User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 01:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > samsung laserväritulostin clp320
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Laserväritulostin CLP320
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vesa01
Newbie
_
5. lokakuuta 2011 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin ostaa ko. printterin. Onko kellään käyttäjäkokemuksia siitä? Jostain olen lukenut, että valokuvien tulostaminen ei ole kovin hyvää, vaan saa mustesuihkulla parempaa.

Itsellä toki on värimustesuihku, mutta en jaksa enää takuta niiden ainaisten tukosten kanssa, kun kuitenkin käytän sitä aika harvoin.
Tupe77
Member

2 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2011 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikään lasertulostin ei ole valokuvatulostin!
Toisaalta jos tarvitset joskus kuvia joista saa selvää, mutta et aio kehystää niitä soveltuu laserkin siihen.
Kyseisestä laitteesta ei ole kuitenkaan kokemusta, vaan itselläni on Samsung CLX-2160.
AfterDawn Addict
_
6. lokakuuta 2011 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ton rinnakkaismalli CLP-325.

Mitä tossa edellä sanottiin,niin lasertulostin ei ole paras mahdollinen valokuvien tulostuksiin.Varmaankin myös paperin laatu ratkaisee.

Muuten tulee ihan hyvää jälkeä.

Olen muutamia kuvia tehnyt
ihan koemielessä 10x15 koossa,kyllä niistä selvää saa.

Jos kuvia tulostaa,niin kannattaa hankkia kunnon valokuvatulostin.

Itselläni noita 10 x 15 kuvia varten on vanha Canon Selphy CLP 720 sublimaatiotulostin
vesa01
Newbie
_
6. lokakuuta 2011 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No enhän minä tuota oikeastaan valokuvien tulostukseen tarvitsekaan. Pitäisi varmaan löytää jostain joku tuolla tehty tulostus, niin näkis onko se riittävän tarkka mun tarkoituksiin.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
6. lokakuuta 2011 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vesa01:
No enhän minä tuota oikeastaan valokuvien tulostukseen tarvitsekaan. Pitäisi varmaan löytää jostain joku tuolla tehty tulostus, niin näkis onko se riittävän tarkka mun tarkoituksiin.

Tossa tulostin Samsungilla pari kuvaa samasta aiheesta,
toinen 10x15 toinen A4
Tulostukset tehty tavalliselle paperille.

http://www.aijaa.com/v.php?i=003108824841.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=001958824842.jpg

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2011 @ 18:16

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > samsung laserväritulostin clp320

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy