User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 17:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > parempi? (airsoft)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Parempi? (Airsoft)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2010 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve olen tossa ostamassa uutta airsoft asetta.
Itse kun kun olen tälläinen LoneWolf tyyppinen pelaaja.
Snipustus on meikäläisen hommaa. Joten asiaan.

Kumpi on parempi.

1.

2.

vai

3.

Elikkä.

1.Lipaskoko 30 kpl
Pituus 1075 mm
Paino 1923g
Lähtönopeus 90 m/s

2.Lipaskoko 30 kpl
Hoppi säädettävä Kyllä
Pituus 1140 mm
Paino 2450 g
Lähtönopeus 130-135 ms
Tuli moodit Kerta

3.Hoppi säädettävä Kyllä
Lipaskoko 400 kpl
Iskuenergia n. 1 J
Pituus 940 mm
Paino 3[img][/img]430 g
Piipun pituus 770 mm
Lähtönopeus 100-110 ms

Gigabyte GTX 570 1280mb Twin Frozr III , Gigabyte GA-Z77P-D3, 8 Gb 1600 Mhz , I5 2500k, Antec 900 , Razer Blackwidow Ultimate 2013 Keyboard, SteelSeriers Sensei.

Steam Profile : www.steamcommunity.com/id/Uusitalorock
Portfolio: www.jaakkouusitalo.fi
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2010 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse joskus olen kanssa lajia harrastanu, eli jos istut tosi paljo niin silloin suosittelisin vaihtoehto 2.

mutta jos vähänkään liikut ja vaihtelevaa peliä niin numero 3 on oikea näistä.

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
Moderator

6 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2010 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannttaa lueskella Lekan foorumeita jos softaus kiinnostaa. Noista aseista en osaa sanoa, kun ei tiedä valmistajaa.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2010 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä on...

Olen kylää tossa airsoftia harrastanut noin 8.5v joka kesä vähintään 30 matsia.
Nyt on vaan jääny vähän vähemmälle ku toi edellinen ase on jo vähän kulunu (Swiss Arms - Black Eagle )

Gigabyte GTX 570 1280mb Twin Frozr III , Gigabyte GA-Z77P-D3, 8 Gb 1600 Mhz , I5 2500k, Antec 900 , Razer Blackwidow Ultimate 2013 Keyboard, SteelSeriers Sensei.

Moderator

6 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2010 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jaksi123:
Hyvä on...

Olen kylää tossa airsoftia harrastanut noin 8.5v joka kesä vähintään 30 matsia.
Nyt on vaan jääny vähän vähemmälle ku toi edellinen ase on jo vähän kulunu (Swiss Arms - Black Eagle )
Ei sillä, ettet täällä saisi asiasta kysellä, mutta luulisin sinun saavan asiantuntevampaa apua Lekan laudalta. Itse en valitettavasti osaa kovin hyvin auttaa, koska en ole softisskeneä- ja kehitystä seurannut muutamaan vuoteen ja asiat ovat varmasti muuttuneet siinä ajassa.

Jos kuitenkin sanot noiden ehdokkaidesi valmistajat, niin voin koittaa oman taidon mukaan auttaa. Budjetti olisi myös hyvä tietää, koska sähkötoimisestakin saa tarkan jos on rahaa, mutta sillä pärjää vähän hektisemmissäkin tilanteissa.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Member

5 tuotearviota
_
3. huhtikuuta 2010 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok siis...

1. Marui VSR-10 Pro Sniper, Black Stock Type

Valmistaja: Marui

2. CYMA CM032A M14 Short Black

Valmistaja: CYMA

3. Hmmm....(Teknisiä ongelmia) Vissiin "Swiss Arms"

Linkki:http://plasticsoldier.eu/index.phppage=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=575&category_id=191&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi

Moderator

6 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2010 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Maruin pyssyt olivat, ainakin silloin kun itse aktiivisesti harrastin, suhteellisen kalliita tehoihinsa nähden. Cyman M14 ja ilmeisesti Warriorin pulttilukko ovat molemmat varmaan teknisesti ihan toimivia, joten se jää omaksi päätökseksi kumman haluaa. Sähköase on enemmän "jokapaikan höylä", sillä pärjää joka tilanteessa, mutta akut ja lisälippaat lisäävät kuluja. Kertaviritteinen tarkkuuskivääri on rauhallisemman pelaajan ase, mutta jättää aika kylmäksi, jos vastapuolen pelaajat tosissaan alkavat käydä päälle.

Lyhyesti: Paha sanoa kumpi on sinulle parempi, jokainen kuitenkin pelaa tyylillään ja tietää itse millaisesta pelistä nauttii. Tilanne on sama kuin verratessa autoa ja moottoripyörää - molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.

Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2010 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset kaikille osaan ottajille jotka jaksoivat auttaa.

Päätös:

Ehdokas 2.

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > parempi? (airsoft)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy