User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 23:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > avast! - tuki ja keskustelu > avast! -tilaus herjaa olevansa vanhentunut?!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
avast! -tilaus herjaa olevansa vanhentunut?!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
fallu
Newbie
_
13. huhtikuuta 2013 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli ostin 16.3.2013 lisenssin avast! Pro Antivirus - 1 PC, 1 Year - tuotteeseen ja nyt tänään kun asensi uuden päivityksen alkoi herjaamaan että tilaus vanhentunut!

jostain syystä en pääse kirjautumaan avastin foorumille pyytämään apua kun eivät niiden antamat tunnukset tunnu toimivan, ja väittävät vielä että mun sähköpostia, millä oon tilauksenikin tehnyt ei oo sinne rekisteröitynä?!?! Itse ohjelmakin pyytää koko ajan niitä h*lvetin tunnuksia, eikä tunnu toimivan....

mikähän tässäkin nyt neuvoksi?
Senior Member

11 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2013 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tee vaikka uusi sähköposti ja tunnus avastin foorumille. Olet kai saanut vahvistussähköpostin silloin kun rekisteröidyit foorumille? Jos et niin katso roskaposti kansiosta jos se olisi mennyt sinne. Muussa tapauksessa suosittelen tekemään uuden tunnuksen.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > avast! - tuki ja keskustelu > avast! -tilaus herjaa olevansa vanhentunut?!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy