Kriteereiksi olen asettanut laitteille:
- usb liitin (tai kaksi) kahdelle tulostimelle, teran 3.5" kiintolevylle ja usb-hubi tuki.
- FTP tiedostopalvelin
- liitännöissä vaadin 4 x 1000Mb ethernettiä
- langattomalta puolelta nopeaa, vakaata kaksitaajuutta noin 10 metrin säteellä,
Buffalo WLI4-TX4-G54HP (RJ45 <- WLAN) telkku+bluray
- vakaa WAN yhteys
- itselläni on 24M(14M G.dmt)/1M PPPoE liittymä Telehellin 510v4:sta kuumentamassa.
- alle 100?
Itse omistan juurikin tuon Asus RT-56U reitittimen ja yllättävän hyvin on toiminut! Se ei ole jumitellut ja yhteydet ovat pelanneet nopeasti ja luotettavasti. Ulkoinen kovalevy toimii siinä myös kohtuu hyvin, mutta tulostinta en päässyt kokeilemaan, koska se ei tue Samsung tulostintani.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Itse omistan juurikin tuon Asus RT-56U reitittimen ja yllättävän hyvin on toiminut! Se ei ole jumitellut ja yhteydet ovat pelanneet nopeasti ja luotettavasti. Ulkoinen kovalevy toimii siinä myös kohtuu hyvin, mutta tulostinta en päässyt kokeilemaan, koska se ei tue Samsung tulostintani.
Kiitos ehdotuksesta! Kovasti kävi mielessä tuo 56U, mutta satuin taipumaan tuohon vanhempaan RT-16N mallin :D. Tulipa rikottua omia kriteerejä. Niin himotti tuon firmiksen virittely mahdollisuus. Ehkä vaihdan isompi deppiset antennit jälkikäteen ja katson vaikutukset. Mutta tällä vissiin pärjää yhtä hyvin kuin tuolla isoveli mallilla. Oma netin käyttö on paljolti hetkellistä maksimi piikkittelyä. Kunhan kusti polkee ja aika kuluu niin pääsen testaamaan.