User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 03:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > saanko parempaa hiirtä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Saanko parempaa hiirtä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
borset4
Suspended due to non-functional email address
_
17. helmikuuta 2012 @ 23:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HEI! Minä olen ostamassa Logitech G500 hiirtä mutta minua arveluttaa onko se hyvä ja saako samalla hinnanlla paremman?

Siis kertokaa saanko 50-70 eurolla paremman hiiren kuin Logitech G500 ja onko G500 hyvä hiiri.
Moderator

6 tuotearviota
_
17. helmikuuta 2012 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teknisesti G500 on hyvä, samoin ties kuinka monta muuta rottaa tuossa hintaluokassa. Ratkaisevin juttu on se miten se sopii käteesi. Kannattaa siis kokeilla mahdollisuuksien mukaan hiiriä ihan livenä.

Tuossa yksi arvostelu G500:sta: http://www.gaming.fi/keskustelu.php?ketju_id=153&kat_id=9997 Googlella löytyy rutkasti lisää.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
borset4
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2012 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No katoin tossa noita eri arvosteluita ja löysin pari hiiriä samasta hintaluokasta ja ne ovat minusta hyvän kokoisia ja näköisiä, joten kannataako minun ostaa Logitech G500,Microsoft SideWinder X8 vai Logitech MX518?
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2012 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti borset4:
No katoin tossa noita eri arvosteluita ja löysin pari hiiriä samasta hintaluokasta ja ne ovat minusta hyvän kokoisia ja näköisiä, joten kannataako minun ostaa Logitech G500,Microsoft SideWinder X8 vai Logitech MX518?
En ottaisi yhtäkään noista, ottaisin MX518 seuraajan G400:sen jos tuo muotoilu miellyttää.

Itsellä on nyt Roccat Kone+ ja Logitech G300 (toinen pöytäkoneella, toinen läppärillä) ja molempiin olen erittäin tyytyväinen ollut. G300 varsinkin pieneen käteen mahtava. Kone+ teknisesti huipulla.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
18. helmikuuta 2012 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin on jos nyt olisin uutta hiirtä ostamassa,
niin varmaankin päätyisin tohon Logitech G400 hiireen.
Sen verran hyvät kokemukset on tosta MX518 hiirestä.

Tota G300 koitin,mutta on hieman pieni mun käteen,
muuten on hyvä hiiri " Varmaankin tehty naisen käteen sopivaksi"

http://www.jimms.fi/tuote/910-002489
http://www.jimms.fi/tuote/910-002279
http://www.jimms.fi/tuote/910-001262

Monessa paikassa noista G300 ja G400 pyydetään 40? - 45?
Se on sitten maku asia,kannattaako maksaa tosta G500 hiirestä 67?
kun halvemmallakin saa hyvää tavaraa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2012 @ 14:55

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > saanko parempaa hiirtä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy