User Käyttäjä Salasana  

torstai 24.7.2025 / 05:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tulostin ei tulosta, skannaa kyllä ym.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tulostin ei tulosta, skannaa kyllä ym.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tms_
Newbie
_
5. helmikuuta 2010 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tällainen hp deskjet F2180-monitoimilaite. Ongelmani on, että se ei suostu tulostamaan tällä koneella (toisella koneella kyllä toimii). Yhteys koneen ja tulostimen välillä näyttäisi silti toimivan. Olen asennellut ajureita vaikka kuinka monta kertaa uudelleen... Joskus tässä asennuksella tulee "vakava virhe".

Tulostimen työlistaan tulee ne "tulostustyöt", tilan kohdalla lukee "tulostaa", mutta mitään ei tapahdu. Välillä on ongelmia poistaa näitä töitä listasta.

Oon kokeillut restartata ohjauspaneelista taustatulostusohjainta.

Vista Home Premium.

Mistäköhän voisi olla kyse?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2010 @ 17:22

maikkimaa
Junior Member
_
19. helmikuuta 2010 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama vika mulla, täältä en saanut vastausta mutta epäilen että ohjelma josta yrität tulostaa ei "tue" ko tulostinta. Pystyn tulostamaan kaikista muista ohjelmista paitsi Passelista, se on vanhin ohjelma joka on käytössä (2007). Uuden tulostimen hankittuani (HP) ongelmat alkoivat!
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tulostin ei tulosta, skannaa kyllä ym.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy