User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > avast! - tuki ja keskustelu > avast
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avast
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hesaboy86
Suspended permanently
_
6. helmikuuta 2012 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä minun kannattaisi tehdä minulla on toi windows 7 asensin avastin se ei ei pysty hakemaan päivityksiä mitä teen tää ollut ainainen ongelma avastinkaa oon tällähetkellä käyttänyt mikrosoft security essentialssia
HeQu
Member

2 tuotearviota
_
6. helmikuuta 2012 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
melko sekavaa tekstiä, ootko juonu liikaa energiajuomia?.

kai poistit ensin sen microsoft se:n ennenkuin asensit avastin?

ja kai rekisteröit sen avastin? ei se mitään maksa. pistät tietoihin vain jonkun e-mail osoitteen, ei sieltä koskaan mitään postia tule kuitenkaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2012 @ 00:37

rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. helmikuuta 2012 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hesaboy86:
mitä minun kannattaisi tehdä minulla on toi windows 7 asensin avastin se ei ei pysty hakemaan päivityksiä mitä teen tää ollut ainainen ongelma avastinkaa oon tällähetkellä käyttänyt mikrosoft security essentialssia
No aivan ekana kannattaa opetella käyttämään välimerkkejä koska on ihan hirveeta luettavaa tuollainen teksti ilman pisteitä tai pilkkuja.

Kokeileppa ladata ja asentaa se Avast vielä tästä . Ja ethän sä koita asentaa sitä samaan aikaan sen mikkisoftan security ohjelman kanssa? Koneella ei voi/saa/kannata olla kuin yksi virustorjunta kerrallaan. Jos edellä mainitut ei toimi niin lataa tuosta tuo normiversio, päivitä virustietokanta ja skannaa kone täydellä tarkastuksella läpi. Ilmottele miten kävi..

Ps:Tuli vielä mieleen että ethän sä ole blokannu Avastia palomuurista niin ettei se saa yhteyttä nettiin?

EDIT: ja kato HeQu kerkis ennen mua ..

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2012 @ 00:42

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
6. helmikuuta 2012 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Unohda Avast ja ala käyttämään sitä MSE..... Jos Avast ei päivitä niin sitä ei kannata asentaa....
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > avast! - tuki ja keskustelu > avast

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy