SteelSeries siberia v2 ajurit?
|
|
jonitsku
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä mahtaisi löytyä SteelSeries siberia v2 ajurit? Voitteko laittaa linkkejä?
|
AfterDawn Addict
18 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2012 @ 21:13 |
Linkki tähän viestiin
|
cdn-co.steelseries.com/downloads/drivers/audio/SteelSeries_USB_Soundcard.zip
tuossa,winxp/vista/win7 ajurit taisivat olla,
tuossa vielä kaikki steelseriesin laitteiden ääniajurit
http://steelseries.com/support/downloads
Edit:Typot
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2012 @ 21:14
|
jonitsku
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiku mulla ei oo usb johdollinen mulla on se toinen.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2012 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän kuulokkeille (joitain usbilla toimivia) ole edes olemassa ajureita. Onko noiden kanssa joku ongelma, vai miksi kyselet?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli luultavasti tarvitset äänikortin ajurit?
|
jonitsku
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
ei vaan useimmissa tapauksissa kone tunnistaa mikrofoni ja tietää sen nimen minun tapauksessa se on FrontMic(Realtek High Definition Audio) onko jokin ongelmana vai onko tämä normaalia. Äänikorttia minulla ei ole muutakuin emolevyssä.
|
Moderator
6 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2012 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Frontmic? Ja piuhat on varmaan kotelon edessä?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
jonitsku
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä pitäisikö ne olla takana?
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2012 @ 22:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko ongelmana vaan se, että siinä ei lue "Siberia mikrofoni" Toimii kuitenkin normaalisti? Jos se kerta menee audioliitäntään, niin ei siinä mitään erikoista pidäkkään, eikä voikkaan lukea.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2012 @ 22:09
|
jonitsku
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 22:11 |
Linkki tähän viestiin
|
ei lue siberia joskus kuitenkin skypessä kaverit tuntuu valittavan mikin hiljaisuudesta vaikka sypestä on säädetty mikin volumet täysille.
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2012 @ 22:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan mikin volyymit täysillä äänikortin ajureistakin? Kavereillas skypen äänet täysillä? Kyllä tuosta mikistä pitäsi kuulua normaalisti jos vaan volyymit on säädetty oikein.
|
jonitsku
Junior Member
|
4. syyskuuta 2012 @ 22:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistähän nuo äänikortin volyymit mahtaisi löytyä
|
Moderator
6 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2012 @ 22:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonitsku: Kyllä pitäisikö ne olla takana?
Itse pidän takana paremman signaalin takia, mutta etupaneelissa pidettäessä frontmic on ihan oikein.
Tarkista ohjauspaneelista ääniasetukset.
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
5. syyskuuta 2012 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonitsku: Mistähän nuo äänikortin volyymit mahtaisi löytyä
Olettaen että sinulla on windows, niin ihan tehtäväpalkista...
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
Mainos
|
|
|
jonitsku
Junior Member
|
5. syyskuuta 2012 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo löytyi olen vähän tyhmä...