NeoBux:ista klikkaamalla rahaa?
|
|
Hyypio
Member
7 tuotearviota
|
21. elokuuta 2011 @ 14:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkohan tuo totta...Kellään kokemusta?link(ei sisällä hyötylinkkiä)Rekkasin sinne ja ajattelin kokeila.Ei tarvitse muuta, kun PayPal tilin ja vaatii päivässä jotain 5 min klikkailuun.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
21. elokuuta 2011 @ 17:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hyypio: Onkohan tuo totta...Kellään kokemusta?link(ei sisällä hyötylinkkiä)Rekkasin sinne ja ajattelin kokeila.Ei tarvitse muuta, kun PayPal tilin ja vaatii päivässä jotain 5 min klikkailuun.
Oli ensi katsomalta niin monimutkaiset ja harhaanjohtavat säännot, että...
--CLIP--
Pienin maksu:
Pienin maksu käyttäjälle on $2.00. Tämä summa nousee $1.00 verran jokaisen maksun myötä kunnes se saavuttaa kiinteän minimisumman $10.00. Maksusta voidaan vähentää kuluja riippuen siitä, mitä maksupalvelua käytät.
Maksujen käsittelyaika:
Kun pyydät maksua, saat sen heti valitsemasi maksupalvelun tilillesi ellei prosessin aikana ilmene teknisiä ongelmia.
--CLIPEND--
No, nuo jo riittää siihen, että rahaa tuskin koskaan tulet saamaan, aina sitä sen verran "kuluja" tai "teknisiä ongelmia" saadaan ilmaantumaan...
Ei muuta kuin onnea...
T: Vesku
PS, jos se kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole...
Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
|
yksyks2
Suspended permanently
|
21. elokuuta 2011 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Tottakai ilmasia rahoja on olemas.
|
Hyypio
Member
7 tuotearviota
|
21. elokuuta 2011 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
link tämmösen suomalaisen laittaman videon löysin youtube:sta.Jos laitat kohtaan 1:07 ja pysäytät niin huomaat, kuinka paljon kaveri on nostanut rahaa tililleen.Löytää myös muitakin videoita, mutta ei suomenkielisiä.
Luin jostain, että näistä PTC - sivuista noin. 99,9% on huijausta.Pitää varmaan vain koettaa siihen 2$ niin selviää sekin.
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
21. elokuuta 2011 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Tottakai noihin kannattaa uskoa,anna niille rahaa ni sen jälkeen rahan tuloa ei voi estää sitä tulee joka reijästä
Ps. jos joku on niin tyhmä että uskoo ilmaiseen rahaan niin antaa mennä vaan.
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
Hyypio
Member
7 tuotearviota
|
22. elokuuta 2011 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi: Tottakai noihin kannattaa uskoa,anna niille rahaa ni sen jälkeen rahan tuloa ei voi estää sitä tulee joka reijästä
Ps. jos joku on niin tyhmä että uskoo ilmaiseen rahaan niin antaa mennä vaan.
Kuka h*lvetti tässä on puhunt jostain rahan annosta ja ilmaisesta rahasta!!!!Sivuston rahoitus perustuu mainontaan, jonka ansiosta se on edelleenkiin pystyssä, eli yritykset maksavat NeoBux:ille siitä, että tämä esittelisi mainoksiaan ja ihmiset ostaisivat.Jokaisen mainoksen painamisesta maksetaan aluksi 0.001 dollaria eli aivan mitättömän vähän.Mainoksia tulee päivässä keskimäärin 10 joka tekee 0.01 $.Suunilleen kuukausi tämän surkean tuoton jälkeen voi päivittää tilinsä goldeniin ja vuokrata referaaleja(vasta rekisteröityneitä käyttäjiä)jotka nostavat omaa tuottoasi.Mitä enemmän on niitä sitä paremmin rahaa irtoaa.
|
Mainos
|
  |
|
suffeli23
Newbie
|
24. elokuuta 2011 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen käyttänyt Neobuxia pari kuukautta ja referaaleja on nyt 300 ja olen päivittänyt Goldeniin profiilini. Tienannut olen nyt 69 $ ja sijoittanut niitä takaisin saadakseni lisää referaaleja. Katsotaan kuinka käy :) Täältä voi katsoa minun maksutositteita www.mybestptc-sites.webs.com
|