User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 17:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > wd mybookworlrdedition (blue rings) toimimaan ilman mionettiä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WD MyBookWorlrdEdition (blue rings) toimimaan ilman mionettiä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Herratopi
Newbie
_
21. toukokuuta 2010 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi ongelma tuon WD:n My Book World Editionin kanssa.

Minulla on mennyt jo hermot tuon hitaan mionetin kanssa. Nyt täytyisi saada kyseinen kovalevy toimimaan normaalina verkkokovalevynä.

Koneen käyttöjärjestelmänä on Vista ja levy on kytketty kytkimen kautta koneeseen.

Tällä hetkellä pääsen levylle normaalisti mionetin kanssa. Ja kun olen kertaalleen kirjautunut mionetin kanssa ja sen jälkeen kirjutunut mionetistä ulos. Löydän levyn tietokone---> yhdistä verkkoasemaan--->ja levyn polku jolloin pääsen levylle. Mutta tämä tapahtuu siis vasta kun olen kirjautunut kertaalleen mionettiin ja pois. Jos en kirjaa itseäni mionettiin ja etsin levyä se löytää sen mutta kysyy jotakin salasanaa josta ei ole hajuakaan (salasana mielestäni joku windowsin oma mutta siihen ei käy yhtään mikään asettamani)

Tarpeet:
Täytyisi näkyä omassa tietokoneessa koko ajan.
Levyllä pitäisi olla käyttäjä tunnus ja salasana, jota kysytään levyä klikatessa.
Ja toimii siis ilman tuota mionet ohjelmaa.

Löysin jotain todella monimutkaisia ohjeita joista en päässyt alkuunkaan kiinni.
Oman englannin osaamisen ja osaamisen tietokoneen kanssa.

Olen perus tietokoneen käyttäjä joten kertokaa mahdollisimman selkeesti ja yksinkertaisesti miten homma hoituu. Ja ohjeet mielusti suomen kielellä koska englantia en juurikaan osaa.
Kiitos etukäteen!
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > wd mybookworlrdedition (blue rings) toimimaan ilman mionettiä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy