Ostin juuri COD Black Opsin kyseisestä kaupasta. Maksaminen onnistui hyvin, mutta heidän käyttämässään Autokeyssä, joka lähettää pelien aktivointikoodit automaattisesti, on ongelmia. Autokeyssä on huijaamisen esto, joka toimii sillä lailla, että laitat puhelinnumeron, jonka jälkeen puhelimeen tulee koodi, jolla saat itsesi luotettujen ostajien listoille. No, ongelmana on tuo puhelinnumero. Suomen suuntanumero on +358, joka on minun käsitykseni mukaan Suomen sisällä 0. Onko minun numeroni oikein, vai otanko tuosta 045 tuon 0 pois? Pitäisi kulua noin 5 minuuttia ja koodin pitäisi tulla, mutta olen odottanut jo päivän, eikä mitään ole tullut. Olen käyttänyt yhden yrityksen kahdesta, jonka jälkeen pitäisi alkaa lähetellä joitakin henkilöllisyystodistuksia, mihin en mielelläni ryhtyisi! En kai ole tullut huijatuksi, onko muilla kokemuksia kyseisestä kaupasta? Kauppahan myy aktivointiavaimia peleihin esim. Steamiin.
Lainaus:Vinkki! Tallenna kaikki puhelinnumerot puhelimeesi kansainvälisessä muodossa, jolloin ne ovat käyttövalmiita myös ulkomailla, mutta toimivat normaalisti kotimaassakin. (Eli siis suomalaisten numeroiden eteen +358 ja suuntanumerosta ensimmäinen nolla pois.)
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2012 @ 16:40