User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 07:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > ulkoinen kovalevy hajosi koneen virransäästön takia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoinen kovalevy hajosi koneen virransäästön takia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jurassic187
Newbie
_
10. lokakuuta 2011 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!
Western Digital Scorpio Blue lakkasi toimimasta ja epäilen, että otti nokkiinsa, kun kone meni käytön aikana lepotilaan, jolloin usb-virransyöttö katkeaa.
Tämän jälkeen windows ei enää tunnistanut kyseistä levyä vaan ainoastaan kertoi virheen tapahtuneen. Laitehallinnasta yritin laitteen kohdalta ratkaisuksi klikkailla "poista käytöstä" jonka jälkeen "ota käyttöön", mutta tuloksetta. Seuraavaksi tietenkin siirryin kokeilemaan kohtaa "poista" ja laite poistui luettelosta kokonaan. Ja nyt olen siis tässä pyytämässä neuvoa.
Kiitos kaikille, jotka osaavat ja viitsivät auttaa!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2011 @ 20:27

jurassic187
Newbie
_
10. lokakuuta 2011 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisään vielä, että kone meni siis virransäästötilaan videokuvaatoistettaessa, jolloin tietenkin heti liikautin hiirtä ja näin normaalitila palautui takaisin. Eli todennäköisesti kovalevy siis kävi nopeasti pois päältä.
AfterDawn Addict

21 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2011 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota irti, laita kiinni eri liittimeen ja käynnistä kone ulkoisenkovon ollessa kiinni..
Toimiiko?
Minulla ovat myös usb laitteet tehneet tälläistä.
Mm. Mp3 soitin lakkasi toimimasta ^^

En ole expertti tälläisissä, mutta omani olen saanut tälläisillä nikseillä toimimaan.

890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2011 @ 20:44

Mainos
_
__

_
jurassic187
Newbie
_
11. lokakuuta 2011 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pc_P:
Ota irti, laita kiinni eri liittimeen ja käynnistä kone ulkoisenkovon ollessa kiinni..
Toimiiko?
Minulla ovat myös usb laitteet tehneet tälläistä.
Mm. Mp3 soitin lakkasi toimimasta ^^

En ole expertti tälläisissä, mutta omani olen saanut tälläisillä nikseillä toimimaan.
Ei ole apua tuostakaan.

Kone ei anna kovolle virtaa (normaalisti kuulee pienen hurinan kun laittaa korvan kiinni koteloon).
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > ulkoinen kovalevy hajosi koneen virransäästön takia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy