User Käyttäjä Salasana  

perjantai 25.7.2025 / 18:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > päättötyöhöni apuja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Päättötyöhöni apuja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pirpana76
Newbie
_
14. tammikuuta 2010 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa!

Lueskellut olen jonkun verran täällä olevia aiheita, mutta vasta nyt ekaa kertaa kirjoittamassa rekisteröityneenä, joten mulla olis edessä päättötyö joka ois heh ikävä kyllä tarkotus palauttaa tän kuun 28 päivä, nooh...

Kysymys kuuluukin näin.

Olisitteko ystävällisiä ja auttaisittko mua hiukan?

Aiheeni on Windows Vista Home Premium vs. Windows XP Professional ja näiden vertailu, sekä tietenkin pieni muotoisesti kerrottuna yleisellä tasolla Windows Vista:sta ja Windows XP:stä.

En itse löydä omalta paikkakunnaltani ainuttakaan kirjaa tai muutakaan vastaavaa materiaalia missä käsiteltäisiin XP Professional:ia ja en viitsisi mennä vaihtamaan enään aihettakaan.

kiitos jo etukäteen.
Newbie
_
14. tammikuuta 2010 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pirpana76:
tarkotus palauttaa tän kuun 28 päivä
Aikaisin oot päättötyön kanssa asialla...
Joko kirjakaupat on koluttu läpi? Joulun alla ainakin Suomalaisessa kirjakaupassa oli XP ja Vista kirjoja pilvin pimein. Tosin ne oli siellä hämähäkinseitin alla pölyyntymässä :( eli vaikee löytää.

Minkä takia muuten päättötyösi käsittelee kotikäyttöön ja yrityskäyttöön kohdistuvien käyttisten eroja? Oletko itse valinnut aiheen vai onko se annettu sulle?
Pirpana76
Newbie
_
14. tammikuuta 2010 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BlackM77:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pirpana76:
tarkotus palauttaa tän kuun 28 päivä
Aikaisin oot päättötyön kanssa asialla...

Nooh en mä tie oonks mä aikasessa päättötyöni kanssa jäljellä kun on vaan n. 2 viikkoo jos sitäkään enään. Ressi pukkaa

Joko kirjakaupat on koluttu läpi?

Eheei en oo kirjakauppoja lähteny kahlaamaan, ainoostaan kirjastosta lainannut kirjoja, kun ei näin opiskelija budjetilla hirveemmin ns. turhaa ostele kalliita kirjoja.

Minkä takia muuten päättötyösi käsittelee kotikäyttöön ja yrityskäyttöön kohdistuvien käyttisten eroja? Oletko itse valinnut aiheen vai onko se annettu sulle?

hhmm oon "opiskelmassa" (jos tätä voi sanoo opiskeluks kun ei oikeen mitään opi "opettajan opetus tavasta kiinni") Datanomiks käytöntuen puolelle ja tuli ekana vaan mieleen itelle tollanen aihe kun kuitenkin itelläni "oli" (varastettiin meiltä) tai meil oli kotona 2 kpl käytössä Vista koneita ja nyt on sit xp kone käytössä.

Nyt siis ei oo itellä muuta kuin hakua enimmäkseen tuohon Professionaliin koskevaa tietoa yms yms... kaikki tieto, kokemus yms on tervetullutta.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > päättötyöhöni apuja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy