Rätisevä mikki kylvää tuhoa. :)
|
|
Member
|
21. helmikuuta 2012 @ 21:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen jo kuukausia joutunut kuulemaan kavereiden "motkotusta", koska mikkini kuulemma rätisee. Päätinpä sitten tehdä asialle vihdoin jotakin, eli marssin kauppaan ja ostin uuden mikin. Nooh.. Meninpä sitten koneelle ja kytkin uuden mikkini koneeseen, ja eikun Skypeen kertomaan ilouutista.. Vaan olipa suuri pettymys, kun jo ensimmäisen sekunnin aikana joku kysyy: Mikä täällä rätisee? ( <-- ja siinä vaiheessa alkoikin sitten oikein kunnolla ketuttaaan..)
Eli tämmönen stoori, josta voi päätellä sen, että tämä rätinä johtuu muusta kuin mikrofonista.. Mutta mistä? Koitin tietysti eri asetuksia ja muualla en ole käyttänyt kuin Skypessä.
Mitä siis pitäisi tehdä?
Koneessa on Windows Xp ja ajurien pitäisi olla kunnossa..
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2012 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Koita jollain muulla kuin skypellä, myös äänikortin liitäntä voi olla rikki.
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2012 @ 21:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikki etu- vai takapaneelissa? Etupaneeli ottaa herkästi häiriötä, joten koita takana, jos et vielä ole koittanut.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Member
|
21. helmikuuta 2012 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Rätisee kummassakin paneelissa, ja koitin ääninauhurilla, mutta tulos on sama.
( 100 viestiä Afterdawnissa. :) Jee! )
Kaikkihan tietävät, että kissa putoaa aina jaloilleen ja voileipä aina voi puoli alaspäin. Jos solmimme kissan selkään voileivän, ja tiputamme sen 10 metrin korkeudelta, syntyy ikiliikkuja.
Kannattaa myös muistaa, että netissä kuka vaan voi olla ketä tahansa. Minäkin olen George Washington. Kui mun käsikirjotus sua noin paljon kiinnostaa?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2012 @ 21:46
|
samarit1
Member
8 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2012 @ 22:05 |
Linkki tähän viestiin
|
ulkoinen äänikortti voisi auttaa.
|
Senior Member
|
21. helmikuuta 2012 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
ota michrophone boost pois päältä jos on, aiheuttaa vaikka minkälaisia rätinä/särinää yms
|
Member
|
22. helmikuuta 2012 @ 11:01 |
Linkki tähän viestiin
|
michrophone boostin pois ottaminen kyllä vähensi rätinää, mutta ei poistanut sitä.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
22. helmikuuta 2012 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Äänikorttisi on joko rikki (paranee vaan vaihtamalla erilliseen) tai sitten se ottaa häiriötä jostain. Johtoja voi koittaa koota nippuun ja vetää vähän kauemmas emosta tai ylipäätään liikutella ja kokeilla vaikuttaako se rätinään.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Mainos
|
|
|
Member
|
25. helmikuuta 2012 @ 22:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen tässä nyt pari päivää koittanut saada mikkiä toimimaan, mutta ilmeisesti äänikortti on rikki, joten täytyy hankkia uusi heti kun on aikaa.
Kiitos kaikille vastauksista. :)
|