User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 01:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > pelikuulokkeet, siberia v2?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikuulokkeet, Siberia V2?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 00:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä olen tässä vähän aikaa pelaillut 9? kuulokkeilla ja nyt tukin siihen tulokseen että paremmat kuulokkeet on saatava. Olen huomannut että monen kehuvat SteelSeries Siberia V2 kuulokkeita, joten olen ihtekkin ruvennut niitä katsomaan. Onko siis kannattava ostos? Ja onko tuolla mahdollisuus erottaa suunnan mistä vihollinen tulee, jos ei niin onko tästä mitään apua: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/13948SIBSCBK

Eli tuolla sais vissiin virtuaalisen 7.1 äänijärjestelmän mutta onko tuosta mitään apua? toimiiko vai onko aivan turha? Onko kellään kokemuksia?

Eli ostanko siberia V2 vai ostanko Siberia V2 ja tuon Siberia Soundcard:in?

Niin vai ostanko uuden äänikortin kerralla? Ja tämä minun tietokoneen äänikortti on ihan tommonen perus 7.1, 4 vuotta vanha ja hiukan ehkä säröääntä tuottava.

Kiitos avusta ja muitakin kuulokkeita samasta hintaluokasta saa ehdottaa! Kuulokkeet tulevat pelaamiseen ja mikki on pakollinen!
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On hyvät kuulokkeet ja löytyy itseltäkin, mutta äänikortiksi ottaisin tämän link
joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ihan hyvä ehdotus, vaikken nuista paljoa tiedäkkään. Mutta sitte mulla on nuo mun 5.1 logitechin kaiuttimet niin voiko ne kytkeä tuohon äänikorttiin, vai mitä mää teen nuille mun kaiuttimille?

Ja muitakin ehdotuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan, mutta tuon äänikortin pitäs aika halpa olla!
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 11:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Smancin ehdottama äänikortti tukee 5.1 ääntä, siihen vaan :)
Hyvät kuulokkeet ovat nuo siberiat, itseltä löytyy ja en voi muuta kuin tyytyväinen olla.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta tossahan on vain 4 paikkaa, joten nitähän on liian vähän. Sillä kaiuttimet tarvii 3 ja kuulokkeet tarvii 2. Vai olenko väärässä?
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joonahie:
Mutta tossahan on vain 4 paikkaa, joten nitähän on liian vähän. Sillä kaiuttimet tarvii 3 ja kuulokkeet tarvii 2. Vai olenko väärässä?
No et sää niitä siinä samaan aikaan voi pitää..

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huonompi homma. Kun tällä tietokoneella on useampi käyttäjä niin menee sitte jatkuvaksi johtojen vaihteluksi.

Tai no ei se välttämättä haittaa, eihän siinä tarvi ku yhtä johtoa vaihdella edestakasin.
Vai toimiiko se sillee että vaihdan aina ne piuhat ennen pelaamista, vai meneekö liian hankalaksi?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2011 @ 13:07

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huonompi homma. Kun tällä tietokoneella on useampi käyttäjä niin menee sitte jatkuvaksi johtojen vaihteluksi.

Tai no ei se välttämättä haittaa, eihän siinä tarvi ku yhtä johtoa vaihdella edestakasin.
Vai toimiiko se sillee että vaihdan aina ne piuhat ennen pelaamista, vai meneekö liian hankalaksi?
En ihan täysin käsittäny.. mutta omasta mielestäni se ei ole kovin hankalaa vaihtaa piuhaa/piuhoja kun haluaa käyttääkkin kuulokkeita kajareiden sijaan. Sitä en ymmärtäny miten monta käyttäjää siihen liittyy.

joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä aika sekavasti selitin, ja muutenki sekoilin. Mutta hankin ainaki nuo kuulokkeet ja sitte tuon äänikortin jos rahaa jää. Mutta semmonen kysymys vielä että kai tuo käy mun tietokoneeseen? Ja mitä tietoja mun pitää laittaa tänne mun koneesta, että te voitte sanoa että passaako se :D?

Kun en oikein hyvä tietokoneiden kanssa ole niin taidan viedä koneen yhelle tuttavalle niin se vois laittaa sen kiinni.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä aika sekavasti selitin, ja muutenki sekoilin. Mutta hankin ainaki nuo kuulokkeet ja sitte tuon äänikortin jos rahaa jää. Mutta semmonen kysymys vielä että kai tuo käy mun tietokoneeseen? Ja mitä tietoja mun pitää laittaa tänne mun koneesta, että te voitte sanoa että passaako se :D?

Kun en oikein hyvä tietokoneiden kanssa ole niin taidan viedä koneen yhelle tuttavalle niin se vois laittaa sen kiinni.
Kerro emolevyn malli niin tiedetään sopiiko se. Emolevyn mallin näet vaikka Speccy -ohjelmalla.

joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:

Kerro emolevyn malli niin tiedetään sopiiko se. Emolevyn mallin näet vaikka Speccy -ohjelmalla.
Manufacturer http://www.abit.com.tw/
Model IP35-E (Intel P35+ICH9/R)
Version System Version
Chipset Vendor Intel
Chipset Model P35/G33/G31
Chipset Revision A2
Southbridge Vendor Intel
Southbridge Model 82801IB (ICH9)
Southbridge Revision 02

Tommoset sieltä kopioin. Että passaako?
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. kesäkuuta 2011 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Passaa ;) Kortti menee PCI-väylään, joita sulla taitaa olla 3.

joonahie
Junior Member
_
14. kesäkuuta 2011 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Passaa ;) Kortti menee PCI-väylään, joita sulla taitaa olla 3.
Kiitos paljon avusta. Ostanpa nyt ainakin nuo kuulokkeet ja varmaan tuon äänikortinkin.
LaLite
Newbie
_
10. heinäkuuta 2011 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kehdannut uutta ketjua avata, eli on vissiin hyvät kuulokkeet ? Ajattelin palkan tultua ostaa semmoiset, mutta onko tuo äänikortti siihen välttämätön? Siis jos tahdon vain pelailla.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2011 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLite:
En kehdannut uutta ketjua avata, eli on vissiin hyvät kuulokkeet ? Ajattelin palkan tultua ostaa semmoiset, mutta onko tuo äänikortti siihen välttämätön? Siis jos tahdon vain pelailla.
Ei mitään erillistä äänikorttia tarvitse. Hyvät kuulokkeet ovat, erittäin mukavat päähän ja ääni on parasta tuossa hintaluokassa headseteissä.

LaLite
Newbie
_
11. heinäkuuta 2011 @ 00:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaLite:
Ei mitään erillistä äänikorttia tarvitse. Hyvät kuulokkeet ovat, erittäin mukavat päähän ja ääni on parasta tuossa hintaluokassa headseteissä.
Hyvä homma! Lähteepi sit Jimssistä samontein tilaukseen kun palkka pärähtää tilille! Kiitokset sulle sidrend pikaisesta vastaukseta :)!
Juufo
Member
_
19. heinäkuuta 2011 @ 04:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, erinomaiset ja hienot kuulokkeet, olen todella tyytyväinen mikrofoniin, jota voi väännellä ja käännellä sopivasti ja menee kulokkeen sisään, jos ei tarvi.

\:D/
Sandecker
Junior Member
_
20. heinäkuuta 2011 @ 00:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, asia näyttää kyllä jo olevan selvä, mutta ite voin kans kehua noita sibejä, hyvät vehkeet ovat ja itsellä toimineet loistavasti peleissä yms. Mutta kaveri tilasi samanmoiset tuolta jimssiltä nii sillä oli jatkuvaa ongelmaa äänenvoimakkuuden kanssa, eli vaikka löit windowsin äänet täysille ja sen "rullan" maksimille kuulokkeista, nii silti niistä ei saanut lähteen meteliä. Kävi palauttamassa ne Jimmsillä ja sai uudet tilalle ja samaa vikaa oli niissäkin. Tarinan lopusta ei oo tietoo kyllä, mutta näitähän sattuu varmaan kaikkien headsettien kanssa aina välillä.

Anyway, kannattaa ostaa :)

Theres nothing left in my right brain, and theres nothing right in my left brain..

L_A
Junior Member
_
7. elokuuta 2011 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuuluuko nuilla hyvin musiikki?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2011 @ 20:43

Joopaa
Suspended due to non-functional email address
_
7. elokuuta 2011 @ 20:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuuluu:D

Fractal R3||Asrock z68 pro3||2500k|8GB 1333mHz|XFX650W|Samsung spinpoint 1tb|Asus gtx570||Siberia v2||Razer Deathadder||
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
7. elokuuta 2011 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti L_A:
kuuluuko nuilla hyvin musiikki?
Yllätyt kun koitat ;)

joonahie
Junior Member
_
8. elokuuta 2011 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä itse tuli ostettua nuo siberia v2 kuulokkeet ja samalla kerralla ostin asus xonar dg äänikortin. JA voin sanoa että olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Ison lisäplussan annan xonar dg:lle sille en olisi uskonut että 25? äänikortilla voi saada näin paljon paremman äänen kuin integroidulla.

Suuri kiitos avusta kaikille ja varsinkin smancille joka suositteli tuota äänikorttia. Tällä on ilo pelata BFBC2:sta!

T: Moksu-Fin
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
8. elokuuta 2011 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieno kortti, kunhan vielä saapuisi tännekin ;)
Junior Member

1 tuotearvio
_
8. elokuuta 2011 @ 23:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös tuosta kortista voi ohjata äänen/mikin myös kotelon etupaneeliin jos sellaset löytyy? ainaki näin olettaisin. kunhan vaan tulin huutelee vieraisiin pöytiin :D

Voe mavon siliimä!
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
9. elokuuta 2011 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi voi, mutta kuuleman mukaan hyvälle äänenlaadulle voi heittää hyvästit jos ääni ohjataan etupaneeliin. Pitää kokeilla jahka kortti on haettavissa...

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > pelikuulokkeet, siberia v2?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy