User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 16:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > youtube ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Youtube ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juhis82
Junior Member
_
23. kesäkuuta 2013 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin etsiä sopivaa aluetta mutta nyt ei oikein leikannut, joten anteeksi jos tuli väärälle alueelle

Elikkäs ongelma on sellainen kun yritin mennä Samsung 8005 television kanssa youtubeen. Kirjautumisvaiheessa se pyytää menemään osoitteeseen youtube.com/active ja antamaan koodin.

No menin tuohon osoitteeseen, mutta sitten youtube antaa tälläisen ilmoituksen "
Tämä tili on suljettu vakavien tai toistuvien yhteisön sääntöjen rikkomuksien ja/tai tekijänoikeusloukkausväitteiden vuoksi." vaikken edes ole kirjautunut sisälle youtubeen.

Sikäli outoa kun itse en ole koskaan ladannut youtubeen mitään videoita. Ellen ole siinä tehnyt sitten väärin että olen tehnyt soittolistoja youtubesta löydetyistä videoista, mutta eikös se ole sallittu mun tietääkseni. Siis tehdä soittolistoja videoista joita sieltä löytyy. Ja jos tili on suljettu niin eihän mun pitäisi sillon päästä edes kirjautumaan sisälle

Edit: Kokeilin laittaa samalla tunnuksella kännykän kautta ja onnistui. Joten nyt en tajua missä voi vika olla, koska jos se on tunnuksesta kiinni niin sillonha ei pitäisi onnistua millään laitteella

Eli osaisko joku sanoa missä vika?
Tepsu9
Senior Member
_
23. kesäkuuta 2013 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole vielä ehtinyt tuota kirjautumisvaihetta kokeilla 2-viikkoa sitten ostetussa 8005 sarjalaisessa. Toisaalta sitä youtubea voi käyttää ilman kirjautumistakin sinne jollei omia soittolistoja halua muokata.
Täytyy kokeilla vielä tänään tuota kirjautumishommaa.

Edit:
Tuli kokeiltua tuo homma. Ensin menin youtubeen ilman kirjautumista ja sitten tuolla activointi hommalla ilman ongelmia. Olen joskus tehnyt tuonne jonkun soittolistan aikoja sitten eikä tullut sen kanssa nyt ongelmia. Joten kysymykseesi en nyt osaa sanoa että mikä mättää.

Muillakin on noita samoja ongelmia.
http://www.google.fi/search?client=oper...iw=1276&bih=674

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2013 @ 15:36

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > youtube ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy