User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 00:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > millä softalla kaikki omat tiedostot pois ja windows tehdasasetuksiin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä softalla kaikki omat tiedostot pois ja windows tehdasasetuksiin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2012 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olisin myymässä vanhaa konettani, ja haluaisin kaikki omat tiedostoni pois, ilman että Windows xp poistuu. Entä, kun olen asentanut esim. C&C- pelejä, miten saan ne toiselle koneelle, sillä käytin sen koodin jo tähän koneeseen.
Senior Member

13 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2012 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sä voit poistaa noi C&C:t ainakin pelin omalla uninstall toiminnolla. Sillä poistuu tallennukset ja muut tiedostot. Tuon jälkeen tuo koodi on taas käytettävissä. Samoin melkein kaikissa ohjelmissa ja peleissä on Uninstall toiminto. Sitten jos ei ole niin vaikka total uninstall ohjelmalla saa kaiken turhan pois.
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2012 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Bodomed:
Sä voit poistaa noi C&C:t ainakin pelin omalla uninstall toiminnolla. Sillä poistuu tallennukset ja muut tiedostot. Tuon jälkeen tuo koodi on taas käytettävissä. Samoin melkein kaikissa ohjelmissa ja peleissä on Uninstall toiminto. Sitten jos ei ole niin vaikka total uninstall ohjelmalla saa kaiken turhan pois.
Ok, entä ne omat tiedostot koneelta?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2012 @ 22:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirrät tiedostot pois ja sen jälkeen eraserilla ylikirjoitat kerran tyhjät osat levyä. Itse kyllä vetäisin koko levyn sileäksi ja sitten windows uusiksi.

Onko pakettikone vai itse koottu. Jos on ensinmainittu niin siinä voi olla levyllä recovery-osio tai hyvällä tuurilla koneen mukana on tulleet recoveryCD:t/DVD:t, joilla windowsin saa palautettua ostohetken mukaiseen kuntoon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2012 @ 22:09

Junior Member
_
5. elokuuta 2012 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Siirrät tiedostot pois ja sen jälkeen eraserilla ylikirjoitat kerran tyhjät osat levyä. Itse kyllä vetäisin koko levyn sileäksi ja sitten windows uusiksi.

Onko pakettikone vai itse koottu. Jos on ensinmainittu niin siinä voi olla levyllä recovery-osio tai hyvällä tuurilla koneen mukana on tulleet recoveryCD:t/DVD:t, joilla windowsin saa palautettua ostohetken mukaiseen kuntoon.
Pakettikone, mutta todella vanha ja käytettynä ostettu, eikä palautuslevykettä ole, ja olen myymässä eteenpäin.
Olen pahoillani, etten vastannut pitkään aikaan, olin matkoilla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2012 @ 15:53

Junior Member
_
5. elokuuta 2012 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten, kumpi olisi uuteen koneeseen parempi näyttis? Link vai Link Vai oisko parempia samassa hintaluokassa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2012 @ 16:13

Mainos
_
__

_
1pertti
AfterDawn Addict
_
5. elokuuta 2012 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lateplayer37:
Pakettikone, mutta todella vanha ja käytettynä ostettu, eikä palautuslevykettä ole, ja olen myymässä eteenpäin.
Onko palautuslevyt kuitenkin joskus aikaisemmin tehty? Ellei ole, niin kyllä ne voi tehdä vieläkin, jos kovalevyllä on kaikki tallessa. Siinä on sellainen konekohtainen rajoitus, että palautuslevyt voi tehdä vain kerran.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > millä softalla kaikki omat tiedostot pois ja windows tehdasasetuksiin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy