APUA: Uudet headsetit max. 100?
|
|
iamcasper
Junior Member
|
4. huhtikuuta 2012 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2012 @ 16:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuista Siberia V2:set tai Carchariakset. Siberia on aina varma valinta, ei niitä turhaan niin paljon ihmisillä ole.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
4. huhtikuuta 2012 @ 21:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Rauta:AsRock P67 Pro3 >< Intel Core i5 2500K + Silver Arrow SB-E >< Asus DirectCU II GTX570 >< OCZ Agility 60GB >< Samsung Spinpoint F3 1TB >< XFX 650W >< CoolerMaster Storm Enforcer
Lisälaitteet: BenQ G2420HDB x2 >< Steelseries Sensei >< Ducky Shine MX Black >< Steelseries Diablo III Mousepad >< Steelseries Siberia V2
Muuta sälää: Playstation 3 80GB >< Driving Force GT >< Huawei Ascend P6
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
5. huhtikuuta 2012 @ 07:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce: Itse en ehkä tuohon hintaan ostaisi Siberioita, ihan jonkun verran ylihinnoitellut.
Tekisin ehkä näin että ottaisin Carchariakset sekä lisäksi todella hyvän äänikortin tietokoneeseen (jos siis sulla on pöytäkone)
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...tin-PCI-vaylaan
Siberiatko ylihinnoitellut? mielestäni 60-70e (paikasta riippuen) ei ole paha.
Tuosta äänikortista niin itse hankin vähät aika sitten xonarin enkä huomannut Bose Around ear tasoisilla hifiluureilla eroa integroituun. Lähiaikoina pitäisi tulla HD518 postiin, katsotaan löytyykö sillä eroja.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
5. huhtikuuta 2012 @ 08:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce: Itse en ehkä tuohon hintaan ostaisi Siberioita, ihan jonkun verran ylihinnoitellut.
Tekisin ehkä näin että ottaisin Carchariakset sekä lisäksi todella hyvän äänikortin tietokoneeseen (jos siis sulla on pöytäkone)
Siberiatko ylihinnoitellut? mielestäni 60-70e (paikasta riippuen) ei ole paha.
Tuosta äänikortista niin itse hankin vähät aika sitten xonarin enkä huomannut Bose Around ear tasoisilla hifiluureilla eroa integroituun. Lähiaikoina pitäisi tulla HD518 postiin, katsotaan löytyykö sillä eroja.
Siis sitä vain meinasin että ovat 80? verkkiksessä kun ne on taas about 60? Jimmsissä.
Jotenkin outoa että huomannut mitään eroa kun kuitenkin sitä niin paljon suositellaan ja lähes kaikkien ostaneiden mielestä se on reilusti parempi kuin integroitu.
Rauta:AsRock P67 Pro3 >< Intel Core i5 2500K + Silver Arrow SB-E >< Asus DirectCU II GTX570 >< OCZ Agility 60GB >< Samsung Spinpoint F3 1TB >< XFX 650W >< CoolerMaster Storm Enforcer
Lisälaitteet: BenQ G2420HDB x2 >< Steelseries Sensei >< Ducky Shine MX Black >< Steelseries Diablo III Mousepad >< Steelseries Siberia V2
|
iamcasper
Junior Member
|
6. huhtikuuta 2012 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce: Itse en ehkä tuohon hintaan ostaisi Siberioita, ihan jonkun verran ylihinnoitellut.
Mulla on jo älyttömän hyvä kone kaikin puolin + ostan lahjakortilla niin onko mitään väliä.
|
GamerAce
Member
2 tuotearviota
|
6. huhtikuuta 2012 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iamcasper: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti GamerAce: Itse en ehkä tuohon hintaan ostaisi Siberioita, ihan jonkun verran ylihinnoitellut.
Mulla on jo älyttömän hyvä kone kaikin puolin + ostan lahjakortilla niin onko mitään väliä.
Onko sulla jo erillinen äänikortti? Jos on niin ei kannata tuota ostaa, mutta jos käytät emolevyn integroitua voit kyllä harkita tuota koska sillä pitäisi saada paljon parempi äänenlaatu.
Kokemuksia täällä: http://murobbs.plaza.fi/kayttajien-tuot...kkurahalla.html
Toki myös pelkät Siberiat ovat hyvä vaihtoehto, itseltäkin löytyy. Päätä itse mikä vaikuttaa paremmalta.
|
Member
10 tuotearviota
|
14. huhtikuuta 2012 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|