User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 16:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > razer mamba? kokemusta kenelläkää?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Razer mamba? kokemusta kenelläkää?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hebnekki
Suspended due to non-functional email address
_
29. elokuuta 2011 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamssa uutta hiirtä, tällä hetkellä on mx518 mutta se onjo aika kulunut, joten olen katellut tuota razerin mambaa, hinta on aika korkea mutta rahaa on. Näyttäisi olevan melkein samanlainen kuin Deathadder, mutta paranneltu. Kattelin myös Steelseries ikaria, kaverilta löytyy ikari joka tuntuu hyvältä kädessä ja pelissakin ihan hyvältä, mutta mambassa näyttää olevan paljon parempaa, vaikka kädessä ei ole varmaankaan niin hyvä mutta olen tottunut siihen että pikkurilli ei tarvitse olla hiiressä hyvin.

Onko kannattava osto vai tiedättekö paremman? Ja mikä olisi hyvä hiirimatto tälle hiirelle?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2011 @ 17:45

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
29. elokuuta 2011 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Roccat Kone+ on myös harkinnan arvoinen, en ole yhtäkää moitetta itse keksinyt.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Hebnekki
Suspended due to non-functional email address
_
29. elokuuta 2011 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
Onko minkätuntuinen kädessä?
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. elokuuta 2011 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos MX518 hiireen olit tyytyväinen niin hyvä ja varma valinta on Logitech G400 joka on seuraaja tuolle sinun hiirellesi.

Noissa kalliimman luokan pelihiireissä on kaikissa tarkkuus enemmän kuin riittävä joten pelkkien lukemien perusteella ei kannata hiirtä valita. "Vain" 1800dpi:n MX518 on edelleenkin monen mielestä paras pelihiiri mitä on koskaan tehty ja sen käytännön tarkkuus on vielä tänäkin päivänä timanttia.

Kukaan ei voi kertoa sinulle miten joku hiiri sopii käteesi. Se pitää itse testata.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
29. elokuuta 2011 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hebnekki:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
Onko minkätuntuinen kädessä?
Erittäin hyvä, hyvän otteen saa ja tuntuukin ihan mukavalta kädessä. Luultavasti aika helppo siirtyminen olisi tuosta MX518:sta tähän, joskin G400:seen varmaan vielä helpompi.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > razer mamba? kokemusta kenelläkää?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy