AfterDawnClan
|
|
Morris22
Member
9 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2011 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon ollu rippileirillä
Olin sielä keskiviikosta asti,juuri tulin kotiin,joten en ole voinut olla mukana peleissä.
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
On se hekoilu mukavaa... Viidenkympin jälkeen ei jaksa muuta tehdäkään :)
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 17:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: On se hekoilu mukavaa... Viidenkympin jälkeen ei jaksa muuta tehdäkään :)
Olisin voinu tulla jatkamaankin ;)
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
On my way... Eli mukaan vaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2011 @ 18:02
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 18:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: On my way... Eli mukaan vaan.
Kannattaa pitää steamia auki niin onnistuu tuossa välissä noi keskustelut helpommin? ;)
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 18:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo sorgen... :)
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2011 @ 18:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Hekoilkaa te lapset vaan... Official ProPilot of aDC:n kanssa tuli jo mukavasti pörrättyä pitkin raskaan metallin pilvien peittämää harmaata taivasta... Siellä pojista tehtiin miehiä.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Hekoilkaa te lapset vaan... Official ProPilot of aDC:n kanssa tuli jo mukavasti pörrättyä pitkin raskaan metallin pilvien peittämää harmaata taivasta... Siellä pojista tehtiin miehiä.
Mitäh?! Onko tänänä tiistai? O__O
Ette mulle viittiny ilmottaa!! Jumalauta äkkiä ruoka naamariin ja kentille! -->
Intel i5 2500K @4.2Ghz // Asrock Z68 Pro3 // Asus GTX 460 // Thermalright True Spirit // G.Skill 1600Mhz 4Gb // Nexus RX-5300 // Samsung Spinpoint F3 1Tb & Western Digital 1Tb in RAID0 mode // Aerocool V-Touch A mattamusta + 5kpl Fractal Design 120mm fans // Razer DeathAdder 3500DPI // DenQ 21" //
3DMark06 result: 25442
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tamrac: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Hekoilkaa te lapset vaan... Official ProPilot of aDC:n kanssa tuli jo mukavasti pörrättyä pitkin raskaan metallin pilvien peittämää harmaata taivasta... Siellä pojista tehtiin miehiä.
Mitäh?! Onko tänänä tiistai? O__O
Ette mulle viittiny ilmottaa!! Jumalauta äkkiä ruoka naamariin ja kentille! -->
Tänään on tiistai, mutta tuo viesti ja hekoilut oli maanantaina :P
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
mutta tänään pelataan.. pitkään...
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. kesäkuuta 2011 @ 20:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro porukat. Pelaaminen on jäänyt aika pahasti. BFBC2 ei enää innosta oikeestaa ja itsellä alkoi kesätyöt maanantaina. Sitä ennen pidin sen 1 viikon lomaa, jollonka en kyllä pelannut, vaan otin rennosti.
Katsotaan jos joskus jaksaisi, mutta ei oikeen ole enää syntynyt kipinää. Pitää varmaan taukoa pitää jonkin aikaa.
Hyvää kesää ja jatkoa teille sitten kuitenkin. Palaillaan sitten kesäloman jälkeen, kun jaksaa kouluaikana hakata varmaankin jo bf:ää uudella koneella ^^
-Muff / Th3 Slicer
Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
|
Morris22
Member
9 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvät pelit oli kyllä,tai no...hyvät ja hyvät...Porukkaa saatiin ainakin kasaan,ja sepä hyvä :)
Oltiinko me 7-8? :P
Koska uusiksi? ^^
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 22:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22: Koska uusiksi? ^^
Minä jään ainakin näistä tuppervaara kutsuista jatkossa pois. Olen aina vihannu spedeilyä ja se että oma porukka perseilee, ei muuta asiaa miksikään.
terveisin;
Liian vanha leikkiäkseen
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2011 @ 22:16
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22: Hyvät pelit oli kyllä,tai no...hyvät ja hyvät...Porukkaa saatiin ainakin kasaan,ja sepä hyvä :)
Oltiinko me 7-8? :P
Koska uusiksi? ^^
Juu pitkästä aikaa kunnolla porukkaa.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 22:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Juu pitkästä aikaa kunnolla porukkaa...
...ja juuri silloin pelin piti muuttua Smancin ATV-hyppelyksi ja perseilyksi
Kohtalon ivaa...
|
Morris22
Member
9 tuotearviota
|
14. kesäkuuta 2011 @ 23:11 |
Linkki tähän viestiin
|
mun idea oli toi sniputtelu,mut sit hetken päästä sanoin kyllä parisen kertaa,että jos vaihdettais isompaan servuun,noh justiinhan me pelattiin,minä,lapio,sinä ja leija, eikös pelattu squad deathmatchia,mun mielestä se meni hyvin,voitettiin joka kerta.
Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 00:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22: mun idea oli toi sniputtelu,mut sit hetken päästä sanoin kyllä parisen kertaa,että jos vaihdettais isompaan servuun,noh justiinhan me pelattiin,minä,lapio,sinä ja leija, eikös pelattu squad deathmatchia,mun mielestä se meni hyvin,voitettiin joka kerta.
Sniputtelu oli mun mielestä ihan mukavaa ja hauskaa viihdettä hetkeksi aikaa, mukavan rentouttavaa (tosin se speedy_gayer pilasi pelleilyllään kaiken) kun saa rauhassa vain istua ja ampua :P
SQDM oli kyllä taas ihan perus-aDC:tä, eli pyyteetöntä ownausta. Vihollista kaatui ja voittoja napsui. Nuo ATV-hopit yms. niin, että vain sellaisten takia mennään tyhjälle servulle, on paskaa. Toki sellaiset ovat ihan jees jos ollaan jo toinen jalka haudassa ja se yksi mcom pitäisi saada paskaksi, ei muuta kuin mönkijä lentoon ja +250 points.
|
Member
2 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 01:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Vai että ei porukkaa kiinnosta perseillä :/ Noh, ei siinä mitään, ei se pidemmän päälle ollut enää kivaa, mutta aina silloin tällöin ihan jees.
Asiasta ananakseen, olisiko kellään muulla aDC:laisella kiinnostusta ruveta reenaamaan publaa astetta enemmän tosissaan? Ei siis mitenkään muna huurussa ja matseja ajatellen, vaan ihan publaa, mutta kuitenkin niin, että kaikki tietäisivät mitä tehdä ja osaisivat hommansa. Eli mentäisiin ennalta sovitun kaavan mukaan ja jokaisella olisi oma roolinsa missä he pitäytyvät. Suunnitelmana olisi harjoitella eri kokoonpanoilla eri kenttiä ja mahdollisesti eri pelimuotoja niin, että lopulta jokainen tietää varmasti koska tehdään ja mitä tehdään. Tuloksena viholliset jyrättäisiin ja nöyryytettäisiin totaalisesti >:) Hommaan tarvittaisiin varmaankin ~4 pelaajaa, jotta saataisiin edes yksi squadi täyteen ja homma luistamaan. Mikrofoni olisi myös suht pakollinen kommunikaation sujumista ajatellen.
En tiedä kiinnostaako ketään, mutta yön pimeinä tunteina on hyvä avautua ajatuksistaan... :)
" What. The. Fuck." -Desmond Miles
|
Morris22
Member
9 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 09:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Minun mielestäni hyvä ajatus,voisin kyllä olla mukana.Jos saan,en ole erittäin iso lvl..
Assault ja Engineer niin ovat melkein max,mediccia ja recon en ole pelannut yhtään.
Joten voisin olla sit assault tai engineer,iha miten vaan :P
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Jätetään "perseilyt" sitten, ei siinä mitään sen ihmeelliseempää.
|
Member
2 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22: Minun mielestäni hyvä ajatus,voisin kyllä olla mukana.Jos saan,en ole erittäin iso lvl..
Assault ja Engineer niin ovat melkein max,mediccia ja recon en ole pelannut yhtään.
Ei levelillä ole väliä, senhän takia sitä harjoteltaisiinkin :) Tahdiksi ajattelin jotain pari-kolme kertaa viikossa, aina noin tunti, kaksi tai miksei enemmänkin kerrallaan, ihan sen mukaan miten porukalle sopii ja kiinnostaa. Jos ei kinosta niin sitten ei pelata, otetaan sitten joku toinen kerta vähän pidempään. Itse pystyn pelaamaan oikeastaan mitä tahansa kittiä, mutta ehdottomasti parhaiten pärjään Assaultilla. Yleensä publalla menen kuitenkin täysin tilanteen mukaan, joten aseet ja kitit vaihtuvat välillä melko tiuhaankin. Kentästä riippuen squadiin tarvitaan ainakin Assault, Medic ja Engineer. Neljäs henkilö voi sitten olla jokeri joka vaihtelee tarpeen mukaan :)
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Vai että astetta enemmän tosissaan. Kun nyt porukka ensin sitoutuis pelaamaan claanin pelipäivinä niin katsellaan uudestaan. Eilistä lukuunottamatta noita peljä on aivan liian harvassa. Reiluun kuukauteen ei eilisen kaltaisia pelihetkiä ole ollut.
Ensimmäisessä tessu keskustelussa sovittiin pelipäivät jotka kävi kaikille. Olisko viikon porukkaa ollu kivasti kentillä ja siihen se sit loppu... Porukka pelas just muina päivinä paitsi silloin kun sovittiin. Meitä on tietääkseni aika monta joten jos 4 pelaa niin lohtu on aika minimaalinen.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2011 @ 16:05
|
Member
2 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 16:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Vai että astetta enemmän tosissaan. Kun nyt porukka ensin sitoutuis pelaamaan claanin pelipäivinä niin katsellaan uudestaan. Eilistä lukuunottamatta noita peljä on aivan liian harvassa. Reiluun kuukauteen ei eilisen kaltaisia pelihetkiä ole ollut.
Ensimmäisessä tessu keskustelussa sovittiin pelipäivät jotka kävi kaikille. Olisko viikon porukkaa ollu kivasti kentillä ja siihen se sit loppu... Porukka pelas just muina päivinä paitsi silloin kun sovittiin. Meitä on tietääkseni aika monta joten jos 4 pelaa niin lohtu on aika minimaalinen.
Siksi kyselenkin vain pientä porukkaa... Että olisi helpompi sopia aikoja mitkä kävisi kaikille. Ja totta kai myös pelipäivinä pelataan. Luulen, että koulujen loppurutistus ja kesäloman alku on rokottanut oman osansa peli-ilosta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. kesäkuuta 2011 @ 16:08
|
Morris22
Member
9 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Milf_82: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22: Minun mielestäni hyvä ajatus,voisin kyllä olla mukana.Jos saan,en ole erittäin iso lvl..
Ei levelillä ole väliä, senhän takia sitä harjoteltaisiinkin :) Tahdiksi ajattelin jotain pari-kolme kertaa viikossa, aina noin tunti, kaksi tai miksei enemmänkin kerrallaan, ihan sen mukaan miten porukalle sopii ja kiinnostaa. Jos ei kinosta niin sitten ei pelata, otetaan sitten joku toinen kerta vähän pidempään. Itse pystyn pelaamaan oikeastaan mitä tahansa kittiä, mutta ehdottomasti parhaiten pärjään Assaultilla. Yleensä publalla menen kuitenkin täysin tilanteen mukaan, joten aseet ja kitit vaihtuvat välillä melko tiuhaankin. Kentästä riippuen squadiin tarvitaan ainakin Assault, Medic ja Engineer. Neljäs henkilö voi sitten olla jokeri joka vaihtelee tarpeen mukaan :)
Ok =)
Harjoitellaanko tänään´? sano vaan aika,luulen kyllä pääseväni
Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit
|
Mainos
|
|
|
Member
2 tuotearviota
|
15. kesäkuuta 2011 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22: Harjoitellaanko tänään´? sano vaan aika,luulen kyllä pääseväni
Ei kai siinä mitään... Paitsi että minun BC2:lla tuntuu olevan tänään huono päivä, ei meinaa oikein toimia. Mutta voidaan silti koittaa. Pelataan vaikka nyt? Jos vain onnistuu. Ota steamissa yhteys niin huomaan varmasti :) (siellä olen nimellä Saminem)
|