User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 08:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tarjoa google+ kutsuja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarjoa Google+ Kutsuja
  Siirry:

Hoitakaa kutsujen lähettely yksityisviesteillä. Säännöt edellyttää näin ja lisäksi mukavampi kun ei täyty sposti spämmistä. ;)
Kirjoittaja Viesti
Member

3 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Google+ kutsuja

Eli jos olet kutsua vailla, laita pm:nä s-posti osoite.

Tämä siksi koska olen huomannut monien kyselevän google+ kutsua, eli annetaa ne jos meillä niitä on...

Jos haluat myös jakaa kutsuja niin ilmoita minulle privana niin lisään sinut listaan.

kutsuja:
Tomba_76
jani1987
repino

Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2011 @ 15:44

abehielbilly
Newbie
_
11. heinäkuuta 2011 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tänne jos löytyy!!

kiitokset..

*edit by Quiote*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2011 @ 12:44

Moderator

14 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hoitakaa kutsujen lähettely yksityisviesteillä. Säännöt edellyttää näin ja lisäksi mukavampi kun ei täyty sposti spämmistä ;)

Keskustelualueiden säännöt

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Member

3 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kerbo:lle laitettu kutsu.

Member

3 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valdos:lle laitettu kutsu.

Member

3 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ettane:lle laitettu kutsu.

Member

3 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2011 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
akukalle:lle annettu kutsu

Junior Member
_
12. heinäkuuta 2011 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitokset Tomba_76 !:)
ettane
Member

1 tuotearvio
_
12. heinäkuuta 2011 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thanks Tomba_76 :)

- On se vaan surkeaa kun ei tajua näistä jutuista juurikaan mitään -
Member

3 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2011 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Michelola:lle laitettu kutsu.

Senior Member

13 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2011 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saisko kutsua?

Senior Member

5 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2011 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minnäe kaepoesin.
On jo ajettu ohjelma kännykkään.

Internet, Vapaitten ihmisten tapa elää ilman rajoja tai Rajoituksia, ajatus Joka säilyy..
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2011 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tomba_76:
kerbo:lle laitettu kutsu.
Kiitoksia Tomba_76:lle!!!

Member

3 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2011 @ 07:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bodomed:lle laitettu kutsu.

Member

3 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2011 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
J-lalli:lle laitettu kutsu.

Member

3 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2011 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aikarjal:lle laitettu kutsu.

aikarjal
Newbie
_
13. heinäkuuta 2011 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Tomba_76:lle. Minulta voi myös pyytää kutsuja tarvittaessa.
aikarjal
Newbie
_
14. heinäkuuta 2011 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ville1052:lle ja yamaneko:lle laitettu kutsut.
aikarjal
Newbie
_
15. heinäkuuta 2011 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TemeTee:lle, ivelak:lle, ranska:lle laitettu kutsut.
Senior Member

13 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2011 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oo saanu kutsua...

aikarjal
Newbie
_
15. heinäkuuta 2011 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
shelby:lle laitettu kutsu
Doomeri
Newbie
_
15. heinäkuuta 2011 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku laittaa kutsua minulle?

Olisin syvästi kiitollinen.
Newbie
_
15. heinäkuuta 2011 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielelläni ottaisin kutsun Google+ :aan

*edit ei maileja suoraan tänne - Betrayed*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. heinäkuuta 2011 @ 11:05

Member

3 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2011 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei e-soitteita ketkuun, laittakaa ekapostauksen mukaan priva viestinä niin laitetaan kutsut.

Mainos
_
__

_
Doomeri
Newbie
_
15. heinäkuuta 2011 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia Tomba_76:lle

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tarjoa google+ kutsuja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy