Kuulokkeet + Äänikortti 130?
|
|
Zakettaja
Member
4 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2013 @ 20:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Otsikko kertookin aiheeni hyvin tiivistettynä. Eli kuulokkeet ja äänikortti olisi hankintalistalla. Budjettina tuo 130?. Voi joustaa parilla kympillä suuntaan jos toiseen. Koneella pelailen, katson leffoja ja satunnaisesti kuuntelen musiikkia, eli ihan perus kauraa. Tällä hetkellä integroitu äänikortti ja SteelSeriesin 3H:t, joten uskoisin, että muutos on melko suuri.
Kiitoksia jo etukäteen.
M5A97 LE R2.0 | FX-8320 | 8GB 1600MHz DDR3 | GTX 560 TI | Nexus Value 430w | CM Elite 430 | WD 500Gt SATA III
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2013 @ 20:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2013 @ 20:42
|
Moderator
6 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2013 @ 21:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannatetaan. ^^
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Zakettaja
Member
4 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2013 @ 21:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Epäillyttää nyt kyllä pahasti. Ovatko nuo halvat kopiot sitten niin hyvät?
M5A97 LE R2.0 | FX-8320 | 8GB 1600MHz DDR3 | GTX 560 TI | Nexus Value 430w | CM Elite 430 | WD 500Gt SATA III
|
Moderator
6 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2013 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Zakettaja
Member
4 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2013 @ 18:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2013 @ 18:41
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2013 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zakettaja: Oiskos Xonar DGX + Sennheiser HD 518 setistä mihinkään? Hintaa tulisi Verkkokauppa.com:ista ostettuna 159.80?
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...I-Express-vayla
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...-518-kuulokkeet
Minulla oli joskus noi HD518:set, joita käytin paljolti Xonar DG:n kanssa. En ollut ollenkaan tyytyväinen, itse maksoin 100 euroa niistä luureista. Ääni oli jotenkin lattea ja sellainen, saattaa ehkä jotakuta miellyttää mutta ei oikein minua. Samaan aikaan käytössä oli myös Bosen around earit, jotka olivat omaan korvaan paremmat. Senkut myin sitten aika äkkiä.
Ja nyt mitä muistikuvia vielä senkuista on niin voisin sanoa, että ainakin omaan mieleen superluxit ovat paremmat.
ps. Tosiaan, netti on täynnä pullollaan positiivisia arvioita superluxeista eikä suotta.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
Zakettaja
Member
4 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2013 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend: Minulla oli joskus noi HD518:set, joita käytin paljolti Xonar DG:n kanssa. En ollut ollenkaan tyytyväinen, itse maksoin 100 euroa niistä luureista. Ääni oli jotenkin lattea ja sellainen, saattaa ehkä jotakuta miellyttää mutta ei oikein minua. Samaan aikaan käytössä oli myös Bosen around earit, jotka olivat omaan korvaan paremmat. Senkut myin sitten aika äkkiä.
Ja nyt mitä muistikuvia vielä senkuista on niin voisin sanoa, että ainakin omaan mieleen superluxit ovat paremmat.
ps. Tosiaan, netti on täynnä pullollaan positiivisia arvioita superluxeista eikä suotta.
Nopiaan kun nettiä selaili, niin näyttäisi, että olet ainoa joka noista Sennheisereista ei tykkäisi :)
|
Uppmas
Senior Member
|
22. helmikuuta 2013 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli on pakko saada joku ''huippubrändituote'', kun ei tahdo uskoa?
Täältä ääni Luxeille t: kokemus.
Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2013 @ 23:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uppmas: Eli on pakko saada joku ''huippubrändituote'', kun ei tahdo uskoa?
Varmaan ole noita Senkkuja edes kokeillut?
Erityyppiset kuin luxit ääneltään, huomattavasti rennommat nimittäin.
Rakenne tukevampi ja snadisti mukavammat. Pidempiin sessioihin varmasti mukavammat kuin superluxit.
|
Uppmas
Senior Member
|
22. helmikuuta 2013 @ 23:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Uppmas: Eli on pakko saada joku ''huippubrändituote'', kun ei tahdo uskoa?
Varmaan ole noita Senkkuja edes kokeillut?
Erityyppiset kuin luxit ääneltään, huomattavasti rennommat nimittäin.
Rakenne tukevampi ja snadisti mukavammat. Pidempiin sessioihin varmasti mukavammat kuin superluxit.
Veluuripadit auttaa, ja ehdotettu jo.
Oletko itse juuri noita Senkkuja kokeillut? (tai Superluxeja?)
Itse olen astetta parempia kokeillut, ei ollut sen ihmeellisempi kuin tämäkään, joten en usko astetta alemmankaan olevan.
Olen myös huomannut tämän rautatankomallin olevan tukevampi kuin tuo, mikä nimeltään mahtaakaan olla.
Ja tähän loppuun, niin kyllä tuo tunnettavuustaipuvuus näkyy läpi.
Jos pääsee jossain kokeilemaan monia, niin kannattaa. Sillä saa itselle hyvän.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2013 @ 23:50
|
Uppmas
Senior Member
|
22. helmikuuta 2013 @ 23:45 |
Linkki tähän viestiin
|
tupla...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2013 @ 23:45
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2013 @ 23:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuri noita.
Kumpikaan ei ole huono valinta, vaan parannusta tulee kummassakin tapauksessa. Esitetyt vaihtoehdot eroavan vaan aika selvästi ääniltään.
Toisaalta parinkympin kuulokkeet voi vaikka lahjoittaa eteenpäin jos ei nappaa. Pienehkö menetys.
|
Uppmas
Senior Member
|
22. helmikuuta 2013 @ 23:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Juuri noita.
Kumpikaan ei ole huono valinta, vaan parannusta tulee kummassakin tapauksessa. Esitetyt vaihtoehdot eroavan vaan aika selvästi ääniltään.
Toisaalta parinkympin kuulokkeet voi vaikka lahjoittaa eteenpäin jos ei nappaa. Pienehkö menetys.
Niin on.
Itse taas tykkäsin Luxien tyylistä enemmän.
Mutta kuten sanoin, jos pääsee testaamaan jossain, niin kannattaa.
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
23. helmikuuta 2013 @ 10:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci: Juuri noita.
Niimpä eroavat ja kuten aiemmin sanoin, joku saattaa tykätä senkuista enemmän. Itselle superluxit olivat kuitenkin parempi vaihtoehto.
Käyttömukavuudesta sen verran, että taitaa HD518 olla pidemmillä sessioilla superluxeja parempi, vaikka luxeihin olisi AKG:n velour padit laitettu - näissä tuntuu ainakin uutena olevan puristusta päähän aikalailla.
Ja Zakettaja, kyl minäkin ihan senkuista tykkäsin, mutta eivät olleet omaan korvaan parhaat mitä hintaan saa :)
|