User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 00:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > piratismi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Piratismi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2012 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro oon tässä mietiskelly että mitä mieltä täällä ollaan piratismista?
olis pari kysymystä.

1. Lataatteko mitään piraattina?

2. Haittaako teitä muiden piratismi? esm leffojen,musiikin,pelien lataaminen.

3. Mikä olisi sopiva rangaistus piratismille?

4. Ja niin mikä on teidän yleinen mielipide piratismista?

Feshon
Junior Member

3 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2012 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et kirjottanu piraatti kyselyäs oikeeseen paikkaan!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2012 @ 23:17

Member

2 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2012 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
S
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mr.Nsmb:
Sori ei ollu tarkoitus :S Oon uus tääl enkä huomannut missään paikkaa piratismille ;O

Feshon
Junior Member

3 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2012 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feshon4:
S
Sori ei ollu tarkoitus :S Oon uus tääl enkä huomannut missään paikkaa piratismille ;O
Täällä ei ole paikaa piratismille, koska se on "kielletty aihe"! :P
Kyselys oli kuitenkin "laillisuuden" rajamailla, koska kysyit vain mielipidettä etkä kannustanut ketään piratismiin tai pyytänyt apua piraatti asioissa. :3
Member

5 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feshon4:
S
Täällä ei ole paikaa piratismille, koska se on "kielletty aihe"! :P
Kyselys oli kuitenkin "laillisuuden" rajamailla, koska kysyit vain mielipidettä etkä kannustanut ketään piratismiin tai pyytänyt apua piraatti asioissa. :3
Miks täällä on sitte alue piraattiohjelmille?Tarkoitan p2p aluetta.

Mikä on kun ei taidot riitä
Tshlaber
Member

2 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huligaani23:

Koska siellä keskustellaan ohjelmissa ilmenevistä ongelmista ja kysellään trackereita, ei mitään suoria torrentti viittauksia.

AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2012 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Eikä p2p taikka torrent tarkoita aina autommaatisesti piraattia, vaikka sellainen osio jossain olisiskin.

p2p ja torrentit yleensä helposti mielettään laittomien tidostojen jakoon, mutta voivat ja ovatkin ihan yhtä hyvin laillisten ohjelmien/tiodostojen jakoon käytettyjä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2012 @ 09:53

Member

5 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tshlaber:

Koska siellä keskustellaan ohjelmissa ilmenevistä ongelmista ja kysellään trackereita, ei mitään suoria torrentti viittauksia.
Mun mielestä nuo aiemmin esitetyt kysymykset on paljon laillisempia kuin tuo ohjelma-alue,mutta itsekkin olen lataillut.Vastaanpa noihin kysymyksiin silkasta mielenkiinnosta.

1.Kyllä lataan.
2.Ei haittaa.
3.En ota kantaa.
4.Ei se minua haittaa vaikka ladataan sillä en kuulu tekijänoikeus-järjestöön.

Member

5 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti G0lden_Kebab:

Eikä p2p taikka torrent tarkoita aina autommaatisesti piraattia, vaikka sellainen osio jossain olisiskin.
Yleensä siellä keskustellaan esim utorrentin magneettilinkeistä.

Senior Member

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2012 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mun mielestä nuo aiemmin esitetyt kysymykset on paljon laillisempia kuin tuo ohjelma-alue,mutta itsekkin olen lataillut.Vastaanpa noihin kysymyksiin silkasta mielenkiinnosta.

1.Kyllä lataan.
2.Ei haittaa.
3.En ota kantaa.
(ei niissä magnet linkeissäkään ole itesessään saatikka utorrentissa mitään laitonta) jollei se SISÄLTÖ ole laiton

mutta se on kyllä totta että tuo keskustelu alue on vähän "2-piippuinen" juttu koska siellähän on keskustelua laittomistakin trackereistä, mutta lähinnä vaan autetaan ihmisiä softa ongelmien kanssa ja ei jaella suoria linkkejä, joten se ei nyt varsinaisesti ole laiton

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2012 @ 10:02

pkaksp
Moderator
_
19. heinäkuuta 2012 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alue on ihan oikein ja aiheesta saa keskustella ihan vapaasti. Mr.Nsmb ei nyt taida olla perillä itsekkään keskustelualueiden säännöistä.

LUE: Keskustelualueiden säännöt
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2012 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta se on kyllä totta että tuo keskustelu alue on vähän "2-piippuinen" juttu koska siellähän on keskustelua laittomistakin trackereistä
Huomautettakoon että itse trackerit eivät jaa yhtään mitään laitonta.tai näin olen ainakin kuullut,itse en lataa tai jaa mitään joten en osaa sen enempää vastata tähän :)
Member

5 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

1.Kyllä lataan.
2.Ei haittaa.
3.En ota kantaa.
(ei niissä magnet linkeissäkään ole itesessään saatikka utorrentissa mitään laitonta) jollei se SISÄLTÖ ole laiton

mutta se on kyllä totta että tuo keskustelu alue on vähän "2-piippuinen" juttu koska siellähän on keskustelua laittomistakin trackereistä, mutta lähinnä vaan autetaan ihmisiä softa ongelmien kanssa ja ei jaella suoria linkkejä, joten se ei nyt varsinaisesti ole laiton
Oletko joskus löytänyt jotain laillista utorrentilla?

Tshlaber
Member

2 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kyllähän esim Rednex pisti Devils On Lose-kappaleen laillisesti piratebay palveluun jakoon, muistaakseni protestoivat to-mafiaa sillä että mafia ei sit saanu siitä kappaleesta mitään. Ja on siellä jotai harrastelijoiden tekemiä leffojakin. Kyllä sitä laillista matriaalia löytyy, aika paljon vähemmän verrattuna laittomaan.

AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit
Member

14 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 23:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Blacklight Retribution

Pöytäkone - i5-3570k | Samsung 840 PRO 128GB | Rosewill BLACKHAWK | MSI R7850 | ASRock Z77 Pro3 | 2x4GB G.Skill RipJaws DDR3-1600 | Super Flower Golden Green Pro 500W | Win 7 Pro

Läppäri MSI GE620DX - GT555m | i5-2410m | 500GB 7200RPM & 120GB SSD | DDR3 8GB | Windows 8.1 PRO

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2012 @ 23:45

Mainos
_
__

_
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2012 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta esim. voi käydä tsekkaamassa mitä kaikkee laillisesti voipi latailla. Itse en kans oikein ota kantaa tuohon latailuun, kyllähän sitä iso osa ihmisistä harrastaa vaikka joskus aina hehkutetaan että "suomalaiset tuomitsee piratisimin". Oon joskus verrannu levyn lataamista siihen että kun itse olin penska 80-luvulla ja kaveri sai Twisted sisterin-levyn niin eipä sitä meistä kukaan muu käyny ostamassa, kasetille nauhotettiin se varmaan parinkymmenen tyypin kesken. Lisäksi asia on aivan eri kun joku lataa 10 albumia musiikkia omaan käyttöön, tai että joku laittaa pystyyn palvelimen ihan siinä tarkoituksessa että jakaa tuhansia albumeja ihan siinä piratismin tarkoituksessa.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2012 @ 23:58

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > piratismi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy