User Käyttäjä Salasana  

torstai 3.4.2025 / 20:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > pelinäppäiistö hakusessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelinäppäiistö hakusessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zakettaja
Member

4 tuotearviota
_
13. elokuuta 2011 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykyinen ~10? Logitechin näppäimistö rupeaa pikkuhiljaa kuolemaan, joten on uuden näppiksen oston aika. Varsinaista budjettia ei ole, mutta mielellään mahdollisian halvalla haluaisin (En ole mikään Ruotsin miljonääriäiti xD). Näistä pelinäppiksistä ollaan vähän kahta mieltä. Osa sanoo, että ovat pelkkää rahastusta, toiset sanovat taas täysin toista. Itse olen ehkä siellä ''täysin toista'' puolella.

Hiukan olen nuita revikoita katsellut, mutta antaa teidän sanoa sananne.

Kiitos jo etukäteen1

M5A97 LE R2.0 | FX-8320 | 8GB 1600MHz DDR3 | GTX 560 TI | Nexus Value 430w | CM Elite 430 | WD 500Gt SATA III
Member

2 tuotearviota
_
15. elokuuta 2011 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tässä olen suunnitellut samaa..

Kokemusta kunnon pelinäppäimistöistä ei itsellä ole. Logitechin G110 olis anttilassa edulliseen (?) 55 euron hintaan

Samaten toi G19 on halvempi kuin muualla (90e), mutta meneekö jo liioittelun puolelle?

Verkkiksellä olis taas Razerin Lycosa 74e

Noista saattas joku olla ihan passeli näppäimistö. Näppäimistön valaistus olis itselläni yksi kriteeri, joka yllä olevissa täyttyy.

Mites tällainen mekaaninen näppäimistö (Razer BlackWidow 81e) poikkeaa yllä luetelluista?

Define R3, i5 2500K, MSI P67 emo, Spinpoint F3 1tb, G.Skill 8Gb ripjaws, Asus GTX 560 Ti DCuII, Antec HCG-520 sekä Win7 64bit//3DMark06 score: 22191
Member

3 tuotearviota
_
15. elokuuta 2011 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer arctosa on lähes samanlainen kuin lycosa, mutta ilman taustavalaistusta.
Hintaakin vain noin 50e.

Mekaaniset näppäimistöt on yleensä tosiaa nmuita kalliimpia ja niissä on myös omat etunsa (esim. kirjoittaminen sujuu nopeammin ja näppäinten äänet saattavat olla miellyttävämmät).

AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
15. elokuuta 2011 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Osa sanoo, että ovat pelkkää rahastusta,
Ei se näppis pelaajaa paremmaksi tee, mutta ainakaan ei voi syyttää näppäimistöä.
Ei minun mielestä hyvässä pelinäppäimistössä mitään vikaa ole, "jos tarvitsee" hakkaa 100-0
10? näppiksen. (järkikäteen ei mitään yli 100? vehkeitä tarvita Razer Arctosa on ihan hyvä)

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
Member

4 tuotearviota
_
26. elokuuta 2011 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä mennyt omassa käytössä X6 ihan hyvin
Mainos
_
__

_
Mixuu99
Newbie
_
27. elokuuta 2011 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on käytössä Razer Lycosa joka maksoi sen 74e.
Kerron tässä vähän plussia ja miinuksia niin saatte itse päätellä.

Plussat

+ Todella nopea vasteaika
+ Näppäimet tuntuu mukavilta
+ Taustavalaistus
+ Kosketuskäyttöiset medianäppäimet
+ Rannetuki
+ Jokainen näppäin ohjelmoitavissa
+ Mukana tulee Razerin makro-ohjelma jolla voi tehdä erilaisia profiileja

Miinukset

- Taustavalon väriä ei voi muuttaa
- Antighosting vain W,A,S,D alueella
- Joidenkin näppäinten valo on vähän himmeämpi reunoista

Todella hyvä näppis pelikäyttöön.
Jos haluat säästää etkä tarvitse taustavalaistusta, osta Arctosa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > pelinäppäiistö hakusessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy