User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 11:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > mekaanista näppäimistöä
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mekaanista näppäimistöä
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
TupeB
Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mekaanista näppistä pelaamiseen mutta myös kirjoittamiseen olen etsimässä...
Taustavalaisu ainakin pitäisi olla. Tässä nyt oon miettiny Razerin BWU:n ja Mionix Zibal 60:sen välillä. Razerin laatu ei kuitenkaan oikein vakuuta sen perusteella mitä oon lukenut. Mitä muut suosittelisi? Mahtaako muilta valmistajilta löytyä ko. kriteerit täyttäviä näppiksiä?

Kiitokset :)
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
27. elokuuta 2011 @ 20:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon ollu todella tyytyväinen logitechin G15 näppikseen ja mitä oon kuullu niin G19 on vielä parempi, G19 näppistä saa kodin anttilasta 99?, mikä on halvin hinta mitä oon mistään löytänyt. Tässä vielä linkki näppikseen http://www.logitech.com/en-us/gaming/mice-keyboard-combos/devices/4956.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
TupeB
Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Ite oon ollu todella tyytyväinen logitechin G15 näppikseen ja mitä oon kuullu niin G19 on vielä parempi, G19 näppistä saa kodin anttilasta 99?, mikä on halvin hinta mitä oon mistään löytänyt. Tässä vielä linkki näppikseen http://www.logitech.com/en-us/gaming/mice-keyboard-combos/devices/4956.
Itsekkin aluksi katsoin tuota kun oli niin hyvä tarjous Anttilalla, mutta päätin kuitenkin kokeilla jotain mekaanista näppäimistöä. Eli jos jollain on kokemusta niistä niin voi suositella tai olla suosittelematta ;)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > mekaanista näppäimistöä
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy