User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 05:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > tp-link td-w8961nd modeemi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TP-Link TD-W8961ND Modeemi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
29. lokakuuta 2012 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tarvitsisin uuden modeemin jossa olisi wlan ja tuollaista minulle suositeltiin internet operaattorini toimesta. Merkki on minulle täysin outo joten minulla olisi muutamia kysymyksiä joihin kaipaisin vastauksia sillä niihin ei osattu tyhjentävästi vastatata help deskissä.

Eli vanhassa rikki menneessä modeemissani joka oli Inteno X5668A sai halutessaan kytkettyä wlanin pois päältä ja kysymys kuuluukin, että saako tuossa TP linkin mallissa myös Wlanin pois päältä halutessaan? Pääsääntoisesti minulla on tietokoneeni kinni langallisesti ja wlania en tarvitse jatkuvasti joten tuollainen ominaisuus olisi hyvä olla modeemissa. Sitten toinen kysymys eli Intenossa sai määritellä mitkä portit ovat nat open ja missä se nat on päällä. Pystyykö tuossa TP Linkin modeemissa esim. sillata kaksi ensimmäistä porttia ja pitää esim. kaksi viimeistä porttia reitittävänä. Tarvitsen pelatessani konsolilla natin openiksi ja taas tietokoneella se olisi hyvä olla päällä.

Nyt minulla on käytössä varalla kunnes saan uuden modeemin Zyxel P-660H-D1 ja tässä ei pysty vapaasti määrittämään mitkä portit ovat siltaavassa tilassa ja mitkä reitittävässä.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2012 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wempele:
Eli tarvitsisin uuden modeemin jossa olisi wlan ja tuollaista minulle suositeltiin internet operaattorini toimesta. Merkki on minulle täysin outo joten minulla olisi muutamia kysymyksiä joihin kaipaisin vastauksia sillä niihin ei osattu tyhjentävästi vastatata help deskissä.

Eli vanhassa rikki menneessä modeemissani joka oli Inteno X5668A sai halutessaan kytkettyä wlanin pois päältä ja kysymys kuuluukin, että saako tuossa TP linkin mallissa myös Wlanin pois päältä halutessaan? Pääsääntoisesti minulla on tietokoneeni kinni langallisesti ja wlania en tarvitse jatkuvasti joten tuollainen ominaisuus olisi hyvä olla modeemissa. Sitten toinen kysymys eli Intenossa sai määritellä mitkä portit ovat nat open ja missä se nat on päällä. Pystyykö tuossa TP Linkin modeemissa esim. sillata kaksi ensimmäistä porttia ja pitää esim. kaksi viimeistä porttia reitittävänä. Tarvitsen pelatessani konsolilla natin openiksi ja taas tietokoneella se olisi hyvä olla päällä.

Nyt minulla on käytössä varalla kunnes saan uuden modeemin Zyxel P-660H-D1 ja tässä ei pysty vapaasti määrittämään mitkä portit ovat siltaavassa tilassa ja mitkä reitittävässä.
Itse ei tuosta TP-Linkistä ole kokemuksia, mutta eiköhän siitä wlanin pois päältä saa. Mitä tulee tuohon siltausjutskaan, kato ohjeesta se kun on kovasti kiinni siitä purkista...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Newbie
_
31. lokakuuta 2012 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nyt on selvinnyt sen verran, että tuostaa saa tuon wlanin pois päältä ja vieläpä niin, että se on toteutettu fiksusti on/off napilla eikä niin kuin vanhassa modeemissani jossa piti mennä aina modeemin asetuksiin jos halusi sammuttaa tai kytkeä päälle wlanin.

Edelleen kuitenkin pimennossa on se, että pystyykö tuosta TP-Linkistä valitsemaan asetuksista missä porteissa on nat päällä ja missä ei? Olen yrittänyt soittaa liikkeeseen mikä kyseistä modeemia myy, mutta sinne ei pääse millään puhelimella ja soittopyyntö on jätetty, mutta eivät näemmä vaivaudu soittamaan takaisin, että voisin tiedustella asiaa. Liike on noin 10 kilometrin päässä siitä missä asun ja bussilla joutuisin menemään liikkeeseen ottamaan asiasta selvää, mutta hukkaan menisi niin rahat jotka menevät bussi matkoihin sekä aika mikä tuohon bussilla matkustamiseen menee jos sitten käykin ilmi, että kyseisessä modeemissa ei pysty säätämään noita portteja vapaasti.

Eikö kenelläkään täällä ole kokemusta kyseisestä modeemista(TP-LINK TD-W8961ND)?
Mainos
_
__

_
1pertti
AfterDawn Addict
_
31. lokakuuta 2012 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wempele:
Eikö kenelläkään täällä ole kokemusta kyseisestä modeemista(TP-LINK TD-W8961ND)?
Eipä ole omia kokemuksia, mutta tuolta asia selviää http://www.tp-link.com/Resources/docume..._User_Guide.pdf
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > tp-link td-w8961nd modeemi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy