AfterDawnClan
|
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
29. marraskuuta 2011 @ 16:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei juma jätkät mitä sienii te syötte, ei kukaan tommosii selvinpäin keksi.
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
taatudi
Suspended due to non-functional email address
|
29. marraskuuta 2011 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi: Ei juma jätkät mitä sienii te syötte, ei kukaan tommosii selvinpäin keksi.
Kärpässienienillä ne shamaanitkin yliseen pääsivät
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
29. marraskuuta 2011 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti taatudi: Kärpässienienillä ne shamaanitkin yliseen pääsivät
Tuhannesti tämä :smokeweed:
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
29. marraskuuta 2011 @ 22:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti taatudi: Kärpässienienillä ne shamaanitkin yliseen pääsivät
Tuhannesti tämä :smokeweed:
Muista kuivattaa kunnolla että lähtee kaikki myrkyt :P
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 01:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi: Muista kuivattaa kunnolla että lähtee kaikki myrkyt :P
Mitä ideaa siinä sitten olis :P
|
Member
|
30. marraskuuta 2011 @ 04:15 |
Linkki tähän viestiin
|
No nytte näyttäs bf3 toimivan niinku pitäs <3
Eli pelikutsua voi laittaa satamaan aina kun satun peleillä olemaan.
|
Kristo112
Member
|
30. marraskuuta 2011 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17thStep: No nytte näyttäs bf3 toimivan niinku pitäs <3
Selvä,milläs nimellä sitä kutsua pitäs laittaa?
PS.Jeeeeeeeeeeee!!!
AC:R Collectors Edition lähti tulemaaaan!
jeeeeeeeeeee!
PPS.lisäilkää minua Battlelogiin/originiin jos ette ole lisänneet jo
ei ole pakko,vain jos on "tarve"
|
Member
2 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17thStep: No nytte näyttäs bf3 toimivan niinku pitäs <3
PS.Jeeeeeeeeeeee!!!
jeeeeeeeeeee!
Milläs nimellä kaverit kikkailee? Jännittävää lisäillä randomilla väkeä ja koittaa josko sattuisi omasta porukasta joku saamaan kutsun :D
Ja nyt vasta AC:R? o.O Cmon, sehän ilmestyi ~2 viikkoa sitten, eli tässä kohtaa pitää olla singleplayer läpi, multiplayerissä lvl 15 ja platina 3 tunnin päässä.
E: No totta helvetissä se tärkein jäi... Eli minut voi lisätä nimellä "Saminem" Originiin, Battlelogiin ja Steamiin.
" What. The. Fuck." -Desmond Miles
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2011 @ 14:03
|
Senior Member
21 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä minullekin kutsua saa lähettää jos siltä tuntuu, mutta hedsettiä en monesti iltaisin enään käytä, koska 1,3v muksu nukkuu viereisessä huoneessa ja kun saan turpaan servulla, alkaa armoton kiroilu ym, eikä taida äiti olla kovin ylpee siinävaiheessa, kun lapsen ensilauseet alkaa kyrvällä/vitulla/perkeleellä. Ja pilluakin olisi kiva joskus jatkossakin saada.
Mutta kuten peliajasta huomaa (yli 60h) kyllä minut sieltä aika usein löytää, tällä hetkellä pelaan enimmäkseen TDM mutta eiköhän conquestiinkin palailla kohtapuoliin ja varsinkin jos kutsua tulee. Itsekin olen kutsuja lähetellyt, mutta eipä niihin ole ketään tarttunut.
-Nimimerkillä Mushinico
i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2011 @ 14:36
|
Gts4
Newbie
|
30. marraskuuta 2011 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mietipä hetki syitä miksi ei aina pystytä pelaamaan yhdessä ja postaa uudelleen. Kiitoos.
Joo oon kyl miettiny. Tiedän, että tässäkin porukas on tyyppejä kellä on lapsia, tyttöystäviä, työ, elämä ( never heard? ) ja muutakin ku pelaaminen. Itse omaan kaikki paitsi muksut ja oon yleensä tottunut/olettanut, et jos porukka on olemassa, pitäis sillä olla leader, joka hoitaa asioita kuten koska pelataan, mitä moodia pelataan, tavoite (tosissaa vai läpällä) jne jne. Näin aikaisemmin on tullut meneteltyä. Ja tässäkin otettaisiin huomioon kaikkien aikaisempi pelikokemus, rajoitukset (kaikki ei voi esim öisin pelailla mukaanlukien itseni), jokaisen henk.koht tavoite eli että haluaako pelata tosissaa ESL tasolla esim vai ihan vaan höntsätä cb.tä läpällä. Tälläsia asioita itse odottaisin tältä porukalta. Eli RIKAMA tai justplayer, kun kerta omaatte nuo leader vakanssit niin olisiko tälläinen menettely pahaksi? Jokainen platooniin kuuluva saisi tuoda oman mielipiteensä esille näistä asioista niin saataisiin yhtenäinen kuva tilanteesta. Ei mulla muuta, älkää ottako tätä mitenkään henkilökohtaisesti jos, ette tykkää pelata/ette ole pelanneet ammattitasolla, mut niin se vaan menee et jos haluu jossain lajissa/pelissä menestyä se vaatii aikaa ja treenaamista. Ja se aika on aina jostain muusta pois :)
PS: Perheelliset, elkää lasten kanssa käytettävästä ajasta tinkinkö. Ei niin tosissaan ;)
Intel i5 760 @3,8Ghz; MSI Nvidia Geforce 460GTX 1GB OC edition; ASUS P7P55D Pro; 4x2GB DDR3 1600mhz; 1TB; 60GB SSD; Nexus Clodius
Must be a quick and colorful to survive my firing
|
Member
2 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
ESL tasolle ei olla menossa, CB tasolle ei olla menossa, läpällä emme osaa pelata ja harvoin kukaan osuu samaan aikaan publallekkaan. Noista neljästä ehdottomasti paras vaihtoehto on kuitenkin se mitä ollaan tähänkin asti käytetty, eli pelataan silloin kun huvittaa sellaisella porukalla kun sattuu olemaan online ja siellä minne mahtuu (eli publalla). Yritin joskus aikojen alussa kysellä että mikä oikein on homman nimi, ollaanko menossa johonkin vai pelataanko vain silloin kun sovitaan, mutta loppujen lopuksi päädyttiin tähän systeemiin. Itsellä ei ole juurikaan valittamista, sillä tämä tuntuu olevan ainoa toimintatapa tällä porukalla.
Mikäli siis haet organisoitua ryhmittymää joka pelaa vähintään kerran viikossa samalla porukalla, olet täysin väärässä paikassa :D
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 15:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gts4: Lainaus: Mietipä hetki syitä miksi ei aina pystytä pelaamaan yhdessä ja postaa uudelleen. Kiitoos.
Joo oon kyl miettiny. Tiedän, että tässäkin porukas on tyyppejä kellä on lapsia, tyttöystäviä, työ, elämä ( never heard? ) ja muutakin ku pelaaminen. Itse omaan kaikki paitsi muksut ja oon yleensä tottunut/olettanut, et jos porukka on olemassa, pitäis sillä olla leader, joka hoitaa asioita kuten koska pelataan, mitä moodia pelataan, tavoite (tosissaa vai läpällä) jne jne. Näin aikaisemmin on tullut meneteltyä. Ja tässäkin otettaisiin huomioon kaikkien aikaisempi pelikokemus, rajoitukset (kaikki ei voi esim öisin pelailla mukaanlukien itseni), jokaisen henk.koht tavoite eli että haluaako pelata tosissaa ESL tasolla esim vai ihan vaan höntsätä cb.tä läpällä. Tälläsia asioita itse odottaisin tältä porukalta. Eli RIKAMA tai justplayer, kun kerta omaatte nuo leader vakanssit niin olisiko tälläinen menettely pahaksi? Jokainen platooniin kuuluva saisi tuoda oman mielipiteensä esille näistä asioista niin saataisiin yhtenäinen kuva tilanteesta. Ei mulla muuta, älkää ottako tätä mitenkään henkilökohtaisesti jos, ette tykkää pelata/ette ole pelanneet ammattitasolla, mut niin se vaan menee et jos haluu jossain lajissa/pelissä menestyä se vaatii aikaa ja treenaamista. Ja se aika on aina jostain muusta pois :)
PS: Perheelliset, elkää lasten kanssa käytettävästä ajasta tinkinkö. Ei niin tosissaan ;)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JG:
Klaanin tarkoitus on lähinnä kerätä peliä oikein pelaavat afterilaiset samaan kekoon. Kaikkia pelimuotoja tullaan varmasti pelaamaan, eikä klaanin jäsenyys velvoita mihinkään muuhun kuin hyvään käytökseen tagin ollessa käytössä ja objectiven pelaaminen :)
|
Kristo112
Member
|
30. marraskuuta 2011 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Milf_82: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kristo112: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17thStep: No nytte näyttäs bf3 toimivan niinku pitäs <3
PS.Jeeeeeeeeeeee!!!
jeeeeeeeeeee!
Milläs nimellä kaverit kikkailee? Jännittävää lisäillä randomilla väkeä ja koittaa josko sattuisi omasta porukasta joku saamaan kutsun :D
Ja nyt vasta AC:R? o.O Cmon, sehän ilmestyi ~2 viikkoa sitten, eli tässä kohtaa pitää olla singleplayer läpi, multiplayerissä lvl 15 ja platina 3 tunnin päässä.
E: No totta helvetissä se tärkein jäi... Eli minut voi lisätä nimellä "Saminem" Originiin, Battlelogiin ja Steamiin.
Nii tulihan sen KONSOLEILLE 2 viikkoa sitten ei pc:lle.
nimellä Kristo112_aDc apinoin siellä että lisäämään vaan jos tarvetta(siis origin ja battlelog)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2011 @ 16:52
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Rikama ja JG tosiaan istuvat tosiaan rintarinnan johtajien pallilla mutta rikama pikkuisen korkeammalla jakkaralla :)
Itse vedän BF3:n puolta joten hoidan ko. peliin liittyviä asioita. Yöpeleistä tulee ilmoituksia niin tänne kuin battlelogiinkin platoonin alle. Jos jotain kysyttävää tulee niin tänne vaan kommenttia tulemaan.
Yöpelejä tietenkin saa järjestää myös oma-alotteisesti. Itse ilmoitan peleistä silloin kun se omaan aikatauluuni sopii. Tällöin olen varmasti itse pelaamassa ja mikki käytössä.
Aluksi haettiin vähän tuntumaa porukan sitoutumiseen peli päivillä. Sovittiin viikolle pari päivää/ kellon aikaa joista pidettiin kokous tessussa. Tämä ei syystä tai viidennestä oikein toiminut. Meitä oli lähinnä 2-3 pelaajaa joista eniten sovituista piti kiinni minä ja JG. lgti maverikki + muut myös osallistui peleihin ihan kivasti.
Saminem ja Zuhna(Snagulaattori) taas oli porukan eliittiä pelaamisen suhteen ja näillä kavereilla ratkaisi paljon servut missä pelataan. Itselle ko. servut kävi myös mutta joillekkin ei.
Hardcoreserialkiller claania meistä tuskin koskaan tulee. Pyritään siihen, että saadaan pidettyä tämän porukan innostus yllä ja nautitaan niistä hetkistä kun saadaan pelata keskenämme.
Itse olen ainakin viettänyt unohtumattomia hetkiä JG:n, Saminemin ja Snagulaattorin kanssa. Mushinicon kanssa ehdittiin tutustumaan hieman paremmin yksi yö kun paukuteltiin pelata viitisen tuntia putkeen ja kommunikointi pystyttiin hoitamaan tessun välityksellä.
Kuten aina, mulle saa tulla juttelemaan ja pyytää pelaamaan. Minut löytää steamista, Originista kuten myös battlelogin puolella nimimerkillä Lerppu86
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2011 @ 19:45
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mushinico: Mutta kuten peliajasta huomaa (yli 60h) kyllä minut sieltä aika usein löytää
Multa löytyy ässä hihasta. *ching* Uudella claanilaisella pelitunteja takana yli 160 joten pitemmittä puheitta toivotan tervetulleeksi uuden claanilaisen
Hän on;
Modafiniili
http://battlelog.battlefield.com/bf3/so...tats/317688767/
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2011 @ 20:02
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2011 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mushinico: Mutta kuten peliajasta huomaa (yli 60h) kyllä minut sieltä aika usein löytää
Multa löytyy ässä hihasta. *ching* Uudella claanilaisella pelitunteja takana yli 160 joten pitemmittä puheitta toivotan tervetulleeksi uuden claanilaisen
Hän on;
Modafiniili
http://battlelog.battlefield.com/bf3/so...tats/317688767/
Huhhu mikä score per minute.. M320:lla riehunut :) Kaveripyyntö lähti ja hyväksyttiinkin oikeastaan heti.
Tervetuloa klaaniin minunkin puolestani.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
Senior Member
21 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2011 @ 00:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Ensi viikonloppuna, tarkemmin 2.12-5.12 minua näkee varmasti reilumminkin pelailemassa, kun on taas vaihteeks peliviikonloppua Riihimäellä veljellä. Lauantaina 18 jälkeen voi olla hiljasempaa kun menen pikkujouluhini ryypiskelemään, mutta päivällä ja varsinkin pe ilta/yö olen pelaamassa samoin su päivä. Tessuakin voin käyttää kun ei muksua tarvi varoa. Eli liittykää peliin vaan tai sitten ehdottakaa kutsua niin koitan tarttua niihin, mielellään pelaan hardcoree. Itseasiassa tästäkin bf3 66h olen varmaan sen 60h pelannut HC servuilla.
i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||
|
Member
2 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2011 @ 03:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Noin 12 tuntia sitten aloitin, nyt lopetin ja DAO:lle+USAS:lle yhteensä 457 tappoa. Ei se TDM välttämättä olekaan niin huono asia... Mutta kyllä jetti silti vie :/
|
Kristo112
Member
|
1. joulukuuta 2011 @ 11:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2011 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gts4: ...Ja tässäkin otettaisiin huomioon kaikkien aikaisempi pelikokemus, rajoitukset (kaikki ei voi esim öisin pelailla mukaanlukien itseni), jokaisen henk.koht tavoite eli että haluaako pelata tosissaa ESL tasolla esim vai ihan vaan höntsätä cb.tä läpällä. Tälläsia asioita itse odottaisin tältä porukalta. Eli RIKAMA tai justplayer, kun kerta omaatte nuo leader vakanssit niin olisiko tälläinen menettely pahaksi?...
fascia_kissa.jpg
Sinulle se on herra ylimajurikenraaliluutnantti-rakastajatar JG >:|
Kyllä tuollaisia keskusteluja on jo BC2-aikoina käyty useaan otteeseen. Peliaikoja on sovittu monta kertaa niin, että melkein kaikille on käynyt ja pari viikkoa sopimisesta ketään ei ole enää kentillä Lerpun, mun ja muutaman muun aktiivisen ja hienon miehen lisäksi näkynyt. Parempi pitää homma jatkossakin tällaisena peltona mitä se on toistaiseksi ollut, koska edes etäisesti järjestäytyneestä toiminnasta ei pitemmällä tähtäimellä tule mitään. Jos squadillinen pelaa pari kertaa viikossa yhdessä muuten vain, ja samat kaverit olisivat ainoat sinä sovittunakin pelipäivänä, niin mitä järkeä siinä olisi? Jokainen pelaa silloin kun pelaa, kun ei niitä aikatauluja voida noudattaa. Ymmärtää sen kyllä, että on kaikkea muuta ja tämä on vain höntsyklaani (ainakin sellaiseksi se ymmärtääkseni Riksuraksun kanssa ajateltiin), mutta se vain korostaa sitä faktaa että mitään kovempaa tasoa on turha lähteä hakemaan, vaikka taito joitain kellariklaaneja vastaan Lerpull... siis aDC:llä riittäisikin.
|
Member
2 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2011 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt ollaan jännän äärellä, todella jännän äärellä...
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2011 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Milf_82: Nyt ollaan jännän äärellä, todella jännän äärellä...
[kuva]
Enää tuuheat 100 rankia saavuttamatta :P
E: Olenkin fiksu enkä lainaa tuhannen pikselin korkuista kuvaa :smoke:
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2011 @ 16:06
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
1. joulukuuta 2011 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Porukka pysyy nyt koossa lähinnä lerpun ja jgn + muitten aktiivisella toiminnalla. Minua harvoin näkee, netin toiminta hyvin vaihtelevaa eikä adslää tähän taloon ole tulossa. Jos netti sattuukin toimimaan niin uhraan ne hetket wotille jossa onkin tekemistä. Plus vielä kouluhommat ja skyrim. Katsotaan nyt kunhan teen ensin hissantutkielman ja hoidan puurojuhlan loppuun. Ehkä sitä sitten. Ja sitten on vielä se murosquadikin... XXDDD Ps. tuun pelaa varmaan huomenna
1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
2. joulukuuta 2011 @ 00:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rikama: Porukka pysyy nyt koossa lähinnä lerpun ja jgn + muitten aktiivisella toiminnalla. Minua harvoin näkee, netin toiminta hyvin vaihtelevaa eikä adslää tähän taloon ole tulossa. Jos netti sattuukin toimimaan niin uhraan ne hetket wotille jossa onkin tekemistä. Plus vielä kouluhommat ja skyrim. Katsotaan nyt kunhan teen ensin hissantutkielman ja hoidan puurojuhlan loppuun. Ehkä sitä sitten. Ja sitten on vielä se murosquadikin... XXDDD Ps. tuun pelaa varmaan huomenna
Mokkula... Etkä millään uskonut että vika on siinä jo silloin, kun ei BC2:sta voinut pelata billy.gif
Itellä riittää tietokoneen kanssa tekemistä Just Cause 2:ssa, Portal 2:ssa (suurkiitokset Kirvekselle :) ja muissa peleissä, jotka joko odottavat hyllyllä, odottavat ostoskorissa tai ovat tulossa, jahka posti ne saa sössittyä kotiovelle. Jos joku tahtoo vielä BC2:sta räimiä menemään (kovaa vääntöä on Kirvestappajan kanssa ollut, kyllä rauta peli vaan on rautaa vaikka seuraava osa on pelisarjaan tullut jo aikaa sitten) niin nykii hihasta, vapaa-aikaa meinaan riittää :porvarismoke:
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
12 tuotearviota
|
2. joulukuuta 2011 @ 17:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Milloin olen kiistänyt että mokkulan kanssa ollut ongelmaa hermanni?
1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
|