User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 02:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > näppäimistö
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näppäimistö
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 01:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi siis aika hankkiutua eroon vanhasta langattomasta näppäimistöstä ja hankkia tilalle uusi.

Olen miettinyt joko normaalia tai mekaanista.

Onko mekaaniset todellakin niin hyviä kuin sanotaan. Ainoa haittapuoli mitä itse olen havainnut on äänekkyys.

Eli siis; budjetti 100e, aika maksimi.
Olen miettinyt logitechin g105, jos en mekaanista aio hankkia, silti olen mekaanisten puoleen kääntymässä.

Jos mekaanista, niin mieluusti ruskeilla painikkeilla. (Ymmärtääkseni ne ovat siis
toiseksi löysimmät?)

e: Yksi toive olisi ledit näppäimissä, mutta tämä ei ole pakollinen. Ilmankin on tähän asti pärjätty.

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2014 @ 01:59

Moderator

6 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2014 @ 02:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mekaanisista: http://murobbs.plaza.fi/rauta/787431-me...ppaimistot.html Ruskeat ovat toiseksi "löysin", mutta täysin erilainen kuin punainen, jossa on sama jäykkyys.

Ite oon tykänny mekaanisesta (siniset kytkimet), mutta saa tässä ehkä vähän hullukin olla jotta hinnan voi täysin perustella. :) Mekaanista kannattaa ehdottomasti koittaa jossain ennen ostamista, jos vain mahdollista.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Junior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 03:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Mekaanisista: http://murobbs.plaza.fi/rauta/787431-me...ppaimistot.html Ruskeat ovat toiseksi "löysin", mutta täysin erilainen kuin punainen, jossa on sama jäykkyys.

Ite oon tykänny mekaanisesta (siniset kytkimet), mutta saa tässä ehkä vähän hullukin olla jotta hinnan voi täysin perustella. :) Mekaanista kannattaa ehdottomasti koittaa jossain ennen ostamista, jos vain mahdollista.
Koittaminen on luultavasti pois suljettu vaihtoehto. Se näppäinten valinta siinä huolettaakin, ja toinen on mekaanisista lähtevä suhteellisen kova naputus(?). Sinisiä tai ruskeita olen miettinyt. Tiedä siitä sitten. Tosin voisi tyytyä normaaliin näppäimistöön, eli aikaisemmin mietgimääni g105. Se kuitenkin olisi varmempi valinta, edullisempi ja silti paljon parempi kuin nykyinen.

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2014 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Mekaanisista: http://murobbs.plaza.fi/rauta/787431-me...ppaimistot.html Ruskeat ovat toiseksi "löysin", mutta täysin erilainen kuin punainen, jossa on sama jäykkyys.

Ite oon tykänny mekaanisesta (siniset kytkimet), mutta saa tässä ehkä vähän hullukin olla jotta hinnan voi täysin perustella. :) Mekaanista kannattaa ehdottomasti koittaa jossain ennen ostamista, jos vain mahdollista.
Koittaminen on luultavasti pois suljettu vaihtoehto. Se näppäinten valinta siinä huolettaakin, ja toinen on mekaanisista lähtevä suhteellisen kova naputus(?). Sinisiä tai ruskeita olen miettinyt. Tiedä siitä sitten. Tosin voisi tyytyä normaaliin näppäimistöön, eli aikaisemmin mietgimääni g105. Se kuitenkin olisi varmempi valinta, edullisempi ja silti paljon parempi kuin nykyinen.
Sinisistä todellakin lähtee luja ääni, jota on usein jopa kirjoituskoneeseen verrattu. Punaiset, ruskeat ja mustat pystyy hiljentämään vaimennuskumeilla, mutta toisten mielestä kirjoitustuntuma siinä hieman kärsii.

Jos koet että kalvokytkin riittää, niin kannattaa pitäytyä siinä, ellei pääse mekaanisia testailemaan.
Jos liki äänetöntä halutaan, niin kannattaa tutustua saksikytkimiin, jollaiset kannettavissakin on.

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
Junior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Mekaanisista: http://murobbs.plaza.fi/rauta/787431-me...ppaimistot.html Ruskeat ovat toiseksi "löysin", mutta täysin erilainen kuin punainen, jossa on sama jäykkyys.

Ite oon tykänny mekaanisesta (siniset kytkimet), mutta saa tässä ehkä vähän hullukin olla jotta hinnan voi täysin perustella. :) Mekaanista kannattaa ehdottomasti koittaa jossain ennen ostamista, jos vain mahdollista.
Koittaminen on luultavasti pois suljettu vaihtoehto. Se näppäinten valinta siinä huolettaakin, ja toinen on mekaanisista lähtevä suhteellisen kova naputus(?). Sinisiä tai ruskeita olen miettinyt. Tiedä siitä sitten. Tosin voisi tyytyä normaaliin näppäimistöön, eli aikaisemmin mietgimääni g105. Se kuitenkin olisi varmempi valinta, edullisempi ja silti paljon parempi kuin nykyinen.
Sinisistä todellakin lähtee luja ääni, jota on usein jopa kirjoituskoneeseen verrattu. Punaiset, ruskeat ja mustat pystyy hiljentämään vaimennuskumeilla, mutta toisten mielestä kirjoitustuntuma siinä hieman kärsii.

Jos koet että kalvokytkin riittää, niin kannattaa pitäytyä siinä, ellei pääse mekaanisia testailemaan.
Jos liki äänetöntä halutaan, niin kannattaa tutustua saksikytkimiin, jollaiset kannettavissakin on.
Mekaanisia en pääse testailemaan, ja sen verran kyllä epäilyttää, että taidan pysyä ihan perus näppäimistössä. Toisaalta houkuttaisi, mutta pitäisi päästä jokaista kytkin tyyppiä erikseen kokeilemaan, että osaisi päättää. Näppäintuntuma ei niin huoleta, sillä se tulee kuitenkin olemaan erilainen jokaisessa näppäimistössä, mutta äänen tuotto huolettaa enemmän.

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
Uppmas
Senior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyypillisesti mekaanisten hyötyjä liioitellaan ja haittoja väheksytään.

Itse pidän MX-redien lineaarisesta ja kevyestä näppäintuntumasta selkeästi enemmän kuin normi kumikalvonäppiksen tuntumasta, mutta kyllä sillä kumikalvonäppikselläkin pärjäisi ihan hyvin.

Suurin osa mekaanisten näppäimistöjen äänestä tulee näppäimien pohjaan lyönnistä (koska mitään vaimenninta kumikalvonäppiksen tapaan ei vakiona ole, O-renkaat auttavat mutta ne täytyy lähes poikkeuksetta ostaa erikseen esim. rautakaupasta) ja yleensäkin osien hinkkaamisesta toisiaan vasten.

Toisin sanoen, mitä ''hakkavampi'' kirjoitustyyli niin sitä enemmän ääntä lähtee.
Jos ei erityisesti tykkää kytkimen tuntumasta niin kannattaa pysytellä ihan vaan tavallisissa.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2014 @ 15:32

Member

4 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2014 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voin ainakin itse suositella Logitech G710+. Ruskeat kytkimet, valkoiset ledit ja vaimennusrenkaat valmiiksi asennettuna.

Itseä vähän huoletti hinta ennen ostoa, mutta nyt parin kuukauden jälkeen tuntuu että tämä on yksi parhaista hankinnoista joita viimevuonna tuli tehtyä.

Edit. Maksaa tällä hetkellä 139.90?, meneekö liiasti yli budjetin? Noita on välillä ollut tarjouksessa 119?...

Intel Core i5 2500k @ 4.7 GHz | KÜHLER H2O 620 | Kingston Hyper-X 4x4GB DDR3 1600 MHz Dual-channel | R9 290 Crossfire, cooled by Arctic Accelero Hybrid | 2x OCZ Agility 3 60Gt RAID0 | Kovalevyjä ~13 TB | Gigabyte Z77X-UP7 | Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2014 @ 19:06

Junior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti khandaras:
Voin ainakin itse suositella Logitech G710+. Ruskeat kytkimet, valkoiset ledit ja vaimennusrenkaat valmiiksi asennettuna.

Itseä vähän huoletti hinta ennen ostoa, mutta nyt parin kuukauden jälkeen tuntuu että tämä on yksi parhaista hankinnoista joita viimevuonna tuli tehtyä.

Edit. Maksaa tällä hetkellä 139.90?, meneekö liiasti yli budjetin? Noita on välillä ollut tarjouksessa 119?...
Taitaa sen verran mennä yli. Ja taidan muutenkin pysyä noissa ihan tavallisissa näppäimissä. Nyt sitten päättämään luultavasti sidewinder x4 ja g105 väliltä.

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
Uppmas
Senior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti khandaras:
Voin ainakin itse suositella Logitech G710+. Ruskeat kytkimet, valkoiset ledit ja vaimennusrenkaat valmiiksi asennettuna.

Itseä vähän huoletti hinta ennen ostoa, mutta nyt parin kuukauden jälkeen tuntuu että tämä on yksi parhaista hankinnoista joita viimevuonna tuli tehtyä.

Edit. Maksaa tällä hetkellä 139.90?, meneekö liiasti yli budjetin? Noita on välillä ollut tarjouksessa 119?...
Taitaa sen verran mennä yli. Ja taidan muutenkin pysyä noissa ihan tavallisissa näppäimissä. Nyt sitten päättämään luultavasti sidewinder x4 ja g105 väliltä.
Sidewinder X4.

Kaikki tuotteet jotka sisältävät huonoja elkoja, ovat roskaa.
Corsair tunnetaan laajalti laadukkaana brändinä, jota se ei missään nimessä ole.
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2014 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ääni myös Sidewinder X4:lle

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
Junior Member
_
4. tammikuuta 2014 @ 23:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sidewinderin puoltajat, omia kokemuksia, arvosteluja vaiko jotakin muuta?

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2014 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Sidewinderin puoltajat, omia kokemuksia, arvosteluja vaiko jotakin muuta?
Sekä että. Sidewinderissä on erinomainen anti ghosting ominaisuus, eli voit painaa todella monta näppäintä pohjaan samanaikaisesti ja kaikki niistä rekisteröityy.

Näppäimistön tuntuma on erittäin hyvä ja näppäimistö on jämäkkä. Ainoa "miinus" on se, että kaikkia ei näppäimistön rannetuki miellytä. Itse en kokenut sitä ongelmaksi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Microsoft:
Microsoft's SideWinder X4 features multitouch technology that allows it to detect, and report ANY combination of QWERTY keys, up to 17 keys. Additionally, it can report 7 modifier keys, 1 hot key and 1 macro key, bringing the maximum number of reported keys to 26.


Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
Junior Member
_
5. tammikuuta 2014 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Sidewinderin puoltajat, omia kokemuksia, arvosteluja vaiko jotakin muuta?
Sekä että. Sidewinderissä on erinomainen anti ghosting ominaisuus, eli voit painaa todella monta näppäintä pohjaan samanaikaisesti ja kaikki niistä rekisteröityy.

Näppäimistön tuntuma on erittäin hyvä ja näppäimistö on jämäkkä. Ainoa "miinus" on se, että kaikkia ei näppäimistön rannetuki miellytä. Itse en kokenut sitä ongelmaksi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Microsoft:
Microsoft's SideWinder X4 features multitouch technology that allows it to detect, and report ANY combination of QWERTY keys, up to 17 keys. Additionally, it can report 7 modifier keys, 1 hot key and 1 macro key, bringing the maximum number of reported keys to 26.


Luin artikkelin kyseisestä näppäimistöstä ja ainoa asia mikä todellakin huolettaa on rannetuki. Onko se todella niin kehno? Itse näen sen sopivuuden vielä tärkeänä.

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.
Senior Member

2 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2014 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Sidewinderin puoltajat, omia kokemuksia, arvosteluja vaiko jotakin muuta?
Sekä että. Sidewinderissä on erinomainen anti ghosting ominaisuus, eli voit painaa todella monta näppäintä pohjaan samanaikaisesti ja kaikki niistä rekisteröityy.

Näppäimistön tuntuma on erittäin hyvä ja näppäimistö on jämäkkä. Ainoa "miinus" on se, että kaikkia ei näppäimistön rannetuki miellytä. Itse en kokenut sitä ongelmaksi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Microsoft:
Microsoft's SideWinder X4 features multitouch technology that allows it to detect, and report ANY combination of QWERTY keys, up to 17 keys. Additionally, it can report 7 modifier keys, 1 hot key and 1 macro key, bringing the maximum number of reported keys to 26.


Luin artikkelin kyseisestä näppäimistöstä ja ainoa asia mikä todellakin huolettaa on rannetuki. Onko se todella niin kehno? Itse näen sen sopivuuden vielä tärkeänä.
Omasta mielestäni se oli hyvä, mutta nämä tosiaan ovat mielipideasioita. Kannattaa kokeilla ennen ostoa, tai ottaa riski.

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
Junior Member
_
5. tammikuuta 2014 @ 01:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PalleTheBoy:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hamppukasvi:
Sidewinderin puoltajat, omia kokemuksia, arvosteluja vaiko jotakin muuta?
Sekä että. Sidewinderissä on erinomainen anti ghosting ominaisuus, eli voit painaa todella monta näppäintä pohjaan samanaikaisesti ja kaikki niistä rekisteröityy.

Näppäimistön tuntuma on erittäin hyvä ja näppäimistö on jämäkkä. Ainoa "miinus" on se, että kaikkia ei näppäimistön rannetuki miellytä. Itse en kokenut sitä ongelmaksi.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Microsoft:
Microsoft's SideWinder X4 features multitouch technology that allows it to detect, and report ANY combination of QWERTY keys, up to 17 keys. Additionally, it can report 7 modifier keys, 1 hot key and 1 macro key, bringing the maximum number of reported keys to 26.


Luin artikkelin kyseisestä näppäimistöstä ja ainoa asia mikä todellakin huolettaa on rannetuki. Onko se todella niin kehno? Itse näen sen sopivuuden vielä tärkeänä.
Omasta mielestäni se oli hyvä, mutta nämä tosiaan ovat mielipideasioita. Kannattaa kokeilla ennen ostoa, tai ottaa riski.
Sen verran kyllä epäilyttää, että vaikuttaa tuo g105 jotenkin varmemmalta valinnalta..

Intel i5 750 2,67 GHz / ASUS P7P55D LE / Arctic Cooling Arctic Freezer pro 7 Rev. 2 / Kingston HyperX 2x4GB 1333MHz DDR3 / MSI Radeon HD7870 2GB GDDR5 OC / Seagate Barracuda 500GB 7.2K / 120GB Kingston SSDNOW v300 / SuperFlower 550w / Bitfenix Outlaw.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2014 @ 02:54

arttun
Newbie
_
13. toukokuuta 2014 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tuli tilattua tuolta http://eco-toimistotarvikkeet.fi/tuotel...ja-nappaimistot sain samalla tilattua rannetuen ja hiiri ohjaimen. On ollut hiukan hartia kipuja mutta nyt on helpottanut!
Mainos
_
__
 
_
arttun
Newbie
_
22. toukokuuta 2014 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti arttun:
Itse tuli tilattua tuolta http://eco-toimistotarvikkeet.fi/tuotel...ja-nappaimistot sain samalla tilattua rannetuen ja hiiri ohjaimen. On ollut hiukan hartia kipuja mutta nyt on helpottanut!
Jaa no löytyyhän täältäkin http://proficient.fi Tälläinen ois kyllä kätevä jos illan istuaisia pitää :) http://proficient.fi/toimistotarvike/na...mitat-500x270mm
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > näppäimistö
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy