User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 08:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > acer aspire 5560g-?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer Aspire 5560G-?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samitsy
Junior Member
_
18. kesäkuuta 2012 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...00-GB-HD-7670-1

Tommosta olen katsellut sisarelleni tietokoneeksi miten on onnistuuko palaaminen, kun todenäköisesti joku tietää enemmän läppäreistä kun minä. :D

En löytäny yhtään esittelyä kyseiselle koneelle kun noita 5560G on monia erillaisia jos semmoinen löytyy niin voipi laitaa.
Ja jos tiedät paremman koneen > 570? niin voi laittaa myös

KIITOKSET NÄIN ETUKÄTEEN!
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2012 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse en mitään Acer Aspire mallia suosittele. Kannattaa katella mielummin HP, Samsung tai Asus.
Newbie
_
1. heinäkuuta 2012 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tuo kone ja on ihan p*ska. Älä osta.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2012 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hp:n kannettavia en suosittele,niissä on nuita jäähdytysongelmia

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
1. heinäkuuta 2012 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskos noista joku.

http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/...vanaytolla/Asus

X53E / X53TA / X53U / X54HR / X53SD / X53SK

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2012 @ 10:47

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > acer aspire 5560g-?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy