User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 13:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > ulkoista kiintelvyä ostamassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoista kiintelvyä ostamassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zuuki
Newbie
_
25. marraskuuta 2011 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa ulkoisen kiintolevyn ja en oikein tiedä mitkä merkit ovat hyviä ja mitä eroa on noilla 2.5" ja 3.5". Joten ehdottakaa minulle n.500GB-1TB kokoista kiintolevyä.

Sivulla ei ole kauheasti väliä, mutta itse olen ostanut osia aina jimm'siltä ja todennut sen luotettavaksi niin mieluiten sieltä.
Senior Member

6 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2011 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on LaCie:n 1TB:n ulkoinen kovalevy ja erinomaisesti on toiminut. 7200rpm nopeus ja tukee USB 3:a. Tarkempaa merkkiä en muista ja kotelo hävinnyt.

Intel core i7 4700mq, nvidia geforce GTX765m,8GB, 750GB 7200rpm
Zuuki
Newbie
_
25. marraskuuta 2011 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 7520G:
Itselläni on LaCie:n 1TB:n ulkoinen kovalevy ja erinomaisesti on toiminut. 7200rpm nopeus ja tukee USB 3:a. Tarkempaa merkkiä en muista ja kotelo hävinnyt.
joo mutta sen merkkisten hinta näkyy olevan 200-300e paikkeilla nii en tiedä kehtaako niin kallista ostaa :(
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2011 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
link Itselläni on tuo ja olen todennut toimivaksi. Tämän päivän hinnoissa tuo on vielä aikas edullinen kun katsoo että siinä on 2teraa tallennustilaa. Suosittelen!!!

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
Zuuki
Newbie
_
25. marraskuuta 2011 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rick79:
link Itselläni on tuo ja olen todennut toimivaksi. Tämän päivän hinnoissa tuo on vielä aikas edullinen kun katsoo että siinä on 2teraa tallennustilaa. Suosittelen!!!
joo toi näyttää kyllä todella halvalta ja 2TB :) Mutta miten tuolla postikulut? ja tietääkö kukaa mitä toi 3,5" meinaa?
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2011 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se 3,5" on koko, eli 3,5tuumaa. Postikulut tais olla kun ite tilasin tuon jotain vajaa 10?.
Senior Member

6 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2011 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
joo mutta sen merkkisten hinta näkyy olevan 200-300e paikkeilla nii en tiedä kehtaako niin kallista ostaa :(

Eiii eii eiiii ku se makso kuopion expertissä 80e :). Anteeksi kun en muistanut hintaa kertoa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2011 @ 21:14

rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2011 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 7520G:
Lainaus:

Eiii eii eiiii ku se makso kuopion expertissä 80e :). Anteeksi kun en muistanut hintaa kertoa...
¨Niin millon makso??? Jos oot seurannu uutisia niin toisella pualella mualimaa tulvinu ihan kivasti joten kovojen hinnat on taivaissa. Mä uskon että tuo mun ehottama 2teran kovo on halvimmasta päästä ja ei heti lopu tallennustila kesken.
Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2011 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toissa kesänä....

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > ulkoista kiintelvyä ostamassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy