
Ei ollut joululahjalippuja, mutta kinopalatsissa oli kyllä muutama ihminen joululahjalippujen kanssa... Jonoa oli about 300m.
"Muutama" ^^ Meillä oli sen 20m :) Mutta kuitenkin 4:ssä eri jonossa 20m on jo paljon porukkaa :D
|
kakakakalle
Member
10 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2011 @ 23:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Sori, olin leffassa :)
+1 Oliko sullakin joululahjalippu? Vantaan Flamingossakin oli hullu lössi, kunn vika päivä käyttää joululahjalippuja, itse en omistanut tälläistä, vaan 2 kaveria, tosin sain sieltä ilmaisen lipun, kun niitä lojui jokapuolella...
Saakohan niitä vielä uusittua? Tuhlasin 2 kpl, mutta yksi jäi vielä käyttämättä. Se on se kun käy kerran vuodessa leffateatterissa :D En tiedä mistä kaveri taas oli joululahjalippunsa saanut, kun oli käyttöpäivää vielä joulukuuhun asti...
Tänään oli jopa 5 kpl Aftereita pelaamassa. Yleensä on vain ollut muutama kun olen pelannut. Hyvät pelit oli. Ainoo vaan kun jotkut alkoivat kettuilemaan meidän hienosta klaanista :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2011 @ 23:37
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2011 @ 06:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kakakakalle: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Sori, olin leffassa :)
+1 Oliko sullakin joululahjalippu? Vantaan Flamingossakin oli hullu lössi, kunn vika päivä käyttää joululahjalippuja, itse en omistanut tälläistä, vaan 2 kaveria, tosin sain sieltä ilmaisen lipun, kun niitä lojui jokapuolella...
Saakohan niitä vielä uusittua? Tuhlasin 2 kpl, mutta yksi jäi vielä käyttämättä. Se on se kun käy kerran vuodessa leffateatterissa :D En tiedä mistä kaveri taas oli joululahjalippunsa saanut, kun oli käyttöpäivää vielä joulukuuhun asti...
Tänään oli jopa 5 kpl Aftereita pelaamassa. Yleensä on vain ollut muutama kun olen pelannut. Hyvät pelit oli. Ainoo vaan kun jotkut alkoivat kettuilemaan meidän hienosta klaanista :D
Semmosta se on, kun eivät itse ole klaanissa :D Oli juu eilen ainakin yhellä servulla kyllä paljon suomalaisia pelaamassa :)
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2011 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Semmosta se on, kun eivät itse ole klaanissa :D Oli juu eilen ainakin yhellä servulla kyllä paljon suomalaisia pelaamassa :)
Usein suomalaisilla servuilla voi olla kaikkikin pelaajat suomalaisia ;)
Ja sellasia ne kateelliset ihmiset on... Heti luullaan überhikipääklaaniksi ja ruvetaan jauhamaan chattiin paskaa vaikkei tiedetä yhtään mistään mitään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Ihmisen tyhmyys on rajaton.
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2011 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Semmosta se on, kun eivät itse ole klaanissa :D Oli juu eilen ainakin yhellä servulla kyllä paljon suomalaisia pelaamassa :)
Usein suomalaisilla servuilla voi olla kaikkikin pelaajat suomalaisia ;)
Ja sellasia ne kateelliset ihmiset on... Heti luullaan überhikipääklaaniksi ja ruvetaan jauhamaan chattiin paskaa vaikkei tiedetä yhtään mistään mitään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Ihmisen tyhmyys on rajaton.
Ai se oli suomalainen servu, empä huomannut/tajunnut asiaa. Sitten ymmärrän.
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
5. toukokuuta 2011 @ 17:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Ai se oli suomalainen servu, empä huomannut/tajunnut asiaa. Sitten ymmärrän.
En tiedä oliko se suomalainen servu, mutta piti päästä pätemään ja mainita yleisimmästä suomalaisten pelaajien keskittymästä :P
Vaikka joskus esimerkiksi Oulun Mätössä ja Kaatopaikalla on ollut 30 venäläistä ja pari suomalaista, ettei sekään nyt mitään takaa..
Ja nyt se on varmaa, lauantaipeleihin en pääse ollenkaan (ellette satu vielä kolmen aikoihin pelaamaan..) :(
|