User Käyttäjä Salasana  
   
lauantai 18.5.2024 / 23:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > avast! - tuki ja keskustelu > avasti haitaksi
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
avasti haitaksi
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
AlexisW
Member
_
15. helmikuuta 2014 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avasti on roskaa jota kenenkään ei pidä koskaan ladata. Kun siihen erehdyin ei ole vieläkään saanut konetta kuntoon.
R4ndom1
Member
_
15. helmikuuta 2014 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten et ole saanut konetta kuntoon? Minulla ei ole koskaan ollut mitään suurempia ongelmia Avastin kanssa.
AlexisW
Member
_
15. helmikuuta 2014 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti R4ndom1:
Miten et ole saanut konetta kuntoon? Minulla ei ole koskaan ollut mitään suurempia ongelmia Avastin kanssa.
Se on se Mailshield. Ei muuten. Että piti minun pöllön sitä klikata. Sen jälkeen ei ole tiettyjä maileja saanut auki. Microsoft ei piittaa pätkääkään. Laittaa neuvoja joilla ei tee mitään tai ei neuvo ollenkaan. Maailman tappiin kai sa aodotta avastausta.
Mainos
_
__
 
_
Moderator

5 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2014 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AlexisW:
Se on se Mailshield. Ei muuten. Että piti minun pöllön sitä klikata. Sen jälkeen ei ole tiettyjä maileja saanut auki. Microsoft ei piittaa pätkääkään. Laittaa neuvoja joilla ei tee mitään tai ei neuvo ollenkaan. Maailman tappiin kai sa aodotta avastausta.
Ei jatketa enää neljännellä avauksella tämän asian jauhamista.
Microsoft ei ole mitenkään syyllinen ongelmiisi.
Lukkoon.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > avast! - tuki ja keskustelu > avasti haitaksi
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy