User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 00:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > spl dynamics tc-704 vahvistimen kykeminen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Spl dynamics tc-704 vahvistimen kykeminen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2012 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, en ole oikein noiden autovahvareiden asiantuntija mutta tollanen vahvari tuli kuitenkin hommattua. Se oli käytetty eikä mukana tullut mitään ohjekirjasta, enkä sellasta löytänyt kyllä netistäkään. Mitenkän minä nyt kytken tuo niin että se on sillattuna subbarille? Kyseessähän on nelikanavainen vahvistin mutta kun siihen ei tarvi saada kiinni kuin tuo yks 10"-subi. Jos jollakulla on ohjekirja niin vois skannata ja lähettää mulle sen s.postina, tai jos joku löytää sen manuaalin netin syövereistä niin olis kyllä askel eteenpäin. Ei viittis ihan miten vaan niitä piuhoja laittaa kun siinä sitten luultavasti palaa joko vahvari tai subi. Ainakaan sitä manuaalia ei näyttäny löytyvän spl:n omilta sivuilta, tai sitten mä oon sokea.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Member
_
12. elokuuta 2012 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletettuna että virta maa ja heräte on jo kytketty,kaiutinterminaaleissa on kyllä yksiselitteiset merkit --> kanava 1 + kanava 2 - ja yleensä lukee vielä vielä bridged. sitten vaan tasot kohdalleen,alipäästö kokeeks 80hz ja kokekuuntelemaan,kuullun mukaan sitten säätelet kohdilleen.

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. elokuuta 2012 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä siinä on front ja rear kaiuttimille normaalit tulot eli neljä kanavaa, ja bridge tila on näytetty plussalla ja miinuksella, mietin vaan että kun joissain jutuissa mitä olen lukenut on sanottu että pitäis olla jokun kytkin jolla se kytketään siltaavaksi ja mulla ei ole hajuakaan että mitä siinä kytkimessä lukee. Sitten mietin sitä että soittimesta tulee vain stereo-rca rear-kanaviin niin enkö saa kuin yhden subin kiinni sinne vai pitäiskö muka kaksi subia laittaa niin että yhdistän johdot ja laitan ne vahvistimessa samaan holeen. Vahvarissa on myös line out, niin kävi mielessä että voisko siitä vetää lyhyen rca-piuhan fron in-liitäntään niin voisin sen toisen subin laittaa fronttiin kiinni eikä tarvis kuormittaa vaan yhtä kanavaa rear:sta? Oliko tarpeeks monimutkaisesti kysytty :D

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Mainos
_
__

_
Member
_
12. elokuuta 2012 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > spl dynamics tc-704 vahvistimen kykeminen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy