User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.1.2025 / 04:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > usb interface ei toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Usb interface ei toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jykis
Newbie
_
17. syyskuuta 2012 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä mulla on studiokäyttössä tascam us-2000 interface. Uuden koneen myötä ilmeni sellainen ongelma että musiikki pätkäisee aika ajoin ja välistä kuuluu veemäistä vibra/rätinä ääntä. Kun musiikki pätkäisee näkyy playbacissä selvä hidastuminen eli koneelta kysyy tehoja. Olen ladannut ajurit koneelle suoraan tascamin omilta sivuilta.
Myöskää winukan oma päivitys ei auta asiaa.

Apuja?

Specs.

os = win 7 64 bit
16 gb ram
8-core 3,6 ghz prossu
creative thx soundblaster
nvidia 690 näyttis
gigabyte AMD 990X + SB950 emo

Äänitysoftana käytössä sonari 8.5 mutta ongelma ilmenee millä tahansa soittimella.
jykis
Newbie
_
17. syyskuuta 2012 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisättäköön vielä että olen saanut tuon kyseisen intterin pelittämään xp:llä. Auttaisiko kaksoiskäynnistyksen tekeminen koneelle eli jos studiohommat pyörittelis xp kautta ja muu
arkikäyttö seiskalla? siis aikaisemmin olen saanut xpllä pelittää, en ole tällä koneella viä kokeillut :)

Ja muutenkin onko mahdollista vian sijaita usb ajureissa vai tascamin omassa ajurissaan?

Jha

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. syyskuuta 2012 @ 17:08

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > usb interface ei toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy